- Ποια είναι η αντίδρασή σας στην υπόθεση "Charlie Hebdo" (η γαλλική εβδομαδιαία σατιρική εφημερίδα με τα σκίτσα του Μωάμεθ που κρίθηκαν προσβλητικά για το Ισλάμ) ;
Υπάρχει ένας αγώνας αντοχής μεταξύ των διαφόρων ομάδων των πολιτικών και θρησκευτικών φονταμενταλιστών στη Γαλλία. Αυτές οι δοκιμές αντοχής έχουν χαθεί, κυρίως από την δεξιά των Σαρκοζιστών. Και κάθε φορά που έχουν διαπραγματευτεί, έχουν υποχωρήσει, ή έχουν κάνει στροφή, προετοιμάζουν το έδαφος για τα γεγονότα που συγκλονίζουν τον κόσμο σήμερα. Δεν είναι δυνατόν να γίνονται διαπραγματεύσεις. Ή λέμε ότι η ελευθερία της έκφρασης με τους περιορισμούς επιβάλλεται από το νόμο, ή βάζουμε σε λογοκρισία το διαδίκτυο, υποβάλουμε τις εφημερίδες σε προηγούμενη ανάγνωση από την κυβέρνηση, (λογοκρισία) αποκαθιστούμε το έγκλημα της βλασφημίας.
- Είστε υπέρ του δικαιώματος της βλασφημίας;
Χαίρομαι που το έγκλημα της βλασφημίας δεν υπάρχει πια (καταργήθηκε το 1971). Αυτό που θεωρώ εκπληκτικό είναι η μεταβλητή γεωμετρία της πολιτικής τάξης. Είμαστε σε μια χώρα όπου το 95% των βεβηλώσεων αφορούν Καθολικούς ιερούς χώρους ή τάφους και δεν γράφεται ούτε μια γραμμή στον τύπο, δεν γίνεται ούτε μια δήλωση από έναν υπουργό. Και μόλις υπάρχει μια βεβήλωση ενός τζαμιού, αμέσως, εκδίδεται ένα δελτίο τύπου.
- Αν ήσασταν στην εξουσία, τι θα κάνατε;
Θα πέταγα έξω όλους τους ξένους φονταμενταλιστές. Τους γνωρίζουμε πολύ καλά. Ο Νόμος του 1905 [Νόμος του κοσμικού κράτους περί διαχωρισμού εκκλησίας και κράτους] πρέπει να εφαρμόζεται αυστηρά: όχι άλλη χρηματοδότηση σε τζαμί, άμεση ή έμμεση. Όχι πια εξωτερική χρηματοδότηση. Εκτός αν υπάρχει ειδική περίπτωση μιας συμφωνίας αμοιβαιότητας. Χαίρομαι που ένα ξένο κράτος χρηματοδοτεί ένα τζαμί στη χώρα μας, εφόσον δεν απαγορεύει τη χρηματοδότηση των εκκλησιών ή οποιασδήποτε άλλης θρησκείας στην επικράτειά του.
- Πώς πρέπει να χρηματοδοτούνται τα τζαμιά;
Με τα χρήματα των πιστών. Όπως ισχύει και για όλες τις άλλες θρησκείες. Ο νόμος δεν αναγνωρίζει καμία θρησκεία. Όχι πια προσευχές στους δρόμους, όχι άλλες διατροφικές ανάγκες στα δημόσια σχολεία.
- Kosher όπως και halal;
Το ίδιο. Είναι γραμμένο στο Σύνταγμα ότι «η Δημοκρατία δεν αναγνωρίζει καμία κοινότητα». Ποιος θα μας επιτρέψει να αντιταχθούμε σε όλες τις απαιτήσεις των κοινοτήτων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που προέρχονται από τον ιδιωτικό τομέα.
- Είστε ακόμα υπέρ της απαγόρευσης της ισλαμικής μαντίλας (που καλύπτει όλο το πρόσωπο /μπούρκας) σε δημόσιους χώρους; Στο δρόμο;
Ναι, στα καταστήματα, στα μέσα μεταφοράς, στο δρόμο ...
- Είναι ένα μέτρο που σκοτώνει την ελευθερία ...
Αυτό εξαρτάται από το τι θεωρούμε ελευθερία. Σου απαγορεύεται να κυκλοφορείς γυμνός στο δρόμο ... Αυτό σκοτώνει την ελευθερία;
- Πώς θα ορίζατε ότι ένα ισλαμικό πέπλο είναι θρησκευτικό ή όχι; Αυτό δημιουργεί πρόβλημα στην εφαρμογή του νόμου ...
Είναι απαγορευμένο. Το πέπλο απαγορεύεται. Αυτό είναι ξεκάθαρο! Είμαστε σε θέση να κάνουμε τη διάκριση μεταξύ ενός θρησκευτικού πέπλου και ενός που δεν είναι.
- Αυτή η απαγόρευση θα ισχύει για όλα τα "επιδεικτικά σημάδια";
Τι εννοείτε επιδεικτικά σημάδια;
- Η Kippa για παράδειγμα ...
Είναι σαφές ότι αν απαγορεύουμε το πέπλο, απαγορεύουμε και τη Kippa σε δημόσιους χώρους (αυτή δήλωση ξεσήκωσε διαμαρτυρίες - βλέπε βίντεο στο τέλος).
- Θα πρέπει να προβούμε σε συγκεκριμένες ενέργειες στα προάστια;
Όταν στείλεις τους φονταμενταλιστές ξένους ιμάμηδες πίσω στις χώρες τους –γιατί η συντριπτική πλειοψηφία είναι αλλοδαποί- όταν σταματήσεις τη χρηματοδότηση του Ισλάμ δεξιά και αριστερά, και εξ ορισμού το φονταμενταλιστικό Ισλάμ, ο άμαχος πληθυσμός στα "προάστια" πρέπει να προστατευθεί από την πίεση των φονταμενταλιστών, συμπεριλαμβανομένων και των μουσουλμανικών πληθυσμών οι οποίοι είναι θύματα τους. Για αυτό, προκειμένου να επιστρέψουμε στο νόμο και για χάρη της δημοκρατίας, χρειάζεται να επαναλάβουμε τον κλοιό του νόμου γύρω από έναν ορισμένο αριθμό "προαστίων".
- Πώς η Δημοκρατία θα επαναλάβει τον κλοιό του νόμου;
Πρώτον, μέσω του σχολείου, στο οποίο θα δώσουμε το ρόλο του. Τα Δημοτικά σχολεία δεν θα πρέπει να έχουν μαθήματα ξένων γλωσσών και ξένων πολιτισμών. Ο ρόλος του κοσμικού σχολείου, που είναι δημόσιο και δημοκρατικό, είναι η διάπλαση του γαλλικού λαού. Όχι να επιστρέφει τα παιδιά πίσω στην χώρα προέλευσής τους. Για να αποφευχθεί η θρησκεία να γίνει μια ταυτότητα, ένα υποκατάστατο εθνικότητας, πρέπει να δώσουμε ουσιαστικό περιεχόμενο στη γαλλική υπηκοότητα. Αυτή είναι η εθνική προτεραιότητα. Είσαι Γάλλος, κίτρινος, πράσινος, πορτοκαλί, καφέ, μαύρος; Είσαι αγνωστικιστής, άθεος, Μουσουλμάνος, Εβραίος ...επειδή είσαι Γάλλος έχεις προτεραιότητα πρόσβασης στην κοινωνική στέγαση και την απασχόληση. Θα πρέπει να μάθεις γιατί είσαι Γάλλος. Υπάρχουν πολλοί νέοι άνθρωποι που αυτοπροσδιορίζονται πρώτα απ’ όλα από την χώρα προέλευσής τους και όχι από την ιθαγένειά τους. Έτσι, να σταματήσει τώρα η διπλή υπηκοότητα.
- Ποια είναι η γνώμη σας για τις συνέπειες των αραβικών επαναστάσεων;
Η «αραβική άνοιξη» έχει μετατραπεί σε ισλαμικό χειμώνα. Είναι πολύ ανησυχητικό το γεγονός για την Ευρώπη, διότι υπάρχει ο κίνδυνος ότι θα οδηγήσει σε επιδείνωση της μετανάστευσης. Σκέφτομαι τα συμφέροντα των λαών των χωρών αυτών, πολλοί από τους οποίους έχουν αρχίσει να ζουν με το φόβο. Η Λιβύη είναι ίσως η χώρα με τη πιο δραματική κατάσταση και εκείνη για την οποία έχουμε τη μεγαλύτερη ευθύνη. Συνειδητά τοποθετήσαμε επικεφαλής του λιβυκού κράτους φονταμενταλιστές που είχαν εξοπλιστεί στο Κατάρ. Είμαστε ανεύθυνοι που ακολουθήσαμε τυφλά τις Ηνωμένες Πολιτείες. Υπάρχει μια χώρα, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η οποία δεν σταματά ποτέ να λέει ότι βρίσκεται σε έναν αγώνα κατά του φονταμενταλισμού και η οποία, κάθε φορά που παρενέβη κάπου, έχει παραδώσει τη χώρα σε ισλαμιστές φονταμενταλιστές. Όσον αφορά την υπόθεση της ταινίας ‘Innocence of Muslims’, αυτό είναι κάτι κατ’ εξοχήν ύποπτο. Αυτού του τύπου οι υπο-σειρές εμφανίζονται on line «κατά τύχη», από ένα τηλεοπτικό κανάλι Σαλαφιστών, και «κατά τύχη», προκαλείται αυτή η επίθεση στη Βεγγάζη, στις 11 Σεπτεμβρίου (που σκοτώθηκαν τέσσερις πολίτες των ΗΠΑ, μεταξύ των οποίων ο πρέσβης Κρις Στίβενς). Δεν πιστεύω στην στοιχείο της τύχης σε αυτές τις δουλειές.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
ΣΧΕΤΙΚΟ: «Ο αντι-λευκός ρατσισμός φουντώνει στις γειτονιές της Γαλλίας και η ελίτ ζει στον δικό της μικρόκοσμο», καταγγέλλει ο γενικός γραμματέας της Γαλλικής κεντροδεξιάς
Υπάρχει ένας αγώνας αντοχής μεταξύ των διαφόρων ομάδων των πολιτικών και θρησκευτικών φονταμενταλιστών στη Γαλλία. Αυτές οι δοκιμές αντοχής έχουν χαθεί, κυρίως από την δεξιά των Σαρκοζιστών. Και κάθε φορά που έχουν διαπραγματευτεί, έχουν υποχωρήσει, ή έχουν κάνει στροφή, προετοιμάζουν το έδαφος για τα γεγονότα που συγκλονίζουν τον κόσμο σήμερα. Δεν είναι δυνατόν να γίνονται διαπραγματεύσεις. Ή λέμε ότι η ελευθερία της έκφρασης με τους περιορισμούς επιβάλλεται από το νόμο, ή βάζουμε σε λογοκρισία το διαδίκτυο, υποβάλουμε τις εφημερίδες σε προηγούμενη ανάγνωση από την κυβέρνηση, (λογοκρισία) αποκαθιστούμε το έγκλημα της βλασφημίας.
- Είστε υπέρ του δικαιώματος της βλασφημίας;
Χαίρομαι που το έγκλημα της βλασφημίας δεν υπάρχει πια (καταργήθηκε το 1971). Αυτό που θεωρώ εκπληκτικό είναι η μεταβλητή γεωμετρία της πολιτικής τάξης. Είμαστε σε μια χώρα όπου το 95% των βεβηλώσεων αφορούν Καθολικούς ιερούς χώρους ή τάφους και δεν γράφεται ούτε μια γραμμή στον τύπο, δεν γίνεται ούτε μια δήλωση από έναν υπουργό. Και μόλις υπάρχει μια βεβήλωση ενός τζαμιού, αμέσως, εκδίδεται ένα δελτίο τύπου.
- Αν ήσασταν στην εξουσία, τι θα κάνατε;
Θα πέταγα έξω όλους τους ξένους φονταμενταλιστές. Τους γνωρίζουμε πολύ καλά. Ο Νόμος του 1905 [Νόμος του κοσμικού κράτους περί διαχωρισμού εκκλησίας και κράτους] πρέπει να εφαρμόζεται αυστηρά: όχι άλλη χρηματοδότηση σε τζαμί, άμεση ή έμμεση. Όχι πια εξωτερική χρηματοδότηση. Εκτός αν υπάρχει ειδική περίπτωση μιας συμφωνίας αμοιβαιότητας. Χαίρομαι που ένα ξένο κράτος χρηματοδοτεί ένα τζαμί στη χώρα μας, εφόσον δεν απαγορεύει τη χρηματοδότηση των εκκλησιών ή οποιασδήποτε άλλης θρησκείας στην επικράτειά του.
- Πώς πρέπει να χρηματοδοτούνται τα τζαμιά;
Με τα χρήματα των πιστών. Όπως ισχύει και για όλες τις άλλες θρησκείες. Ο νόμος δεν αναγνωρίζει καμία θρησκεία. Όχι πια προσευχές στους δρόμους, όχι άλλες διατροφικές ανάγκες στα δημόσια σχολεία.
- Kosher όπως και halal;
Το ίδιο. Είναι γραμμένο στο Σύνταγμα ότι «η Δημοκρατία δεν αναγνωρίζει καμία κοινότητα». Ποιος θα μας επιτρέψει να αντιταχθούμε σε όλες τις απαιτήσεις των κοινοτήτων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που προέρχονται από τον ιδιωτικό τομέα.
- Είστε ακόμα υπέρ της απαγόρευσης της ισλαμικής μαντίλας (που καλύπτει όλο το πρόσωπο /μπούρκας) σε δημόσιους χώρους; Στο δρόμο;
Ναι, στα καταστήματα, στα μέσα μεταφοράς, στο δρόμο ...
- Είναι ένα μέτρο που σκοτώνει την ελευθερία ...
Αυτό εξαρτάται από το τι θεωρούμε ελευθερία. Σου απαγορεύεται να κυκλοφορείς γυμνός στο δρόμο ... Αυτό σκοτώνει την ελευθερία;
- Πώς θα ορίζατε ότι ένα ισλαμικό πέπλο είναι θρησκευτικό ή όχι; Αυτό δημιουργεί πρόβλημα στην εφαρμογή του νόμου ...
Είναι απαγορευμένο. Το πέπλο απαγορεύεται. Αυτό είναι ξεκάθαρο! Είμαστε σε θέση να κάνουμε τη διάκριση μεταξύ ενός θρησκευτικού πέπλου και ενός που δεν είναι.
- Αυτή η απαγόρευση θα ισχύει για όλα τα "επιδεικτικά σημάδια";
Τι εννοείτε επιδεικτικά σημάδια;
- Η Kippa για παράδειγμα ...
Είναι σαφές ότι αν απαγορεύουμε το πέπλο, απαγορεύουμε και τη Kippa σε δημόσιους χώρους (αυτή δήλωση ξεσήκωσε διαμαρτυρίες - βλέπε βίντεο στο τέλος).
- Θα πρέπει να προβούμε σε συγκεκριμένες ενέργειες στα προάστια;
Όταν στείλεις τους φονταμενταλιστές ξένους ιμάμηδες πίσω στις χώρες τους –γιατί η συντριπτική πλειοψηφία είναι αλλοδαποί- όταν σταματήσεις τη χρηματοδότηση του Ισλάμ δεξιά και αριστερά, και εξ ορισμού το φονταμενταλιστικό Ισλάμ, ο άμαχος πληθυσμός στα "προάστια" πρέπει να προστατευθεί από την πίεση των φονταμενταλιστών, συμπεριλαμβανομένων και των μουσουλμανικών πληθυσμών οι οποίοι είναι θύματα τους. Για αυτό, προκειμένου να επιστρέψουμε στο νόμο και για χάρη της δημοκρατίας, χρειάζεται να επαναλάβουμε τον κλοιό του νόμου γύρω από έναν ορισμένο αριθμό "προαστίων".
- Πώς η Δημοκρατία θα επαναλάβει τον κλοιό του νόμου;
Πρώτον, μέσω του σχολείου, στο οποίο θα δώσουμε το ρόλο του. Τα Δημοτικά σχολεία δεν θα πρέπει να έχουν μαθήματα ξένων γλωσσών και ξένων πολιτισμών. Ο ρόλος του κοσμικού σχολείου, που είναι δημόσιο και δημοκρατικό, είναι η διάπλαση του γαλλικού λαού. Όχι να επιστρέφει τα παιδιά πίσω στην χώρα προέλευσής τους. Για να αποφευχθεί η θρησκεία να γίνει μια ταυτότητα, ένα υποκατάστατο εθνικότητας, πρέπει να δώσουμε ουσιαστικό περιεχόμενο στη γαλλική υπηκοότητα. Αυτή είναι η εθνική προτεραιότητα. Είσαι Γάλλος, κίτρινος, πράσινος, πορτοκαλί, καφέ, μαύρος; Είσαι αγνωστικιστής, άθεος, Μουσουλμάνος, Εβραίος ...επειδή είσαι Γάλλος έχεις προτεραιότητα πρόσβασης στην κοινωνική στέγαση και την απασχόληση. Θα πρέπει να μάθεις γιατί είσαι Γάλλος. Υπάρχουν πολλοί νέοι άνθρωποι που αυτοπροσδιορίζονται πρώτα απ’ όλα από την χώρα προέλευσής τους και όχι από την ιθαγένειά τους. Έτσι, να σταματήσει τώρα η διπλή υπηκοότητα.
- Ποια είναι η γνώμη σας για τις συνέπειες των αραβικών επαναστάσεων;
Η «αραβική άνοιξη» έχει μετατραπεί σε ισλαμικό χειμώνα. Είναι πολύ ανησυχητικό το γεγονός για την Ευρώπη, διότι υπάρχει ο κίνδυνος ότι θα οδηγήσει σε επιδείνωση της μετανάστευσης. Σκέφτομαι τα συμφέροντα των λαών των χωρών αυτών, πολλοί από τους οποίους έχουν αρχίσει να ζουν με το φόβο. Η Λιβύη είναι ίσως η χώρα με τη πιο δραματική κατάσταση και εκείνη για την οποία έχουμε τη μεγαλύτερη ευθύνη. Συνειδητά τοποθετήσαμε επικεφαλής του λιβυκού κράτους φονταμενταλιστές που είχαν εξοπλιστεί στο Κατάρ. Είμαστε ανεύθυνοι που ακολουθήσαμε τυφλά τις Ηνωμένες Πολιτείες. Υπάρχει μια χώρα, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η οποία δεν σταματά ποτέ να λέει ότι βρίσκεται σε έναν αγώνα κατά του φονταμενταλισμού και η οποία, κάθε φορά που παρενέβη κάπου, έχει παραδώσει τη χώρα σε ισλαμιστές φονταμενταλιστές. Όσον αφορά την υπόθεση της ταινίας ‘Innocence of Muslims’, αυτό είναι κάτι κατ’ εξοχήν ύποπτο. Αυτού του τύπου οι υπο-σειρές εμφανίζονται on line «κατά τύχη», από ένα τηλεοπτικό κανάλι Σαλαφιστών, και «κατά τύχη», προκαλείται αυτή η επίθεση στη Βεγγάζη, στις 11 Σεπτεμβρίου (που σκοτώθηκαν τέσσερις πολίτες των ΗΠΑ, μεταξύ των οποίων ο πρέσβης Κρις Στίβενς). Δεν πιστεύω στην στοιχείο της τύχης σε αυτές τις δουλειές.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
ΣΧΕΤΙΚΟ: «Ο αντι-λευκός ρατσισμός φουντώνει στις γειτονιές της Γαλλίας και η ελίτ ζει στον δικό της μικρόκοσμο», καταγγέλλει ο γενικός γραμματέας της Γαλλικής κεντροδεξιάς
No comments :
Post a Comment