31/08/2012

Γερμανία: Ανοίγει η πρώτη Ισλαμική τράπεζα - Η Μέρκελ έκλεισε συμβόλαιο για την Airbus στην Κίνα - Συμφωνήθηκε η διεύρυνση της κινεζικής ςεισβολής στην Ευρώπη

Στη Γερμανία ανοίγει για πρώτη φορά ισλαμική τράπεζα, το έργο της οποίας θα πρέπει να βασίζεται στις διατάξεις του παραδοσιακού ισλαμικού νόμου, της Σαρίας, έγραψε η εφημερίδα «Financial Times Deutschland».Το τούρκικο ταμείο επενδύσεων "Kuveyt Turk" ετοιμάζει αίτηση στο γερμανικό χρηματοπιστωτικό ίδρυμα για να ανοίξει ένα υποκατάστημα, το οποίο αναμένεται να λειτουργήσει στα τέλη Οκτωβρίου.Το «Kuveyt Turk» σκοπεύει να ανοίξει Τράπεζα στη Φρανκφούρτη, η οποία είναι το οικονομικό κέντρο της Γερμανίας. Υπάρχει η πρόθεση να ανοίξουν υποκαταστήματα σε άλλες πόλεις της Γερμανίας, όπου υπάρχει σημαντικός αριθμός μουσουλμάνων. Πιθανόν προτεραιότητα θα δοθεί στη δημιουργία υποκαταστήματος στο Βερολίνο.

Τμήμα ειδήσεων defencenet 

Τον γύρο του κόσμου κάνει η ανακοίνωση της είδησης της μεγάλης συμφωνίας που υπέγραψε η Airbus στην Κίνα για 50 αεροσκάφη Airbus A320 έναντι 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ συμφωνήθηκε και η συναρμολόγηση του αεροσκάφους στην ασιατική χώρα.
Η συμφωνία είναι πολύ σημαντική όχι τόσο λόγω του ύψους της, αλλά λόγω του ότι σηματοδοτεί την υπέρβαση της κρίσης που ταλαιπώρησε τις σχέσεις της Ευρώπης με την Κίνα για αρκετό καιρό, εξαιτίας του προβλήματος με τις εκπομπές ρύπων (άνθρακα) των αεροσκαφών (ETS: Emissions Trading Scheme). Η Airbus θεωρούσε ότι είχε γίνει στόχος «αντιμέτρων» από την Κίνα ως ένδειξη διαμαρτυρίας για το ότι οι ευρωπαϊκές αρχές επέβαλαν πρόστιμο από την αρχή του χρόνου στις κινέζικες αερογραμμές για το σύνολο της διαδρομής και όχι μόνο για τη διέλευσή τους πάνω από ευρωπαϊκό έδαφος! Σχετικές δηλώσεις είχε κάνει το «αφεντικό» της Airbus, Λουί Γκαλουά, τον περασμένο Μάρτιο. Η Κίνα φέρεται να απαγόρευσε στις εταιρίες της να προμηθευτούν ευρωπαϊκά αεροσκάφη πλήττοντας την Airbus. Η Γερμανία υπέγραψε και σειρά άλλων συμφωνιών με την Κίνα στους τομείς των επικοινωνιών, της ενέργειας, της υγείας, της παράκτιας συνεργασίας. Συνολικά υπογράφτηκαν δέκα συμφωνίες,. Το διμερές εμπόριο ανάμεσα στη Γερμανία και την Κίνα διπλασιάστηκε από το προ πενταετίας αντίστοιχο, ανερχόμενο το 2011 σε 180 δισεκατομμύρια δολάρια.
Τα διεθνή πρακτορεία μετέδωσαν ότι η κινεζική απάντηση στην ερώτηση εάν θα συνεχίσουν να επενδύουν στα ομόλογα χωρών της Ευρωζώνης, η απάντηση ήταν θετική, υπό την προϋπόθεση το ρίσκο να μειωθεί. Επί της ουσίας, η απάντηση περί της ανάγκης μείωσης του ρίσκου, αποτέλεσε έκκληση προς τη Μέρκελ να προωθήσει μια πιο συντεταγμένη και «υπερεθνική» αντιμετώπιση της κρίσης χρέους. Όλα δείχνουν ότι οι Κινέζοι θα ήταν υπό προϋποθέσεις διατεθειμένοι να βοηθήσουν στο πλαίσιο πολιτικής συμφωνίας την υιοθέτηση ευρωομολόγου! Πρακτικά, η μέθοδος αυτή που έχει προβληθεί ως η πραγματική λύση του προβλήματος, απαιτεί την εξεύρεση οικονομικά εύρωστου «εταίρου» (ενός ή και περισσότερων, όσοι τέλος πάντων επιθυμούν τη διευθέτηση των προβλημάτων της Ευρωζώνης θεωρώντας ότι τους απειλούν), ώστε να μπορέσει να κρατήσει τα επιτόκια δανεισμού της Ευρωζώνης χαμηλά και να βοηθήσει σταδιακά στη μείωση του χρέους. Πόσο απίθανο είναι η πραγματική πρόθεση της Μέρκελ να ήταν ακριβώς αυτή;

Εάν εξασφάλιζε την κινεζική υποστήριξη, τότε τα οφέλη θα ήταν πολλαπλά. Αφενός θα μπορούσε η καγκελάριος να «πουλήσει» επικοινωνιακά στη Γερμανία το δαιμονοποιημένο –κατανοητό μέχρις ενός βαθμού– ευρωομόλογο, αφού οι Γερμανοί πολίτες είναι λογικό να φοβούνται ότι θα κληθούν να σηκώσουν μεγαλύτερο βάρος στις πλάτες τους. Η επιδείνωση όμως της γερμανικής οικονομίας αλλάζει σταδιακά το κλίμα στη Γερμανία, ενώ η αύξηση των γερμανικών προϊόντων στην κινεζική αγορά θα μπορούσε να καταστήσει λιγότερο αφόρητες τις συνέπειες, ενώ και η δέσμευση για επένδυση στο ευρωομόλογο που εξ ορισμού θα είχε μικρότερο ρίσκο θα μπορούσε να έχει ευεργετικές επιδράσεις. Τουλάχιστον οι διεθνείς κερδοσκόποι δεν θα τολμούσαν να επιτεθούν στην Κίνα ουσιαστικά η οποία θα είχε συμφωνήσει να κρατήσει το επιτόκιο δανεισμού της Ε.Ε χαμηλό. Ταυτόχρονα όμως, το Πεκίνο θα κρατούσε στα χέρια του ένα πολύ ισχυρό όπλο. Τη δυνατότητα άσκησης ισχυρής πίεσης στην Ευρώπη, αφού ενδεχόμενη αναστολή αγορών ευρωπαϊκών ομολόγων θα μπορούσε να ανεβάσει σημαντικά το κόστος δανεισμού, άρα και την ομαλή εξυπηρέτηση του χρέους.

http://www.defence-point.gr/news/?p=56946
 
ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ": ΣΥΝΟΨΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. 
1) ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΒΕΤΙΑΝΟΥΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΙΣΛΑΝΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ "ΓΕΡΜΑΝΩΝ" ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΕΠΑΡΚΩΣ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΑΥΤΟ ΜΟΛΙΣ ΞΕΣΠΑΣΕΙ Ο Γ.ΠΠ.

2) ΟΙ ΣΙΝΕΣ ΕΙΧΑΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ ΤΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η "ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ" ΛΥΘΗΚΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΠΕΤΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΤΙΜΟ(ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΕΝΑ ΠΟΥΛΑΚΙ) ΑΛΛΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΕΚΕΙ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ, ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΕ ΟΡΘΑ Η Airbus ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΕΠΑΘΕ Η Volkswagen ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ. ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΘΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ.

3) Η ΜΕΡΚΕΛ "ΠΕΤΥΧΕ" ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ ΕΑΝ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΤΟΥΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΑΝ ΜΕΙΩΝΟΤΑΝ ΤΟ ..."ΡΙΣΚΟ" ΟΙ ΣΙΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΟΥΤΩΣ ή ΑΛΛΩΣ. ΟΙ ΣΙΝΕΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΣ, ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΡΙΣΚΟ;;; ΑΡΑ ΤΙ ΠΕΤΥΧΕ;;; ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΙΝΕΣ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ "ΧΑΡΤΙ ΤΟΥΑΛΕΤΑΣ" ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΧΕ ΠΑΝΩ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ (ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΜΕΙΩΝΑΝ ΤΟ ΡΙΣΚΟ) ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΛΙΜΑΝΙΑ, ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ, ΝΕΡΟ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ, ΟΡΥΧΕΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΥΠΟΔΟΜΕΣ. ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΜΙΣΘΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΜΜΕΣΩΣ ΠΛΗΝ ΣΑΦΩΣ Η ΜΕΡΚΕΛ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΑΝΕΚΛΕΓΕΙ ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΠΙΕΣΕΙ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΣΕ ΕΚΔΟΣΗ ΕΥΡΩΟΜΟΛΟΓΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΟΥ ΡΙΣΚΟΥ (ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ), ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΣΙΝΕΣ... ΕΠΙΤΥΧΙΑ... ΖΗΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΖΗΤΩ...

No comments :

Post a Comment