Την ώρα που εκατοντάδες εργαζόμενοι έλληνες, στρατιωτικοί και μη, αναγκάζονται να βγούν στην εφεδρεία με 25 έτη υπηρεσίας ή και λιγότερα, με μειωμένες αποδοχές, «κουτσουρεμένο» εφάπαξ και αντιμετωπίζουν ακόμα και το φάσμα της πείνας και ανεργίας, με μια μικρή έρευνα που έγινε για να βρούμε τους προνομιούχους στις ΕΔ διαπιστώνουμε ότι αυτοί δεν είναι άλλοι παρά οι ανώτατοι και κάποιοι από τους ανώτερους στρατιωτικούς ιατρούς, οι οποίοι ευελπιστούν ότι θα συμπληρώσουν εντός του έτους 2012, ενός έτους πενίας και μνημονίου, 45 συντάξιμα χρόνια! Κλασσικά παραδείγματα είναι αυτά που βλέπετε παρακάτω.
Για να σας εξηγήσουμε τι λέει ο πίνακας, οι κάτωθι στρατιωτικοί ιατροί άρχισαν την υπηρεσία τους το 1967 και 1969 αντίστοιχα και είναι ακόμη εν ενεργεία με ότι αυτό συνεπάγεται…
ΒΑΘΜΟΣ | Εγγράφηκε | Αποφοίτησε | ΣυντάξιμαΈτη | |
ΔΥΓ | Υποναύαρχος (ΥΙ) | 1969 | 1975 | 42 |
ΔΥΓ | Υποπτέραρχος(ΥΙ) | 1967 | 1973 | 44 |
Για να μην νομίσετε ότι αποτελούν εξαίρεση σας παραθέτουμε τα στοιχεία τα οποία αφορούν ένα τυχαίο εν ενεργεία διευθυντή στρατιωτικού νοσοκομείου όπως αυτά ανακοινώνονται στην επίσημη ιστοσελίδα του ΠΝ:
Διευθυντής ΝΝΑ: Εγγράφηκε 1969, Αποφοίτησε 1975, έτη 42.
Αντίστοιχα συμβαίνουν στο υγειονομικό του Στρατού Ξηράς και της Πολεμικής Αεροπορίας.
Σίγουρα και εφόσον καλύπτονται από το Ν. 3257/2004, ευελπιστούν οι εν λόγω αξιωματικοί να γίνουν αρχηγοί του υγειονομικού (ΔΥΓ) να παραμείνουν ακόμα 3 χρόνια με σύνταξη 45 ετών και αντίστοιχο εφάπαξ. Πίσω τους ακολουθούν πληθώρα υπερήλικων αξιωματικών, που υπό άλλες συνθήκες θα ήταν απόστρατοι και οι οποίοι με «νύχια και με δόντια» κρατιούνται στο 401 ΓΣΝΕ, ΝΝΑ, 251 ΓΝΑ, και γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά πως κανένας δεν μένει σε κάποια θέση αν από αυτήν δεν ωφελείται. Όλοι αυτοί οι στρατιωτικοί ιατροί που έχουν υπερβεί τα 58 έτη ηλικίας (όριο συνταξιοδοτικής ηλικίας λοιπών αξιωματικών ΕΔ), ορισμένοι και τα 60, είναι καλύτερα αμoιβόμενοι ακόμα και από τους Αρχηγούς των κλάδων τους, διατηρούν και ιδιωτικά ιατρεία με ότι αυτό συνεπάγεται…, και είναι μεγαλύτεροι στην ηλικία, με περισσότερα συντάξιμα έτη, υψηλότερες αποδοχές ακόμα και από τους αρχηγούς ΣΞ, ΠΝ. ΠΑ, οι οποίοι είναι κατά πολύ νεώτεροί τους (περίπου 5-7 τάξεις διαφορά) σε σημείο που θίγεται κάθε έννοια ιεραρχίας, ήθους, σεβασμού και εύρυθμης λειτουργίας του στρατεύματος. Ο κάτωθι πίνακας μιλάει από μόνος του.
Σίγουρα και εφόσον καλύπτονται από το Ν. 3257/2004, ευελπιστούν οι εν λόγω αξιωματικοί να γίνουν αρχηγοί του υγειονομικού (ΔΥΓ) να παραμείνουν ακόμα 3 χρόνια με σύνταξη 45 ετών και αντίστοιχο εφάπαξ. Πίσω τους ακολουθούν πληθώρα υπερήλικων αξιωματικών, που υπό άλλες συνθήκες θα ήταν απόστρατοι και οι οποίοι με «νύχια και με δόντια» κρατιούνται στο 401 ΓΣΝΕ, ΝΝΑ, 251 ΓΝΑ, και γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά πως κανένας δεν μένει σε κάποια θέση αν από αυτήν δεν ωφελείται. Όλοι αυτοί οι στρατιωτικοί ιατροί που έχουν υπερβεί τα 58 έτη ηλικίας (όριο συνταξιοδοτικής ηλικίας λοιπών αξιωματικών ΕΔ), ορισμένοι και τα 60, είναι καλύτερα αμoιβόμενοι ακόμα και από τους Αρχηγούς των κλάδων τους, διατηρούν και ιδιωτικά ιατρεία με ότι αυτό συνεπάγεται…, και είναι μεγαλύτεροι στην ηλικία, με περισσότερα συντάξιμα έτη, υψηλότερες αποδοχές ακόμα και από τους αρχηγούς ΣΞ, ΠΝ. ΠΑ, οι οποίοι είναι κατά πολύ νεώτεροί τους (περίπου 5-7 τάξεις διαφορά) σε σημείο που θίγεται κάθε έννοια ιεραρχίας, ήθους, σεβασμού και εύρυθμης λειτουργίας του στρατεύματος. Ο κάτωθι πίνακας μιλάει από μόνος του.
ΒΑΘΜΟΣ | Εγγράφηκε | Αποφοίτησε | ΣυντάξιμαΈτη | |
ΑΓΕΣ | Αντιστράτηγος | 1974 | 1978 | 38 |
ΑΓΕΝ | Αντιναύαρχος | 1977 | 1980 | 35 |
ΑΓΕΑ | Αντιπτέραρχος | 1978 | 1982 | 34 |
ΔΥΓ | Υποναύαρχος (ΥΙ) | 1969 | 1975 | 42 |
ΔΥΓ | Υποπτέραρχος(ΥΙ) | 1967 | 1973 | 44 |
Βλέπουμε ότι οι Αρχηγοί όλου του ΣΞ, ΠΝ, ΠΑ έχουν το πολύ 38 συντάξιμα έτη, ενώ υπάρχουν Διευθυντές του Υγειονομικού (ΔΥΓ), δηλαδή οι Αρχηγοί των στρατιωτικών ιατρών που κοντεύουν τα 45 συντάξιμα χρόνια και φανταστείτε πόσοι άλλοι ακολουθούν πίσω τους, όπως Διευθυντές, Υποδιευθυντές, Διευθυντές Ιατρικών Υπηρεσιών των μεγαλύτερων στρατιωτικών νοσοκομείων, που κανονικά όλοι τους θα έπρεπε να έχουν εξαντλήσει το όριο ηλικίας και να έχουν αποστρατευτεί. Όλοι τους συντηρούν λόγω της «παρατεταμένης μόνιμης διευθυντικής θέση ισχύος» τόσο την καριέρα τους με ιδιωτικά ιατρεία - πολυκλινικές, όσο και τις σχέσεις με προμηθευτές ιατρικών-νοσοκομειακών υλικών, δημιουργώντας τεράστιες περιουσίες που με δυσκολία δικαιολογούνται στο στράτευμα δημιουργώντας αξιωματικούς δυο ταχυτήτων.
Είναι ξεκάθαρο ότι οι αξιωματικοί του υγειονομικού τυγχάνουν ιδιαίτερου προνομίου και μεταχείρισης συγκριτικά με τους λοιπούς Αξιωματικούς των Ε.Δ, οι οποίοι μάλλον είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού μην έχοντας άλλη δυνατότητα για εισόδημα από παράλληλη εργασία σε σχέση με τους Συνταγματάρχες, Ταξιάρχους, Υποστράτηγους υγειονομικούς ιατρούς (και αντιστοίχων βαθμών λοιπών κλάδων ΕΔ).
Είναι ξεκάθαρο ότι οι αξιωματικοί του υγειονομικού τυγχάνουν ιδιαίτερου προνομίου και μεταχείρισης συγκριτικά με τους λοιπούς Αξιωματικούς των Ε.Δ, οι οποίοι μάλλον είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού μην έχοντας άλλη δυνατότητα για εισόδημα από παράλληλη εργασία σε σχέση με τους Συνταγματάρχες, Ταξιάρχους, Υποστράτηγους υγειονομικούς ιατρούς (και αντιστοίχων βαθμών λοιπών κλάδων ΕΔ).
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΥΠΕΡ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΤΟ Ν.3257/2004
Τι πραγματικά συνέβη και σε έναν δύσκολο μνημονιακό χρόνο έχουμε μια τέτοια οικονομική αιμορραγία προς όφελος ανθρώπων που όχι καμία ανάγκη έχουν αλλά θα μπορούσε κανείς να πεί ότι είναι τουλάχιστον εύποροι αν όχι πλούσιοι. Πρέπει να πάμε πίσω στο 2004 όπου το κράτος αναγκάσθηκε να εναρμονιστεί στις επιταγές της ευρωπαϊκής επιτροπής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και να προβεί σε μείωση της υποχρεωτικής υποχρέωσης παραμονής όλων των αξιωματικών στις Ε.Δ.
Τι πραγματικά συνέβη και σε έναν δύσκολο μνημονιακό χρόνο έχουμε μια τέτοια οικονομική αιμορραγία προς όφελος ανθρώπων που όχι καμία ανάγκη έχουν αλλά θα μπορούσε κανείς να πεί ότι είναι τουλάχιστον εύποροι αν όχι πλούσιοι. Πρέπει να πάμε πίσω στο 2004 όπου το κράτος αναγκάσθηκε να εναρμονιστεί στις επιταγές της ευρωπαϊκής επιτροπής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και να προβεί σε μείωση της υποχρεωτικής υποχρέωσης παραμονής όλων των αξιωματικών στις Ε.Δ.
Η πολιτική ηγεσία φοβούμενη την ύπαρξη κύματος αποστρατειών-παραιτήσεων αξιωματικών του υγειονομικού, υιοθέτησε παραπλανητική πρόταση-«αλχημεία» των υγειονομικών διευθύνσεων και των τριών κλάδων ΕΔ, οι οποίοι ενεργώντας για το συμφέρον όσων τότε επάνδρωναν τις διάφορες διευθύνσεις από το βαθμό του Συνταγματάρχη(ΥΙ) και πάνω, εκμεταλλεύτηκαν την φυσική άγνοια που έχει η κάθε πολιτική ηγεσία σε ειδικά θέματα και την εμπιστοσύνη που έχει ο εκάστοτε Υπουργός ΥΕΘΑ στους επιτελείς του, δημιούργησαν φωτογραφικές διατάξεις στο άρθρο 1, παράγραφοι.7 και 15, Ν.3257/2004, με τις οποίες παραβίαζαν την αρχή της μη οφειλής του υποκειμένου προς την υπηρεσία για πράξεις, στην συγκεκριμένη περίπτωση σταδιοδρομικό σχολείο ειδικότητας που υποχρεούται το υποκείμενο (Λοχαγοί ιατροί και αντίστοιχοι) να εκτελέσει κατόπιν διαταγής (π.δ. ΦΕΚ 1854/22-8-2011).
Αυτό είχε σαν συνέπεια το σύνολο των στρατιωτικών ιατρών, πλην των ανωτάτων να επιβαρυνθεί με 10 έτη επιπλέον υποχρεωτικής παραμονής στην ενεργό υπηρεσία, ενώ ταυτόχρονα πράγμα πρωτοφανές για τα ιατρικά, στρατιωτικά και εργασιακά δεδομένα, κατ΄εξαίρεση στους στρατιωτικούς ιατρούς δεν αναγνωρίζεται ως χρόνος εργασιακής προσφοράς στην υπηρεσία και στον συνάνθρωπο ο χρόνος κατά τον οποίο ειδικεύονται στο αντικείμενό τους που παράλληλα αποτελεί και το υποχρεωτικό σχολείο φοίτησης ειδικότητας του στρατεύματος.
Η ανωτέρω μεθόδευση έγινε έτσι ώστε η επιβάρυνση επιπλέον υποχρέωσης με 10 έτη των στρατιωτικών ιατρών να αποτελέσει προϋπόθεση ευεργετικού αντισταθμίσματος αύξησης του ορίου ηλικίας συνταξιοδότησης κατά 5 έτη για τους βαθμούς του Συνταγματάρχη, Ταξίαρχου και Υποστρατήγου ιατρού και αντιστοίχων βαθμών λοιπών κλάδων υγειονομικού. Την ρύθμιση την ζήτησαν οι τότε Συνταγματάρχες, Ταξίαρχοι, Υποστράτηγοι υγειονομικού του 2004 οι οποίοι έτσι φρόντισαν για την μακροημέρευση και οικονομική ευδοκίμηση τους εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος. Επιπλέον η παρατεταμένη παραμονή και συνωστισμό των ιατρών κάτω του Συνταγματάρχου (ΥΙ), που αναλώνονται στην ανάληψη καθηκόντων σε θέματα που δεν συνάδουν στις κατά πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες προσφοράς τους στη σύγχρονη παροχή υψηλών ιατρικών υπηρεσιών στους περιθαλπόμενους ασθενείς των κεντρικότερων στρατιωτικών νοσηλευτικών ιδρυμάτων οδήγησε στην απαξίωση και αχρηστία της δεξαμενής ιατρών εκπαιδευμένων με έξοδα τις υπηρεσίας στα πιο σύγχρονα σχολεία του εξωτερικού.αλλά και των κατωτέρων στρατιωτικών ιατρών τους οποίους περιέφεραν σε κατάσταση ειλωτίας.
Όλα αυτά έγιναν στο Ν.3257/2004, Άρθρο 10, παράγρ.3, εδάφιο ια., όπου οι μεγαλόβαθμοι στρατιωτικοί ιατροί σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος και σε αντίθεση με όλους τους λοιπούς ομοιοβάθμους τους, μπορούν σε κάθε βαθμό από το Συνταγματάρχη και άνω να παραμείνουν 5 χρόνια παραπάνω. Ο νόμος λοιπόν αυτός αφορούσε τους ΔΥΓ, Πρόεδροι Ανωτάτων Υγειονομικών Επιτροπών, Διευθυντές – Υποδιευθυντές - Διευθυντές Ιατρικών Υπηρεσιών, Διευθυντές κλινικών από το βαθμό του Συνταγματάρχη και άνω, οι οποίοι έτσι έδωσαν δώρο στον εαυτό τους επιπλέον 15 χρόνια ασφαλούς παραμονής σε διάφορες «μονίμου τύπου» διευθυντικές θέσεις, αύξηση των συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων τους και γόνιμη χρονική παράταση της όποιας ανεπτυγμένης σχέσης είχαν με τους προμηθευτές υγειονομικού και φαρμακευτικού υλικού.
Στον ίδιο φωτογραφικό νόμο που ψηφίστηκε παραμονές των Ολυμπιακών Αγώνων 2004 προβλεπόταν η ενσωμάτωση όλων των στρατιωτικών στις δυνάμεις ασφαλείας (άρθρο 12, παράγρ. 2, Ν.3257/2004) το οποίο εξασφάλιζε σε κάθε στρατιωτικό από τον απλό στρατιώτη έως τον αξιωματικό αντιμίσθιο περίπου 3000 ευρώ. Οι ίδιοι αυτοί μεγαλόβαθμοι στρατιωτικό ιατροί με επικεφαλής τον τότε ΔΥΓ-ΣΞ Υποστράτηγο(ΥΙ) Ηλιάδη σε συνεννόηση με τις ΔΥΓ των υπολοίπων κλάδων ΕΔ, εξαίρεσαν τα 400 περίπου στελέχη υγειονομικών που συμμετείχαν στο 2004 από την νομοθετική αυτή ρύθμιση. Και με την εξαίρεση αυτή από το οικονομικό αντιστάθμισμα το οποίο έλαβαν όλα τα υπόλοιπα στελέχη, εξασφάλισαν με ακόμη ευκολότερο τρόπο σε συνδυασμό με την επιβάρυνση υποχρέωσης παραμονής κατά 10 έτη στην ενεργό υπηρεσία των κατωτέρων ιατρών το προνόμιο «δώρο» για τους ιδίους της αύξησης παραμονής ορίου ηλικίας σε κάθε βαθμό από του Συνταγματάρχη (ΥΙ) και άνω κατά 5 έτη.
Τίθεται λοιπόν το εύλογο ερώτημα: Ως προς τι προάγει το δημόσιο συμφέρον οι αξιωματικοί του υγειονομικού ιατροί από το βαθμό του Συνταγματάρχη και άνω να τυγχάνουν ιδιαίτερου προνομίου αυξημένου ορίου συνταξιοδότησης κατά 5 έτη (Ν. 3257/2004) συγκριτικά με τους λοιπούς Αξιωματικούς των Ε.Δ; Σε τίποτα απολύτως! Αντίθετα διογκώνει την ανισορροπία και ανομοιογένεια μεταξύ όλων των στελεχών των ΕΔ, δημιουργώντας προϋποθέσεις αδικαιολόγητου πλουτισμού στα ανώτατα υγειονομικά στελέχη, ενώ την ίδια στιγμή όλος ο υπόλοιπος δημόσιος και ασφαλιστικός τομέας προβαίνει σε γενναίες περικοπές βασικών-θεμελιακών δικαιωμάτων, πόσο δε μάλλον «προνομίων», στους υπολοίπους «μη προνομιούχους» στρατιωτικούς και μη πολίτες. Επιπλέον με απαξιωτικό τρόπο καθήλωσαν το σύνολο των υγειονομικών αξιωματικών στους κατώτερους βαθμούς, σε αντιθέση με τους ιδίους, δυσχεραίνοντας την παροχή υπηρεσιών στο σύνολο των ΕΔ, το προσωπικό των οποίων αντιμετωπίσθηκε εξαρχής από τους πρωτεργάτες του Ν.3257/2004 ως δεξαμενή πλουτισμού και βιοπορισμού εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος.
Η ανωτέρω μεθόδευση έγινε έτσι ώστε η επιβάρυνση επιπλέον υποχρέωσης με 10 έτη των στρατιωτικών ιατρών να αποτελέσει προϋπόθεση ευεργετικού αντισταθμίσματος αύξησης του ορίου ηλικίας συνταξιοδότησης κατά 5 έτη για τους βαθμούς του Συνταγματάρχη, Ταξίαρχου και Υποστρατήγου ιατρού και αντιστοίχων βαθμών λοιπών κλάδων υγειονομικού. Την ρύθμιση την ζήτησαν οι τότε Συνταγματάρχες, Ταξίαρχοι, Υποστράτηγοι υγειονομικού του 2004 οι οποίοι έτσι φρόντισαν για την μακροημέρευση και οικονομική ευδοκίμηση τους εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος. Επιπλέον η παρατεταμένη παραμονή και συνωστισμό των ιατρών κάτω του Συνταγματάρχου (ΥΙ), που αναλώνονται στην ανάληψη καθηκόντων σε θέματα που δεν συνάδουν στις κατά πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες προσφοράς τους στη σύγχρονη παροχή υψηλών ιατρικών υπηρεσιών στους περιθαλπόμενους ασθενείς των κεντρικότερων στρατιωτικών νοσηλευτικών ιδρυμάτων οδήγησε στην απαξίωση και αχρηστία της δεξαμενής ιατρών εκπαιδευμένων με έξοδα τις υπηρεσίας στα πιο σύγχρονα σχολεία του εξωτερικού.αλλά και των κατωτέρων στρατιωτικών ιατρών τους οποίους περιέφεραν σε κατάσταση ειλωτίας.
Όλα αυτά έγιναν στο Ν.3257/2004, Άρθρο 10, παράγρ.3, εδάφιο ια., όπου οι μεγαλόβαθμοι στρατιωτικοί ιατροί σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος και σε αντίθεση με όλους τους λοιπούς ομοιοβάθμους τους, μπορούν σε κάθε βαθμό από το Συνταγματάρχη και άνω να παραμείνουν 5 χρόνια παραπάνω. Ο νόμος λοιπόν αυτός αφορούσε τους ΔΥΓ, Πρόεδροι Ανωτάτων Υγειονομικών Επιτροπών, Διευθυντές – Υποδιευθυντές - Διευθυντές Ιατρικών Υπηρεσιών, Διευθυντές κλινικών από το βαθμό του Συνταγματάρχη και άνω, οι οποίοι έτσι έδωσαν δώρο στον εαυτό τους επιπλέον 15 χρόνια ασφαλούς παραμονής σε διάφορες «μονίμου τύπου» διευθυντικές θέσεις, αύξηση των συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων τους και γόνιμη χρονική παράταση της όποιας ανεπτυγμένης σχέσης είχαν με τους προμηθευτές υγειονομικού και φαρμακευτικού υλικού.
Στον ίδιο φωτογραφικό νόμο που ψηφίστηκε παραμονές των Ολυμπιακών Αγώνων 2004 προβλεπόταν η ενσωμάτωση όλων των στρατιωτικών στις δυνάμεις ασφαλείας (άρθρο 12, παράγρ. 2, Ν.3257/2004) το οποίο εξασφάλιζε σε κάθε στρατιωτικό από τον απλό στρατιώτη έως τον αξιωματικό αντιμίσθιο περίπου 3000 ευρώ. Οι ίδιοι αυτοί μεγαλόβαθμοι στρατιωτικό ιατροί με επικεφαλής τον τότε ΔΥΓ-ΣΞ Υποστράτηγο(ΥΙ) Ηλιάδη σε συνεννόηση με τις ΔΥΓ των υπολοίπων κλάδων ΕΔ, εξαίρεσαν τα 400 περίπου στελέχη υγειονομικών που συμμετείχαν στο 2004 από την νομοθετική αυτή ρύθμιση. Και με την εξαίρεση αυτή από το οικονομικό αντιστάθμισμα το οποίο έλαβαν όλα τα υπόλοιπα στελέχη, εξασφάλισαν με ακόμη ευκολότερο τρόπο σε συνδυασμό με την επιβάρυνση υποχρέωσης παραμονής κατά 10 έτη στην ενεργό υπηρεσία των κατωτέρων ιατρών το προνόμιο «δώρο» για τους ιδίους της αύξησης παραμονής ορίου ηλικίας σε κάθε βαθμό από του Συνταγματάρχη (ΥΙ) και άνω κατά 5 έτη.
Τίθεται λοιπόν το εύλογο ερώτημα: Ως προς τι προάγει το δημόσιο συμφέρον οι αξιωματικοί του υγειονομικού ιατροί από το βαθμό του Συνταγματάρχη και άνω να τυγχάνουν ιδιαίτερου προνομίου αυξημένου ορίου συνταξιοδότησης κατά 5 έτη (Ν. 3257/2004) συγκριτικά με τους λοιπούς Αξιωματικούς των Ε.Δ; Σε τίποτα απολύτως! Αντίθετα διογκώνει την ανισορροπία και ανομοιογένεια μεταξύ όλων των στελεχών των ΕΔ, δημιουργώντας προϋποθέσεις αδικαιολόγητου πλουτισμού στα ανώτατα υγειονομικά στελέχη, ενώ την ίδια στιγμή όλος ο υπόλοιπος δημόσιος και ασφαλιστικός τομέας προβαίνει σε γενναίες περικοπές βασικών-θεμελιακών δικαιωμάτων, πόσο δε μάλλον «προνομίων», στους υπολοίπους «μη προνομιούχους» στρατιωτικούς και μη πολίτες. Επιπλέον με απαξιωτικό τρόπο καθήλωσαν το σύνολο των υγειονομικών αξιωματικών στους κατώτερους βαθμούς, σε αντιθέση με τους ιδίους, δυσχεραίνοντας την παροχή υπηρεσιών στο σύνολο των ΕΔ, το προσωπικό των οποίων αντιμετωπίσθηκε εξαρχής από τους πρωτεργάτες του Ν.3257/2004 ως δεξαμενή πλουτισμού και βιοπορισμού εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος.
πηγή: email
TA PAIDIA DEN LEN OTI YPARXOYN SEKATHENA DOTORO KAI 5 PLASMATIKA ETH.........49 ME 50 EINAI TA SYNTAJIMA.
ReplyDeleteOYST LAMOGIA
FTIAKSATE NOMO STA METRA SAS
Εγώ ξέρω να πώ απο την στιγμή που ο Γερμανός Υπουργός Υγείας επισκέφθηκε τα Στρατιωτικά Νοσοκομεία και ειδε την πληθώρα Στρατιωτικών Ιατρών η Ελληνική Πολιτεία “τους εξαφάνισε”.
ReplyDeleteΕιναι “κρυμένοι” στην κυριολεξία στα παρουσιολόγια των Μονάδων ενώ τρέφω σοβαρές και βάσιμες επιφυλάξεις για την διαφθορά τους οπως και το αν πατάνε στις Μονάδες τους καθημερινά.
15 Ιατρούς κάθε Στρατιωτική Μονάδα ειναι παρα πολλοί και δεν θα πληρώνουν οι Στρατιωτικοί τους Στρατιωτικούς Ιατρούς για να βγάζουν “ελεύθερους” για αλεξίπτωτα και πτήσεις την γερασμένη ηγεσία.
Ελπίζω να εγινα κατανοητός και να τους “μαζέψουνε” να κάνουν πραγματικές υπηρεσίες στα Πολιτικά Νοσοκομεία και οχι μαιμού υπηρεσίες στις Μονάδες και να “τσιμπάνε” 7 φορές τον χρόνο μαιμού αιμοδοτικές αδειες.
Where are you Mrs Merkel and Schauble……