Ο εμπρηστικός μηχανισμός που εντοπίστηκε σε συρμό του μετρό το απόγευμα του Σαββάτου ήταν σε κανονική λειτουργία, πλήρως ενεργοποιημένος και έτοιμος να σκορπίσει το θάνατο. Όπως αναφέρουν απόλυτα έγκυρες και διασταυρωμένες πηγές από την αντιτρομοκρατική υπηρεσία και το τμήμα όπλων και εκρηκτικών, οι πρώτες πληροφορίες που ήθελαν την βόμβα ανενεργή, λόγω προβλήματος στην συνδεσμολογία, ήταν πολύ … αισιόδοξες.
Στις έξι χθες το απόγευμα, όπως ήδη έχουμε μεταδώσει ο μηχανοδηγός του συρμού που μόλις είχε εκτελέσει το δρομολόγιο Εθνική Άμυνα-Αιγάλεω και ετοιμαζόταν να αναχωρήσει για το αεροδρόμιο εντόπισε στο τελευταίο βαγόνι τη βόμβα και ενημέρωσε την ΕΛ.ΑΣ, στο Αρχηγείο σήμανε συναγερμός. Δεκάδες ένοπλοι άνδρες της τρομοκρατικής έσπευσαν άμεσα στο χώρο. Απλά η τραγωδία αποφεύχθηκε γιατί ο μηχανοδηγός έκανε ένα τελευταίο έλεγχο πριν ταξιδέψει για το αεροδρόμιο, όπου ο εμπρηστικό μηχανισμός θα σκορπούσε το θάνατο, πιθανότατα και μεταξύ πολλών ξένων τουριστών που θα μετέφερε.
Ο μηχανισμός αποτελείτο από ένα τετράλιτρο μπιτόνι βενζίνης, ρολόι, οκτώ μπαταρίες και διακόπτη. Το ηλεκτρικό μέρος της βόμβας βρισκόταν σε ένα τάπερ, ενώ όλος ο εμπρηστικός μηχανισμός είχε τοποθετηθεί σε μια νάιλον σακούλα. Οι αξιωματικοί της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας ανέμεναν το πόρισμα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων προκειμένου να διαπιστωθεί αν είχε ενεργοποιηθεί ο εμπρηστικός μηχανισμός και ποια ώρα είχε προγραμματισθεί η πυροδότηση του. Ο πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι είχε προγραμματιστεί να εκραγεί 15’ μετά την αναχώρηση από το αεροδρόμιο!
Σημειώνεται ότι από τα όσα έχουν γίνει γνωστά, ο συγκεκριμένος συρμός του μετρό επρόκειτο να ξεκινήσει από το σταθμό του Αιγάλεω με κατεύθυνση το αεροδρόμιο και για το λόγο αυτό ο μηχανοδηγός έκανε έναν έλεγχο, λίγο πριν από το προγραμματισμένο δρομολόγιο. Τον εμπρηστικό μηχανισμό είχε εντοπίσει κάτω από κάθισμα βαγονιού στο σταθμό «Αιγάλεω» ο μηχανοδηγός του συρμού και αμέσως ειδοποίησε τις Αρχές. Το τι θα γινόταν αν είχε εκραγεί η αυτοσχέδια εμπρηστική βόμβα μέσα στο μετρό, ειδικά αν περνούσε μέσα από σήραγγα που ο αέρας είναι περιορισμένος, είναι εφιαλτικό και μόνο στο σκέψη: Όσοι βρίσκονταν μέσα στο βαγόνι, ίσως και σε άλλα βαγόνια, απλά θα ψήνονταν … ζωντανοί!
Τρομοκρατικό κτύπημα; Σαφώς, αλλά από ποιον; Δεν μοιάζει με τις συνήθεις ελληνικές τρομοκρατικές οργανώσεις. Αυτοί που το έκαναν ήθελαν ανωμαλία. Μία τέτοια τρομοκρατική ενέργεια, ένα κτύπημα τέτοιας έκτασης θα μπορούσε να έχει τραγικές συνέπειες ειδικά σε ένα διαταραγμένο πολιτικό και το κυριότερο, διαταραγμένοι κοινωνικά σκηνικό, με όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά.
Το 1979 στο Ιράν, η επανάσταση των Μουλάδων ξεκίνησε από μια πυρκαγιά σε έναν κινηματογράφο με εκατοντάδες νεκρούς που τελικά αποδείχθηκε εμπρησμός. Στη ναζιστική Γερμανία η πυρκαγιά που κατέστρεψε το γερμανικό Κοινοβούλιο, πριν το Β’Π.Π. που αποδείχθηκε εν συνεχεία ότι ήταν εμπρησμός των ναζιστών, δημιούργησε ένα κύμα διώξεων και σφαγών των Εβραίων και την εμπέδωση της κυριαρχίας του ναζιστικού κόμματος. Γενικά οι εμπρησμοί, ειδικά σε χώρους που κινούνται εκατοντάδες άνθρωποι, όπως η περίπτωση του μετρό, δημιουργούν κλίμα εξαιρετικής ανασφάλειας και ανωμαλίας.
Άρα μπορεί να κρύβεται κάτι άλλο, πολύ μεγαλύτερο, πίσω από αυτή τη κίνηση. Μια προβοκάτσια, κύκλων που θέλουν να σπείρουν τον τρόμο και την ανωμαλία σε μια προεκλογική περίοδο, με πολύ συγκεκριμένες στοχεύσεις σε πολιτικό επίπεδο. Οι αστυνομικοί της Αντιτρομοκρατικής δεν μπορούν να βγάλουν συμπέρασμα για το ποια οργάνωση κρύβεται πίσω από την απόπειρα. Ούτε στο ερώτημα αν είναι κάτι καινούργιο ή για μια οργάνωση που έχει χτυπήσει και στο παρελθόν. Γι αυτό περιμένουν να στείλουν προκήρυξη προκειμένου να ξεκαθαρίσει το τοπίο… Πρόβλεψή μας: Δεν θα στείλουν καμία προκήρυξη…
Tμήμα ειδήσεων defencenet
Στις έξι χθες το απόγευμα, όπως ήδη έχουμε μεταδώσει ο μηχανοδηγός του συρμού που μόλις είχε εκτελέσει το δρομολόγιο Εθνική Άμυνα-Αιγάλεω και ετοιμαζόταν να αναχωρήσει για το αεροδρόμιο εντόπισε στο τελευταίο βαγόνι τη βόμβα και ενημέρωσε την ΕΛ.ΑΣ, στο Αρχηγείο σήμανε συναγερμός. Δεκάδες ένοπλοι άνδρες της τρομοκρατικής έσπευσαν άμεσα στο χώρο. Απλά η τραγωδία αποφεύχθηκε γιατί ο μηχανοδηγός έκανε ένα τελευταίο έλεγχο πριν ταξιδέψει για το αεροδρόμιο, όπου ο εμπρηστικό μηχανισμός θα σκορπούσε το θάνατο, πιθανότατα και μεταξύ πολλών ξένων τουριστών που θα μετέφερε.
Ο μηχανισμός αποτελείτο από ένα τετράλιτρο μπιτόνι βενζίνης, ρολόι, οκτώ μπαταρίες και διακόπτη. Το ηλεκτρικό μέρος της βόμβας βρισκόταν σε ένα τάπερ, ενώ όλος ο εμπρηστικός μηχανισμός είχε τοποθετηθεί σε μια νάιλον σακούλα. Οι αξιωματικοί της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας ανέμεναν το πόρισμα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων προκειμένου να διαπιστωθεί αν είχε ενεργοποιηθεί ο εμπρηστικός μηχανισμός και ποια ώρα είχε προγραμματισθεί η πυροδότηση του. Ο πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι είχε προγραμματιστεί να εκραγεί 15’ μετά την αναχώρηση από το αεροδρόμιο!
Σημειώνεται ότι από τα όσα έχουν γίνει γνωστά, ο συγκεκριμένος συρμός του μετρό επρόκειτο να ξεκινήσει από το σταθμό του Αιγάλεω με κατεύθυνση το αεροδρόμιο και για το λόγο αυτό ο μηχανοδηγός έκανε έναν έλεγχο, λίγο πριν από το προγραμματισμένο δρομολόγιο. Τον εμπρηστικό μηχανισμό είχε εντοπίσει κάτω από κάθισμα βαγονιού στο σταθμό «Αιγάλεω» ο μηχανοδηγός του συρμού και αμέσως ειδοποίησε τις Αρχές. Το τι θα γινόταν αν είχε εκραγεί η αυτοσχέδια εμπρηστική βόμβα μέσα στο μετρό, ειδικά αν περνούσε μέσα από σήραγγα που ο αέρας είναι περιορισμένος, είναι εφιαλτικό και μόνο στο σκέψη: Όσοι βρίσκονταν μέσα στο βαγόνι, ίσως και σε άλλα βαγόνια, απλά θα ψήνονταν … ζωντανοί!
Τρομοκρατικό κτύπημα; Σαφώς, αλλά από ποιον; Δεν μοιάζει με τις συνήθεις ελληνικές τρομοκρατικές οργανώσεις. Αυτοί που το έκαναν ήθελαν ανωμαλία. Μία τέτοια τρομοκρατική ενέργεια, ένα κτύπημα τέτοιας έκτασης θα μπορούσε να έχει τραγικές συνέπειες ειδικά σε ένα διαταραγμένο πολιτικό και το κυριότερο, διαταραγμένοι κοινωνικά σκηνικό, με όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά.
Το 1979 στο Ιράν, η επανάσταση των Μουλάδων ξεκίνησε από μια πυρκαγιά σε έναν κινηματογράφο με εκατοντάδες νεκρούς που τελικά αποδείχθηκε εμπρησμός. Στη ναζιστική Γερμανία η πυρκαγιά που κατέστρεψε το γερμανικό Κοινοβούλιο, πριν το Β’Π.Π. που αποδείχθηκε εν συνεχεία ότι ήταν εμπρησμός των ναζιστών, δημιούργησε ένα κύμα διώξεων και σφαγών των Εβραίων και την εμπέδωση της κυριαρχίας του ναζιστικού κόμματος. Γενικά οι εμπρησμοί, ειδικά σε χώρους που κινούνται εκατοντάδες άνθρωποι, όπως η περίπτωση του μετρό, δημιουργούν κλίμα εξαιρετικής ανασφάλειας και ανωμαλίας.
Άρα μπορεί να κρύβεται κάτι άλλο, πολύ μεγαλύτερο, πίσω από αυτή τη κίνηση. Μια προβοκάτσια, κύκλων που θέλουν να σπείρουν τον τρόμο και την ανωμαλία σε μια προεκλογική περίοδο, με πολύ συγκεκριμένες στοχεύσεις σε πολιτικό επίπεδο. Οι αστυνομικοί της Αντιτρομοκρατικής δεν μπορούν να βγάλουν συμπέρασμα για το ποια οργάνωση κρύβεται πίσω από την απόπειρα. Ούτε στο ερώτημα αν είναι κάτι καινούργιο ή για μια οργάνωση που έχει χτυπήσει και στο παρελθόν. Γι αυτό περιμένουν να στείλουν προκήρυξη προκειμένου να ξεκαθαρίσει το τοπίο… Πρόβλεψή μας: Δεν θα στείλουν καμία προκήρυξη…
Tμήμα ειδήσεων defencenet
No comments :
Post a Comment