Όπως λένε τα σχετικά ρεπορτάζ, «σχεδόν στο διπλάσιο έφτασε το ποσοστό των μαθητών άλλων εθνικοτήτων, στα ελληνικά σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, την τελευταία πενταετία» (newsit.gr). Μαθαίνουμε επίσης πως το ποσοστό των αλλοδαπών, από το 7,3%, «σκαρφάλωσε» στο 12%! Η ίδια η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παραδέχεται ότι το γεγονός αυτό «οδηγεί σε χαμηλότερες σχολικές επιδόσεις». Και μας «σκάει» το παραμύθι: «τα κράτη- μέλη θα πρέπει να παρέχουν ειδική υποστήριξη, μέσω της εκπαίδευσης, για τα παιδιά των μεταναστών, όπως εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς (σ. σ. και ποιος θα τα πληρώνει αυτά;) και συστηματική συμμετοχή των γονέων και των κοινοτήτων προκειμένου να βελτιωθεί η ένταξή τους». Φυσικά, όλα αυτά είναι εις βάρος των γηγενών, μιας και οι εκπαιδευτικοί και όσοι γενικότερα εμπλέκονται, καλούνται να εστιάσουν σε όσους αδυνατούν να ακολουθήσουν το πρόγραμμα ή εμφανίζουν κενά.
ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ": ΠΑΡΑΝΟΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΑΡΧΟΑΠΛΥΤΟ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΝΟΧΗ ΑΝ ΟΧΙ ΚΡΥΦΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ. ΚΙ ΟΤΑΝ ΛΕΝΕ "ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ" ΕΝΝΟΟΥΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΙΣΒΟΛΕΑ. ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΣΑΠΙΛΑ, ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗ, ΕΚΜΑΥΛΙΣΜΟΣ, ΕΘΝΟΑΠΔΟΜΗΣΗ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΑΝ ΟΧΙ ΤΗΝ ΚΡΥΦΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ.
No comments :
Post a Comment