Απάντηση στο άρθρο του Ευσταθίου Κολλά στην ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ της Δευτέρας 11 Μαρτίου 2013
Τελευταία, επιχειρείται και πάλι από ορθόφρονες νοσταλγούς του λαμπρού θρησκευτικού παρελθόντος, μία λαμπρά επιστροφή στο φώς της θρησκευτικής ζωής. Μια προσπάθεια σεβάσμιων προσώπων, που γνωρίζοντες το ύψος της αξίας της Θεοσέβειας και της Φιλοσοφίας των Ελλήνων προγόνων μας, προσπαθούν, με καταφανή σοβαρότητα, να επαναφέρουν το δωδεκάθεον, το οποίον εσέβοντο οι επιφανείς Φιλοσόφοι πρόγονοι μας όπως οι: Όμηρος, Ησίοδος, Σόλων, Αισχύλος, Πίνδαρος, Σοφοκλής, Ευριπίδης, Σωκράτης, Αντισθένης, Πλάτων, Αριστοτέλης, Φιλόλαος, Μένανδρος, Επίκουρος, Ζήνων. Όλοι αυτοί, και πολλοί άλλοι, μίλησαν και ετίμησαν το Δωδεκάθεον. Οι Έλληνες αυτοί Φιλόσοφοι του Ελληνικού λόγου (=αλήθειας), δεν θεωρούνται και δεν είναι Πρόδρομοι και Διδάσκαλοι κανενός Χριστιανισμού. Δεν είναι Χριστιανοί προ Χριστού, όπως τους αποκαλεί η Χριστιανική Εκκλησία, αφού δεν τους τιμά και δεν τους διδάσκει. Την αναγνώριση, του βάθους, του πλούτου, και της μεγάλης αξίας και αποστολής που έχει για ολόκληρο τον κόσμο η Θεοσέβεια των Δωδεκαθεϊστών, φαίνεται από τον σεβασμό που τρέφουν στον Έλληνα Μεγάλο Δωδεκαθεϊστή ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ και στην Φιλοσοφία της γλώσσας των προγόνων μας, την γλώσσα των Ελλήνων, την γλώσσα μας την οποίαν και εχρησιμοποίησαν οι Χριστιανοί μη μπορώντας να πράξουν αλλιώς αφού ήτο η γλώσσα της Οικουμένης.
Η Θεοσέβεια και η Φιλοσοφημένη Ελληνική γλώσσα, φαίνεται και στα θρησκευτικά ήθη και έθιμα των Δωδεκαθεϊστών Ελλήνων, σχετικά με την εορτή της 25ης Δεκεμβρίου, του Ηλιοστασίου, των Ισημεριών, των Αναστεναρίων, των Φώτων, τα διάφορα νεκρικά έθιμα, αφού πρώτα, βεβαίως, διετήρησαν το αληθινό περιεχόμενο τους. Ένα ιερό καθήκον που Θεόπνευστα έπραξε η Ορθόδοξος Δωδεκαθεϊστική Θρησκεία μας, είναι το ότι θεμελιωμένη στις βάσεις της θεοσέβειας, έδωσε το πραγματικό, το αληθινό της περιεχόμενο. Και είναι, ομολογουμένως, ιστορική αυτή η συνάντηση του νέου Ελληνισμού με τον Αρχαίο Ελληνισμό, γιατί συνοδοιπορούν αρμονικότατα και αλλάζουν τον ρουν όχι μόνον της Ελληνικής αλλά και της παγκόσμιας ιστορίας. Αυτή η ιστορική πραγματικότητα δεν αγνοείται από τους Έλληνες της θρησκευτικής ακμής του παρελθόντος, που γνωρίζοντες καλά το πραγματικό βάθος της Ελληνικής Θεοσέβειας και την ιερότητα και το βάθος της Ελληνικής γλώσσας, προσπαθούν να επιστρέψουν στην θρησκευτική ανάσταση του λαμπρού παρελθόντος.
Η αρχαία Ελληνική θρησκεία ήταν μια κατάσταση ανύψωσης αξιών, όταν οι θεοί έφταναν σε δυσθεώρητα επίπεδα. Γι' αυτό και τα φωτεινά πνεύματα της αρχαιότητας, υπεστήριξαν σθεναρά, αυτή την ανθρωπομορφική υψιπετή αντίληψη του Θείου. Αλήθεια, ποιος ηθικός χαρακτήρας δεν θα δεχόταν τον πανίσχυρο " πατέρα των θεών" Δία; Όλοι θα πρέπει να τιμάμε το παρελθόν μας, αλλά όχι, και ποτέ, με τρόπο που θα υποτιμά τη νοημοσύνη μας. Τώρα πλέον υπάρχει χώρος στην εποχή μας για νέους φιλοσόφους αυτοκράτορες Ιουλιανούς, που θα κατατροπώσουν τους σύγχρονους Θεοδοσίους. Η ιστορία έχει λάβει την πορεία της και ο Έλληνας έχει αγκαλιάσει το Ορθόδοξο ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ, την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ του, και την θεωρεί τροφό του και πνεύμονα του.Το ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ αντιστάθηκε στην εποχή της πνευματικής Χριστιανικής παρακμής του Ελληνισμού. Η Χριστιανική θρησκεία είναι ένα συνονθύλευμα Ανατολικών δοξασιών και οι απόψεις της ένας κυκεώνας παλαιών και ξένων προς τον Ελληνισμό απόψεων. Το ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ δίδει ώθηση και πνοή στον Ελληνικό πολιτισμό. Οι μεγάλες ιδέες της αρχαιότητας και τα Ιδανικά της επεβίωσαν (=εξακολουθούν να υπάρχουν) και μεταφέρθηκαν στην σημερινή Ελλάδα, μέσω του Δωδεκαθέου. Ο Λεωνίδας έγινε Παλαιολόγος και Αθανάσιος Διάκος. Ο Σωκράτης έγινε Γεώργιος Πληθών Γεμιστός και Ρήγας Φεραίος. Ο Φειδίας έγινε Γιαννούλης Χαλεπάς, Βάσος Φαληρέας και Λεωνίδας Δρόσης.
Ο Αισχύλος, ο Σοφοκλής και ο Ευριπίδης δεν έγιναν τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν την Τραγωδία. Ο Αριστοφάνης δεν έγινε τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν την Κωμωδία. Oι μουσικοί Τέρπανδρος, Τελεσίας, Θεόκριτος και Μεσομήδης δεν έγιναν τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν την Μουσική. Οι αθλητές Μίλων του Κρότωνος, Αρραχίων της Φιγαλίας, Διαγόρας της Ρόδου, δεν έγιναν τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν τον αθλητισμό. Ο ιατρός ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ Ο ΚΩΟΣ και ο ΓΑΛΗΝΟΣ δεν έγιναν τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν την Ιατρική. Οι Έλληνες μαθηματικοί Αρχιμήδης, Πυθαγόρας, Κτησίβιος ο Αλεξανδρεύς, δεν έγιναν τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν τα μαθηματικά. Ο Ήρων ο Αλεξανδρεύς δεν έγινε τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν την τεχνολογία. Η μαθηματικός Υπατία (415 μ.Χ.), έγινε στάχτη αφού οι Χριστιανοί επέβαλαν την θρησκεία της αγάπης.
Οι Έλληνες δεν άλλαξαν θρησκευτική λατρεία αναζητώντας το αληθινό Φως. Αυτό κατακτήθηκε τα τελευταία εκατόν δύο και πλέον χιλιάδες χρόνια, οπότε η ευλογημένη Χώρα μας, (αυτός ο παλαιός περιούσιος λαός των Θεών, με τον υπόλοιπο Ορθόδοξο Δωδεκαθεϊστικό κόσμο), έγινε τόπος σεβασμού, καθώς εκατοντάδες Έλληνες μάρτυρες κοσμούν την Ορθόδοξη Δωδεκαθεϊστική μας παράδοση. Εμείς οι Έλληνες Δωδεκαθεϊστές ερευνήσαμε το λαμπρό μας παρελθόν, και μελετήσαμε την αλήθεια της παραδόσεώς μας και ελαμπρίνθημεν. Έχουμε την τιμή να εκπολιτίσουμε τόσους λαούς και να τους προσφέρουμε τον δρόμο της αλήθειας του Δωδεκαθέου, του θεμελίου του Δυτικού Πολιτισμού. Για χιλιάδες χρόνια ήδη ο Ελληνισμός έχει την ξεχωριστή του πορεία στον κόσμο μαζί με την Δωδεκαθεϊστική Ορθοδοξία του.Το παρελθόν πρέπει να το τιμάμε με ειλικρίνεια και με σεβασμό και όχι με θεατρινισμούς και κούφια λόγια. Δεν είναι τιμή στην ιστορία μας η προβολή κάποιων παρωχημένων θεωριών περί ενός Θεού, που ήδη από τα πρώτα Βυζαντινά χρόνια της παρακμής είχαν παραφθαρεί και είχαν υποστεί την επιβολή Ανατολικών δοξασιών, όπως της λατρείας του Ιαχωβά και του Μολώχ .
Η παρακάτω παράγραφος είναι ο επίλογος που χρησιμοποιεί ο κύριος Κολλάς στην επίθεσή του εναντίον της Θεοσέβειας των Δωδεκαθεϊστών, την οποία και συμπεριλαμβάνουμε αυτούσια και χωρίς καμμία κριτική πρός κρίσιν των αναγνωστών. «Δυστυχώς, είναι αλήθεια, ότι από τότε που έμειναν ασύδοτοι, να σκέφτονται και να μιλάνε και να εκφράζονται οι ανισόρροποι και τα μωρά του κόσμου τούτου, θα υποφέρουν οι γνωστικοί, αν δεν ληφθούν σοβαρά μέτρα προστασίας του κοινωνικού συνόλου».
Μόνον μία σημείωση: «τα μωρά του κόσμου τούτου» είναι έκφραση που χρησιμοποιεί ο Σαούλ από την Ταρσό (Προς Κορινθίους Α΄ 1:27) και αναφέρεται στους Χριστιανούς. «αλλά τα μωρά του κόσμου εξελέξατο ο Θεός ίνα τους σοφούς καταισχύνη, και τα ασθενή του κόσμου εξελέξατο ο θεός, ίνα καταισχύνη τα ισχυρά » «Σοφοί και ισχυροί» είναι οι Έλληνες.
Ιερεύς Πευκέστας Κάρανος. (Ορθόδοξος Δωδεκαθεϊστής Θεολόγος – Ιερεύς του Πανσέπτου Ιερατείου της Σεβάσμιας Ελληνικής παραδόσεως.)
Τελευταία, επιχειρείται και πάλι από ορθόφρονες νοσταλγούς του λαμπρού θρησκευτικού παρελθόντος, μία λαμπρά επιστροφή στο φώς της θρησκευτικής ζωής. Μια προσπάθεια σεβάσμιων προσώπων, που γνωρίζοντες το ύψος της αξίας της Θεοσέβειας και της Φιλοσοφίας των Ελλήνων προγόνων μας, προσπαθούν, με καταφανή σοβαρότητα, να επαναφέρουν το δωδεκάθεον, το οποίον εσέβοντο οι επιφανείς Φιλοσόφοι πρόγονοι μας όπως οι: Όμηρος, Ησίοδος, Σόλων, Αισχύλος, Πίνδαρος, Σοφοκλής, Ευριπίδης, Σωκράτης, Αντισθένης, Πλάτων, Αριστοτέλης, Φιλόλαος, Μένανδρος, Επίκουρος, Ζήνων. Όλοι αυτοί, και πολλοί άλλοι, μίλησαν και ετίμησαν το Δωδεκάθεον. Οι Έλληνες αυτοί Φιλόσοφοι του Ελληνικού λόγου (=αλήθειας), δεν θεωρούνται και δεν είναι Πρόδρομοι και Διδάσκαλοι κανενός Χριστιανισμού. Δεν είναι Χριστιανοί προ Χριστού, όπως τους αποκαλεί η Χριστιανική Εκκλησία, αφού δεν τους τιμά και δεν τους διδάσκει. Την αναγνώριση, του βάθους, του πλούτου, και της μεγάλης αξίας και αποστολής που έχει για ολόκληρο τον κόσμο η Θεοσέβεια των Δωδεκαθεϊστών, φαίνεται από τον σεβασμό που τρέφουν στον Έλληνα Μεγάλο Δωδεκαθεϊστή ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ και στην Φιλοσοφία της γλώσσας των προγόνων μας, την γλώσσα των Ελλήνων, την γλώσσα μας την οποίαν και εχρησιμοποίησαν οι Χριστιανοί μη μπορώντας να πράξουν αλλιώς αφού ήτο η γλώσσα της Οικουμένης.
Η Θεοσέβεια και η Φιλοσοφημένη Ελληνική γλώσσα, φαίνεται και στα θρησκευτικά ήθη και έθιμα των Δωδεκαθεϊστών Ελλήνων, σχετικά με την εορτή της 25ης Δεκεμβρίου, του Ηλιοστασίου, των Ισημεριών, των Αναστεναρίων, των Φώτων, τα διάφορα νεκρικά έθιμα, αφού πρώτα, βεβαίως, διετήρησαν το αληθινό περιεχόμενο τους. Ένα ιερό καθήκον που Θεόπνευστα έπραξε η Ορθόδοξος Δωδεκαθεϊστική Θρησκεία μας, είναι το ότι θεμελιωμένη στις βάσεις της θεοσέβειας, έδωσε το πραγματικό, το αληθινό της περιεχόμενο. Και είναι, ομολογουμένως, ιστορική αυτή η συνάντηση του νέου Ελληνισμού με τον Αρχαίο Ελληνισμό, γιατί συνοδοιπορούν αρμονικότατα και αλλάζουν τον ρουν όχι μόνον της Ελληνικής αλλά και της παγκόσμιας ιστορίας. Αυτή η ιστορική πραγματικότητα δεν αγνοείται από τους Έλληνες της θρησκευτικής ακμής του παρελθόντος, που γνωρίζοντες καλά το πραγματικό βάθος της Ελληνικής Θεοσέβειας και την ιερότητα και το βάθος της Ελληνικής γλώσσας, προσπαθούν να επιστρέψουν στην θρησκευτική ανάσταση του λαμπρού παρελθόντος.
Η αρχαία Ελληνική θρησκεία ήταν μια κατάσταση ανύψωσης αξιών, όταν οι θεοί έφταναν σε δυσθεώρητα επίπεδα. Γι' αυτό και τα φωτεινά πνεύματα της αρχαιότητας, υπεστήριξαν σθεναρά, αυτή την ανθρωπομορφική υψιπετή αντίληψη του Θείου. Αλήθεια, ποιος ηθικός χαρακτήρας δεν θα δεχόταν τον πανίσχυρο " πατέρα των θεών" Δία; Όλοι θα πρέπει να τιμάμε το παρελθόν μας, αλλά όχι, και ποτέ, με τρόπο που θα υποτιμά τη νοημοσύνη μας. Τώρα πλέον υπάρχει χώρος στην εποχή μας για νέους φιλοσόφους αυτοκράτορες Ιουλιανούς, που θα κατατροπώσουν τους σύγχρονους Θεοδοσίους. Η ιστορία έχει λάβει την πορεία της και ο Έλληνας έχει αγκαλιάσει το Ορθόδοξο ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ, την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ του, και την θεωρεί τροφό του και πνεύμονα του.Το ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ αντιστάθηκε στην εποχή της πνευματικής Χριστιανικής παρακμής του Ελληνισμού. Η Χριστιανική θρησκεία είναι ένα συνονθύλευμα Ανατολικών δοξασιών και οι απόψεις της ένας κυκεώνας παλαιών και ξένων προς τον Ελληνισμό απόψεων. Το ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ δίδει ώθηση και πνοή στον Ελληνικό πολιτισμό. Οι μεγάλες ιδέες της αρχαιότητας και τα Ιδανικά της επεβίωσαν (=εξακολουθούν να υπάρχουν) και μεταφέρθηκαν στην σημερινή Ελλάδα, μέσω του Δωδεκαθέου. Ο Λεωνίδας έγινε Παλαιολόγος και Αθανάσιος Διάκος. Ο Σωκράτης έγινε Γεώργιος Πληθών Γεμιστός και Ρήγας Φεραίος. Ο Φειδίας έγινε Γιαννούλης Χαλεπάς, Βάσος Φαληρέας και Λεωνίδας Δρόσης.
Ο Αισχύλος, ο Σοφοκλής και ο Ευριπίδης δεν έγιναν τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν την Τραγωδία. Ο Αριστοφάνης δεν έγινε τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν την Κωμωδία. Oι μουσικοί Τέρπανδρος, Τελεσίας, Θεόκριτος και Μεσομήδης δεν έγιναν τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν την Μουσική. Οι αθλητές Μίλων του Κρότωνος, Αρραχίων της Φιγαλίας, Διαγόρας της Ρόδου, δεν έγιναν τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν τον αθλητισμό. Ο ιατρός ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ Ο ΚΩΟΣ και ο ΓΑΛΗΝΟΣ δεν έγιναν τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν την Ιατρική. Οι Έλληνες μαθηματικοί Αρχιμήδης, Πυθαγόρας, Κτησίβιος ο Αλεξανδρεύς, δεν έγιναν τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν τα μαθηματικά. Ο Ήρων ο Αλεξανδρεύς δεν έγινε τίποτε, διότι οι Χριστιανοί απαγόρευσαν την τεχνολογία. Η μαθηματικός Υπατία (415 μ.Χ.), έγινε στάχτη αφού οι Χριστιανοί επέβαλαν την θρησκεία της αγάπης.
Οι Έλληνες δεν άλλαξαν θρησκευτική λατρεία αναζητώντας το αληθινό Φως. Αυτό κατακτήθηκε τα τελευταία εκατόν δύο και πλέον χιλιάδες χρόνια, οπότε η ευλογημένη Χώρα μας, (αυτός ο παλαιός περιούσιος λαός των Θεών, με τον υπόλοιπο Ορθόδοξο Δωδεκαθεϊστικό κόσμο), έγινε τόπος σεβασμού, καθώς εκατοντάδες Έλληνες μάρτυρες κοσμούν την Ορθόδοξη Δωδεκαθεϊστική μας παράδοση. Εμείς οι Έλληνες Δωδεκαθεϊστές ερευνήσαμε το λαμπρό μας παρελθόν, και μελετήσαμε την αλήθεια της παραδόσεώς μας και ελαμπρίνθημεν. Έχουμε την τιμή να εκπολιτίσουμε τόσους λαούς και να τους προσφέρουμε τον δρόμο της αλήθειας του Δωδεκαθέου, του θεμελίου του Δυτικού Πολιτισμού. Για χιλιάδες χρόνια ήδη ο Ελληνισμός έχει την ξεχωριστή του πορεία στον κόσμο μαζί με την Δωδεκαθεϊστική Ορθοδοξία του.Το παρελθόν πρέπει να το τιμάμε με ειλικρίνεια και με σεβασμό και όχι με θεατρινισμούς και κούφια λόγια. Δεν είναι τιμή στην ιστορία μας η προβολή κάποιων παρωχημένων θεωριών περί ενός Θεού, που ήδη από τα πρώτα Βυζαντινά χρόνια της παρακμής είχαν παραφθαρεί και είχαν υποστεί την επιβολή Ανατολικών δοξασιών, όπως της λατρείας του Ιαχωβά και του Μολώχ .
Η παρακάτω παράγραφος είναι ο επίλογος που χρησιμοποιεί ο κύριος Κολλάς στην επίθεσή του εναντίον της Θεοσέβειας των Δωδεκαθεϊστών, την οποία και συμπεριλαμβάνουμε αυτούσια και χωρίς καμμία κριτική πρός κρίσιν των αναγνωστών. «Δυστυχώς, είναι αλήθεια, ότι από τότε που έμειναν ασύδοτοι, να σκέφτονται και να μιλάνε και να εκφράζονται οι ανισόρροποι και τα μωρά του κόσμου τούτου, θα υποφέρουν οι γνωστικοί, αν δεν ληφθούν σοβαρά μέτρα προστασίας του κοινωνικού συνόλου».
Μόνον μία σημείωση: «τα μωρά του κόσμου τούτου» είναι έκφραση που χρησιμοποιεί ο Σαούλ από την Ταρσό (Προς Κορινθίους Α΄ 1:27) και αναφέρεται στους Χριστιανούς. «αλλά τα μωρά του κόσμου εξελέξατο ο Θεός ίνα τους σοφούς καταισχύνη, και τα ασθενή του κόσμου εξελέξατο ο θεός, ίνα καταισχύνη τα ισχυρά » «Σοφοί και ισχυροί» είναι οι Έλληνες.
Ιερεύς Πευκέστας Κάρανος. (Ορθόδοξος Δωδεκαθεϊστής Θεολόγος – Ιερεύς του Πανσέπτου Ιερατείου της Σεβάσμιας Ελληνικής παραδόσεως.)
Κε ΠΕΥΚΕΣΤΑ ΚΑΡΑΝΕ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΤΕ (ή ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΩΣ ΣΧΟΛΙΟ) ΕΑΝ ΕΧΕΤΕ, ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΤΟΥ Κου ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΚΟΛΛΑ. ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΩΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΤΑΝ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ.
ReplyDeleteΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΩΣ "ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΙΚΗ". ΕΧΩ ΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ Ο ΟΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΟΚΙΜΟΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
ΕΠΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΓΡΑΦΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΙΝ ΣΑΣ ΟΤΙ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΣΥΝΕΠΕΣΕ ΜΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΙΣΧΡΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ ΤΟΥ ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΕ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΙΚΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ.
ΑΛΛΩΣ, ΕΙΚΑΖΩ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΟΥΔΕΜΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΑΣΧΕΤΩΣ ΔΙΩΞΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΩΝ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ (ΚΙ ΕΙΔΙΚΑ ΕΓΩ) ΤΑ ΑΝΟΣΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΑΧΘΗΣΑΝ.
ΕΥΓΕ ΚΟΥΡΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ!ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΟ, ΚΑΘΟΤΙ ΑΝΑΜΕΣΑ Σ'ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΙΣ ΣΕΚΤΕΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΑΟΣ!ΑΝ ΒΡΕΙΣ ΑΚΡΗ,"ΧΑΙΡΕΤΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΟ"!ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΠΑΛΕΥΩ ΜΕ ΔΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΑΚΡΗ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΑ!
ReplyDeleteΚΡΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΡΡΑ.
ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ!ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ!ΚΑΙ ΞΑΝΑΣΚΕΨΟΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΒΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ" ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΩΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ "ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ"!
ReplyDeleteΚΡΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΡΡΑ.
O ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ ΚΑΡΑΝΟΣ ΕΙΠΕ:
ReplyDeleteΤα περί ΠΑΡΑΚΜΗΣ ΤΟΥ ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ, ΑΝΗΚΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΣΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΩΣ ΕΝΩ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΠΑΡΑΚΜΙΑΚΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 2.000 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΕΥΣΕΙ.
"ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΤΕ (ή ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΩΣ ΣΧΟΛΙΟ) ΕΑΝ ΕΧΕΤΕ, ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΤΟΥ Κου ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΚΟΛΛΑ.."
ReplyDeleteO ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ ΚΑΡΑΝΟΣ ΕΙΠΕ:
ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΜΑΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ.
O ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ ΚΑΡΑΝΟΣ ΕΙΠΕ:
ReplyDeleteΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΣΕΚΤΑ".
ΣΕΚΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.
O ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ ΚΑΡΑΝΟΣ ΕΙΠΕ:
ReplyDeleteΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΗΣΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
1) ΕΦ'ΟΣΟΝ ΑΝΤΕΞΕ (ΓΙΑ 1500 ΚΙ ΟΧΙ ΓΙΑ 2000 ΕΤΗ) ΚΑΙ ΥΙΟΘΕΤΗΘΕΙ ΩΣ ΕΠΙΣΗΜΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΚΜΙΑΚΟΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΣΧΕΔΟΝ ΕΞΗΦΑΝΙΣΘΕΙ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΧΡΗΖΕΙ ΑΝΑΒΙΩΣΕΩΣ. Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΣ ΤΩΝ ΕΘΙΜΩΝ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΣΤΡΕΒΛΗ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΤΥΠΙΚΟ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΟΝ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΕΡΙ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΒΙΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΩΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΜΑΣ.
ReplyDeleteΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΙΣ ΜΟΥ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΛΛΟΤΡΙΩΝ ΜΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΙΩΘΟΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΟΞΑΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΤΟΤΕ ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΕΥΡΥ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΣΥΓΚΕΡΑΣΜΟ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΟΞΑΣΙΩΝ. ΜΕΓΑ ΠΛΗΘΟΣ "ΡΩΜΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ" ΑΡΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΙΧΕ ΟΛΙΣΘΗΣΕΙ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΒΕΒΗΛΩΣΕΙΣ ΙΕΡΩΝ ΤΟΠΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΗΜΕΙΩΝ, ΞΟΑΝΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΩΛΩΝ ΠΟΥ ΟΥΔΕΜΙΑ ή ΜΙΚΡΗ ΣΧΕΣΗ ΕΙΧΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ή ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΡΙΖΟΤΑΝ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΝΑΟΥ.
2) ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ή ΑΛΛΗΣ ΜΑΧΗΣ ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΠΑΜΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ. Η ΙΔΙΟΤΗΣ ΣΑΣ ΩΣ ΙΕΡΕΟΣ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΩΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΜΑΣ) ΔΕΝ ΣΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΩΣ ΕΙΔΙΚΟΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΟΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΕΣΕΙΣ.
3) ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ. ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΑ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΑΥΤΗΣ ΩΣ "ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ". ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΥΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ (ΑΔΟΚΙΜΩΣ ΚΙ ΕΜΕΙΣ) ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΘΡΗΣΚΟΙ ΚΑΙ ΝΕΟΘΡΗΣΚΟΙ. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΘΡΗΣΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥΣ ΩΣ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΘΡΗΣΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΩΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΣΜΟ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΡΟ.
ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΔΕΚΑΔΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΤΩΝ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΩΝ, ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΩΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΥΤΟΙ, ΑΣΧΕΤΩΣ ΕΑΝ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΙΧΕ ΩΣ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΙΑ 12 ΒΑΣΙΚΩΝ ΘΕΩΝ ΚΑΙ ΘΕΑΙΝΩΝ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΥΤΗ Η ΒΑΣΗ ΕΤΕΘΗ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ και ...ΒΑΣΑΝΟΥΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΟΥΣΙΑΣ (π.χ ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ)
4) "ΣΕΚΤΕΣ". ΤΟΜΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ. Ο ..."ΣΕΚΤΑΡΙΣΜΟΣ" ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΔΡΑΣΤΙΚΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ή ΤΟΥ ΝΟΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, ΓΙΑ ΤΟ, ΚΙ ΑΠΟ ΤΟ, ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΗΧΘΗΣΑΝ.
Κε ΠΕΥΚΕΣΤΑ ΚΑΡΑΝΕ ΕΙΣΤΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΩΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΑΝ ΩΣ ΟΜΑΣ ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΘΑ ΣΑΣ ΖΗΤΟΥΣΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΣΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΣΗΜΕΙΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣ (ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ) ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΩΣ ΠΟΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΘΕΛΕΤΕ.
ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ Η ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΕΡΑΙΩΘΗΣΑ.
Υ.Γ: ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΟΥΔΕΝ ΑΛΛΟΝ ΣΧΟΛΙΟ ΚΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΡΙΤΟ ΠΛΗΝ ΤΟΥ Κου ΠΕΥΚΕΣΤΑ ΚΑΡΑΝΟΥ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΛΗΘΩΡΑ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΑΝΑΛΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΟΓΟΥΣ...ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ.
ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΧΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ. ΥΒΡΕΙΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΝΑΙ. ΥΒΡΕΙΣ ΩΣ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ ΟΧΙ.
O ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ ΚΑΡΑΝΟΣ ΕΙΠΕ:
ReplyDelete1. ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
2. ΔΕΝ ΕΞΗΦΑΝΙΣΘΗ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΔΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΧΡΗΖΕΙ ΑΝΑΒΙΩΣΕΩΣ.
3. ΕΙΣ ΙΕΡΕΥΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΩΣ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥ.
4. ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΝ ΩΣ ΟΡΟΣ ΠΟΛΕΜΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΘΡΗΣΚΟΥΣ.
5. "Βωμός των δώδεκα θεών" ονομάζεται το ελληνικό μνημείο στην Αγορά της Αθήνας.
6. Το μίσος τους και οι ύβρεις, δεν αποδεικνύουν άλλο τίποτα παρά την δύναμη της λατρείας του ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ.
Στο ε-μειλ που σας κοινοποίησα υπαρχει η δ/νση μου.
O ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ ΚΑΡΑΝΟΣ ΕΙΠΕ:
ReplyDeleteΟ Ιουλιανός θεωρεί πως η άρνηση των εθνικών θεών από τους Χριστιανούς αποτελεί ασέβεια προς τους κλασικούς που τους τίμησαν:
"Τὶ οὖν; Ὁμήρῳ μέντοι καὶ Ἡσιόδῳ καὶ Δημοσθένει καὶ Ἠροδότῳ καὶ Θουκυδίδῃ καὶ Ἰσοκράτει καὶ Λυσίᾳ θεοὶ πάσης ἡγοῦνται παιδείας· οὐχ οἱ μὲν Ἑρμοῦ σφᾶς ἱερούς, οἱ δὲ Μουσῶν ἐνόμιζον; Ἄτοπον μὲν οἶμαι τοὺς ἐξηγουμένους τὰ τούτων ἀτιμάζειν τοὺς ὑπ' αὐτῶν τιμηθέντας θεούς· οὐ μὴν ἐπειδὴ τοῦτο ἄτοπον οἶμαι, φημὶ δεῖν αὐτοὺς μεταθεμένους τοῖς νέοις συνεῖναι· δίδωμι δὲ αἵρεσιν μὴ διδάσκειν ἃ μὴ νομίζουσι σπουδαῖα, βουλομένους δέ, διδάσκειν ἔργῳ πρῶτον, καὶ πείθειν τοὺς μαθητὰς ὡς οὔτε Ὅμηρος οὔτε Ἡσίοδος οὔτε τούτων οὓς ἐξήγηνται καὶ κ!
ατεγνωκότες ἀσέβειαν ἄνοιάν τε καὶ πλάνην εἰς τοὺς θεούς."
(Τι λέτε, λοιπόν; Για τον Όμηρο, τον Ησίοδο, τον Δημοσθένη, τον Ηρόδοτο, τον Θουκυδίδη, τον Ισοκράτη και τον Λυσία, δεν ήσαν κεφαλές της παιδείας οι θεοί; Μήπως δεν θεωρούσαν προστάτες τους, άλλοι τον Ερμή και άλλοι τις Μούσες; Είναι λοιπόν παράλογο, έτσι νομίζω, κάποιοι που δουλειά τους είναι να ερμηνεύουν τα έργα όλων αυτών, συγχρόνως να καταφρονούν τους θεούς που εκείνοι τίμησαν. Και παρ' όλο που το θεωρώ παράδοξο αυτό, δεν ισχυρίζομαι ότι πρέπει να αλλάξουν ιδέες οι δάσκαλοι της νεολαίας. Τους αφήνω να επιλέξουν ανάμεσα στο να μη διδάσκουν αυτά που δεν θεωρούν αξιόλογα και σημαντικά ή, αν επιθυμούν να συνεχίσουν τη διδασκαλία, πρώτα απ' όλα να κηρύξουν στους μαθητές ότι ούτε ο Όμηρος ούτε ο Ησίοδος ούτε κανείς από όσους ερμηνεύουν [λείπουν λέξεις] αφού μέχρι και για ασέβεια τους έχουν κατηγορήσει και για ανοησία και θεολογικές πλάνες.)
O ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ ΚΑΡΑΝΟΣ ΕΙΠΕ:
ReplyDeleteΟ Ιουλιανός εξηγεί ότι θεωρεί ασύμβατη τη διδασκαλία και ερμηνεία των κλασικών με τις χριστιανικές αντιλήψεις περί της Εθνικής Ελληνικής Θρησκείας:
"Παιδείαν ὀρθὴν εἶναι νομίζομεν οὐ τὴν ἐν τοῖς ῥήμασιν καὶ τῇ γλώττῃ πολυτελῆ εὐρυθμίαν, ἀλλὰ διάθεσιν ὑγιῆ νοῦν ἐχούσης διανοίας, καὶ ἀληθεῖς δόξας ὑπέρ τε ἀγαθῶν καὶ κακῶν, καλῶν τε καὶ αἰσχρῶν· ὅστις οὖν ἕτερα μὲν φρονεῖ, διδάσκει δὲ ἕτερα τοὺς πλησιάζοντας, αὐτὸς ἀπολελεῖφθαι δοκεῖ τοσούτῳ παιδείας, ὅσῳ καὶ τοῦ χρηστὸς ἀνὴρ εἶναι."
(Σωστή παιδεία, νομίζω, δεν σημαίνει το να χειρίζεσαι τις λέξεις με ευρυθμία, αλλά το να σε διακρίνει η υγιής νοητική διάθεση να σκέφτεσαι λογικά, να 'χεις σωστές απόψεις για το καλό και το κακό, το ωραίο και το αισχρό. Αυτός, λοιπόν, που άλλα πιστεύει και άλλα διδάσκει σ' όσους μαθητεύουν πλάι του, νομίζω έχει απομακρυνθεί τόσο από την παιδεία όσο και από την τιμιότητα.)