Ο τίτλος απηχεί τα λόγια αξιωματούχου ξένης χώρας, φυσικά διαθέτουσα αεροπλανοφόρο, και δείχνει τη θέληση της κυβέρνησής του να υπερασπιστεί αυτά που θεωρεί ζωτικά της συμφέροντα στην Ανατολική Μεσόγειο. Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια, περνάμε κατευθείαν στο προκείμενο το οποίο δεν είναι άλλο από την απόφαση της Γαλλίας να «στείλει μέχρι και αεροπλανοφόρο» για να υπερασπιστεί τα δικαιώματα των Παρισίων, αλλά και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σε ένα «block» της Κύπρου το οποίο θεωρείται κρίσιμο για την ενεργειακή ασφάλεια της Ευρώπης. Δεσμευόμενοι να μην αποκαλύψουμε το συγκεκριμένο «block» το οποίο είναι προφανές πως πρόκειται είτε για το «12», είτε για κάποιο άλλο του δεύτερου γύρου παραχωρήσεων, είτε για κάποιο του… τρίτου γύρου, απλά να προτείνουμε στον κάθε «ενδιαφερόμενο» να αρχίσει να στέλνει κορβέτες σε ένα-ένα από αυτά για να δούμε σε ποιο το Παρίσι θα… ερεθιστεί. Πέραν του αστεϊσμού, το «defence-point.gr» δεν μεταβάλλει γνώμη ούτε κατά κεραία αφού αποτελεί αξιωματική θέση πως ο ελληνισμός θα πρέπει να είναι σε θέση να υπερασπιστεί τα πάτρια εδάφη και τα ύδατα μόνος του.
Θα πρέπει να γίνει κατανοητό πως το «ξανθό γένος», οι φίλοι μας οι «κοκκινοσκούφηδες» (επαναστατική Γαλλία), ή τα «αμερικανάκια» δεν πρόκειται να βοηθήσουν κανέναν ο οποίος δεν βοηθάει μόνος τον εαυτό του, δηλαδή να τους πείσει πως με τις πράξεις του εξυπηρετεί ΚΑΙ τα δικά τους συμφέροντα. Η ελεημοσύνη δεν είναι όρος που ευδοκίμησε στους αιώνες των διεθνών σχέσεων… Ούτε δόθηκε άφεση αμαρτιών στους ηλίθιους και τους αφελείς. Το χειρότερο απ’ όλα είναι ότι σχεδόν κανείς στην Ελλάδα δεν αναγνωρίζει τον εαυτό του διαβάζοντας αυτούς τους χαρακτηρισμούς…Η δική μας ολιγωρία θα είναι που θα τους σπρώξει σε πιο ανατολίτικες «αγκάλες» ακόμα και εάν δεν το θέλουν, αφού στις διεθνείς σχέσεις υπάρχουν «μόνιμα συμφέροντα» και όχι «μόνιμοι φίλοι ή μόνιμοι εχθροί». Όσες φορές και να το πούμε δεν πρόκειται να κουραστούμε να το επαναλαμβάνουμε. Συμπέρασμα, το αεροπλανοφόρο «De Gaulle» δεν πρόκειται να έρθει όσο τα ελληνικά σκάφη και αεροσκάφη βρίσκονται δυτικά της Ιεράπετρας, ή και να έρθει, δεν θα πρέπει κανένας να κατηγορήσει τη Γαλλία πως προωθεί τα δικά της συμφέροντα και όχι τα ελληνικά. Να ενημερώσουμε ακόμα πως όσο πλησιάζουμε στο πέρας των ερευνητικών εργασιών στη μισή ελληνική ΑΟΖ (δυτική και νότια) οι διάφορες «διεργασίες» για τα συναφή θέματα εντείνονται και δεν αποκλείεται να έχουμε ειδήσεις μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Αυτή δεν ήταν άλλωστε και η ουσία του πρωτοχρονιάτικου μηνύματος του πρωθυπουργού το οποίο κατά έναν περίεργο τρόπο καλύφθηκε, αρχικώς τουλάχιστον, «αναιμικά» από τους «ειδικούς» της πολιτικώς ορθής ενημέρωσης;
http://www.defence-point.gr/news/?p=66605
Στην Ανατολική Μεσόγειο εντός των περιοχών της ελληνικής υφαλοκρηπίδας με τελικό προορισμό την Κύπρο θα πλεύσει στις 23 Ιανουαρίου η νεότευκτη stealth κορβέτα του γαλλικού στόλου, «L’Adroit», το πρώτο σκάφος της κλάσης «Gowind» σε μία κίνηση που λέει πολλά σε ότι αφορά την γεωστρατηγική επιλογή της Γαλλίας στο θέμα των ΑΟΖ Ελλάδας και Κύπρου. Το πλοίο, το οποίο είναι το κορυφαίο σκάφος επιφανείας της κατηγορίας των 2.000 τόνων θα παραμείνει στο λιμάνι της Λεμεσσού. Η πλεύση της «L’Adroit» σε ύδατα στα οποία μόλις χθες η Τουρκία "έβαλε φωτιά" με την άρνηση της Άγκυρας να δεχθεί τα ελληνικά δικαιώματα στην υφαλοκρηπίδα και να προειδοποιεί ευθέως, διά του Α.Νταβούτογλου, με πόλεμο (όπως έκανε άλλωστε και με την Κύπρο, απλά δεν τους βγήκε και έβαλαν την "ουρά στα σκέλια"), έχει πλέον "ειδική σημασία", σε συνδυασμό με την κινητικότητα που έχει αρχίσει να επανεμφανίζεται στο πρόγραμμα των γαλλικών φρεγατών FREMM για την Ελλάδα. Το πλοίο, όπως σημείωνε ανώτατος Γάλλος αξιωματούχος "Θα πλεύσει σε περιοχές ελληνικών και κυπριακών αρμοδιοτήτων", όπερ εστί αναγνώριση "διά της πλαγίας οδού" της ακολουθίας ελληνικής και κυπριακής ΑΟΖ στην Α.Μεσόγειο και απόρριψη των τουρκικών αιτιάσεων. Και πιθανότατα και η Κύπρος, ουδόλως είναι αδιάφορη για ένα σκάφος της κλάσης της «Gowind», αφού στα επόμενα χρόνια η ανάγκη διαφύλαξης των εξεδρών άντλησης φυσικού αερίου θα είναι μεγάλες.
Ένα από τα βασικότερα χαρκτηριστικά της κλάσης Gowind είναι η ράμπα που επιτρέπει την ταχεία επιχειρησιακή αξιοποίηση ταχυπλόων, ιδανικό χαρακτηριστικό για αποστολές προστασίας εξεδρών άντλησης πετρελαίου/φυσικού αερίου. Πρόκειται για μια δυναμική σχεδίαση που μπορεί να φτάσει εκτόπισμα μέχρι 2.400 τόνους και διαθέτει βλήματα επιανίας-επιφανείας ΜΜ-40 Βlock 2 Exocet, βλήματα επιφανείας-αέρος ASTER 15, πυροβόλο των 76 χλστ., ανθυποβρυχιακό εξοπλισμό, ταχύπλοα για βατραχανθρώπους, επιθετικά και μεταφορικά ελικόπτερα και μη επανδρωμένα αεροσκάφη. Το μήκος του σκάφους είναι 87 μέτρα και το πλάτος του 13 μέτρα και μπορεί να έχει αυτονομία 8.000 ναυτικών μιλίων (περίπου τρεις εβδομάδες), ενώ έχει μέγιστη ταχύτητα 21 κόμβων.Όσο για την Ελλάδα, απ'ότι ακούγεται από κυβερνητικά χείλη, η προπτική υλοποίησης προγράμματος απόκτησης σύγχρονων φρεγατών, μπορεί να υλοποιηθεί πολύ πιο σύνοτμα, απ'ότι δείχνουν τα οικονομικά δεδομένα της χώρας. Κάτι για το οποίο δεν θα έχει αντίρρηση ούτε η Γερμανία...
Τμήμας ειδήσεων defencenet
http://www.defence-point.gr/news/?p=66605
Στην Ανατολική Μεσόγειο εντός των περιοχών της ελληνικής υφαλοκρηπίδας με τελικό προορισμό την Κύπρο θα πλεύσει στις 23 Ιανουαρίου η νεότευκτη stealth κορβέτα του γαλλικού στόλου, «L’Adroit», το πρώτο σκάφος της κλάσης «Gowind» σε μία κίνηση που λέει πολλά σε ότι αφορά την γεωστρατηγική επιλογή της Γαλλίας στο θέμα των ΑΟΖ Ελλάδας και Κύπρου. Το πλοίο, το οποίο είναι το κορυφαίο σκάφος επιφανείας της κατηγορίας των 2.000 τόνων θα παραμείνει στο λιμάνι της Λεμεσσού. Η πλεύση της «L’Adroit» σε ύδατα στα οποία μόλις χθες η Τουρκία "έβαλε φωτιά" με την άρνηση της Άγκυρας να δεχθεί τα ελληνικά δικαιώματα στην υφαλοκρηπίδα και να προειδοποιεί ευθέως, διά του Α.Νταβούτογλου, με πόλεμο (όπως έκανε άλλωστε και με την Κύπρο, απλά δεν τους βγήκε και έβαλαν την "ουρά στα σκέλια"), έχει πλέον "ειδική σημασία", σε συνδυασμό με την κινητικότητα που έχει αρχίσει να επανεμφανίζεται στο πρόγραμμα των γαλλικών φρεγατών FREMM για την Ελλάδα. Το πλοίο, όπως σημείωνε ανώτατος Γάλλος αξιωματούχος "Θα πλεύσει σε περιοχές ελληνικών και κυπριακών αρμοδιοτήτων", όπερ εστί αναγνώριση "διά της πλαγίας οδού" της ακολουθίας ελληνικής και κυπριακής ΑΟΖ στην Α.Μεσόγειο και απόρριψη των τουρκικών αιτιάσεων. Και πιθανότατα και η Κύπρος, ουδόλως είναι αδιάφορη για ένα σκάφος της κλάσης της «Gowind», αφού στα επόμενα χρόνια η ανάγκη διαφύλαξης των εξεδρών άντλησης φυσικού αερίου θα είναι μεγάλες.
Ένα από τα βασικότερα χαρκτηριστικά της κλάσης Gowind είναι η ράμπα που επιτρέπει την ταχεία επιχειρησιακή αξιοποίηση ταχυπλόων, ιδανικό χαρακτηριστικό για αποστολές προστασίας εξεδρών άντλησης πετρελαίου/φυσικού αερίου. Πρόκειται για μια δυναμική σχεδίαση που μπορεί να φτάσει εκτόπισμα μέχρι 2.400 τόνους και διαθέτει βλήματα επιανίας-επιφανείας ΜΜ-40 Βlock 2 Exocet, βλήματα επιφανείας-αέρος ASTER 15, πυροβόλο των 76 χλστ., ανθυποβρυχιακό εξοπλισμό, ταχύπλοα για βατραχανθρώπους, επιθετικά και μεταφορικά ελικόπτερα και μη επανδρωμένα αεροσκάφη. Το μήκος του σκάφους είναι 87 μέτρα και το πλάτος του 13 μέτρα και μπορεί να έχει αυτονομία 8.000 ναυτικών μιλίων (περίπου τρεις εβδομάδες), ενώ έχει μέγιστη ταχύτητα 21 κόμβων.Όσο για την Ελλάδα, απ'ότι ακούγεται από κυβερνητικά χείλη, η προπτική υλοποίησης προγράμματος απόκτησης σύγχρονων φρεγατών, μπορεί να υλοποιηθεί πολύ πιο σύνοτμα, απ'ότι δείχνουν τα οικονομικά δεδομένα της χώρας. Κάτι για το οποίο δεν θα έχει αντίρρηση ούτε η Γερμανία...
Τμήμας ειδήσεων defencenet
No comments :
Post a Comment