Στις 27 Σεπτεμβρίου, το Αμερικανικό Ναυτικό εκτέλεσε δοκιμή απογείωσης ενός ΑΣΕΠΕ E-2D Advanced Hawkeye, από πλήρους κλίμακας ομοίωμα καταστρώματος απο/προσγείωσης αεροπλανοφόρων, με το σύστημα EMALS. Το Electro-Magnetic Aircraft Launch System θα αποτελεί το σύστημα «εκτόξευσης» των αεροσκαφών σε όλα τα νέα αεροπλανοφόρα κλάσης Ford. Βασίζεται στην ίδια λογική με την κλασική μέθοδο που χρησιμοποιεί ατμό, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση εφαρμόζονται νέες τεχνολογίες.
Το EMALS χρησιμοποιεί κινητική ενέργεια και μετατροπέα ηλεκτρικής ισχύος. Η τεχνολογία αυτή υψηλό βαθμό ελέγχου από υπολογιστές, παρακολούθησης των συστημάτων και αυτοματισμού. Επιπλέον, επιτρέπει την εκτόξευση όλων των μελλοντικών και τωρινών βαρέων αεροσκαφών, μαχητικών και μη επανδρωμένων αεροσκαφών. Πέρα από τη δοκιμή απογείωσης του E-2D Hawkeye, αντίστοιχες δοκιμές έγιναν με F/A-18E Super Hornet, T-45 Goshawk και C-2A Greyhound. Για κάθε αεροσκάφος εκτελούνται 63-65 δοκιμές απογείωσης.
ΔΕΙΤΕ:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=q4XMCphBQgohttp://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vo7aeB5Ak8U
No comments :
Post a Comment