08/05/2011

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΜΑΝΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΗΤΕΡΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΝΑ ΤΙΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ !

Ως Μητέρα και ως Ελληνίδα, μέχρι να βρεθεί ένας Ελληνόψυχος Ηγέτης στην διακυβέρνηση στης χώρας, ζητώ από τους Εκπαιδευτικούς να μην Ξεχνάνε ότι είναι Έλληνες και ότι από τους Έλληνες πληρώνονται και επίσης ζητώ από τα βάθη της καρδίας μου οι γονείς να ασχολούνται περισσότερο με τα παιδιά τους, να μην τα «παρκάρουν» μπροστά σε έναν υπολογιστή και μια τηλεόραση αλλά τους μιλάνε. Να τους μιλάνε για την Ελλάδα, την Ιστορία της, για όλους εκείνους που έχυσαν το Αίμα τους διότι έχουν χυθεί βαρέλια αίμα για αυτόν τον τόπο. Να τους μιλάνε για την Κύπρο για την γενοκτονία στην Μικρά Ασία, ας μετατραπεί κάθε Ελληνικό σπίτι σε ένα κρυφό σχολειό.
Γιατί όπως είπε ο Χουμπλ…. «Το πρώτο βήμα στην εξόντωση ενός λαού είναι να διαγραψείς τη μνήμη του. Κατάστρεψε τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του. Μετά βάλε κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα κουλτούρα, να επινοήσει μια νέα ιστορία. Σύντομα το έθνος θα αρχίσει να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν. Ο κόσμος γύρω του θα ξεχάσει ακόμα γρηγορότερα».

ΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ;

Σύμφωνα με το Σύνταγμα της Ελλάδας, Άρθρο 16 παρ.2. "Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες ..." "Όλοι οι Έλληνες (οι Έλληνες όχι οι αλλοδαποί) έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια. Το Κράτος ενισχύει τους σπουδαστές που διακρίνονται καθώς και αυτούς που έχουν ανάγκη από βοήθεια ή ειδική προστασία, ανάλογα με τις ικανότητές τους."

Των Ελλήνων, όχι των αλλοδαπών. Τους Έλληνες σπουδαστές όχι τους αλλοδαπούς. Τι από όλα αυτά συμβαίνει; Τίποτα. Σήμερα η ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης αποτελεί κάτι το φασιστικό και...ρατσιστικό! Από τα σχολεία μάλιστα θέλουν να κατεβάσουν και την σημαία και τα θρησκευτικά σύμβολα!

Τα Ελληνικά Δημόσια Εκπαιδευτικά Ιδρύματα έχουν ανεγερθεί με χρήματα του Ελληνικού Λαού. Χρήματα που δόθηκαν μετά από κόπους χρόνων και αρκετές θυσίες. Είναι το υστέρημα του. Οι μισθοί των εκπαιδευτικών επίσης καταβάλλονται από τον Ελληνικό Λαό και ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΛΟ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ. Πρέπει λοιπόν να κατανοήσουμε τον σκοπό και τον ρόλο της Παιδείας στην Ελλάδας, σύμφωνα τόσο με το Σύνταγμα αλλά και με τα Ήθη και Έθιμα του Ελληνικού Λαού. Τα σχολεία και οι εκπαιδευτικού επιτελούν ιερό σκοπό και αυτός είναι η διαπαιδαγώγηση των μικρών Ελλήνων σε Έλληνες Πολίτες με Αρχές, Ήθος και συνείδηση Ελληνική.

Στην Ελλάδα του 2011 στα Ελληνικά Σχολεία φοιτούν αλλοδαποί (λαθρομετανάστες στην ουσία διότι στην πλειοψηφία τους όλοι αυτοί από την πίσω πόρτα εισέβαλλαν στην Ελλάδα) οι οποίοι εφ όσον επέλεξαν να έρθουν (απρόσκλητοι) στην Ελλάδα οφείλουν να συμμορφωθούν στα Ελληνικά πρότυπα διδασκαλίας, να σεβαστούν την Θρησκεία μας (ανεξάρτητα από το εάν θα την ασπαστούν), την Ιστορία μας και φυσικά τα Έθιμά μας. Αντί όμως να συμβεί αυτό, έγινε το αντίστροφο. Το Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα καταβάλλει «φιλότιμες» προσπάθειες να έρθει κοντά στα πρότυπα και στους κανόνες των Αλλοδαπών.

Αν και το πολυπολιτισμικό πρότυπο κατά γενική ομολογία έχει αποτύχει, η Ελλάδα για άλλη μια φορά κάνει την διαφορά, έχοντας φυσικά μια κυβέρνηση η οποία δείχνει αγάπη, φροντίδα και αποδοχή στους αλλοδαπούς, με τόσο ζήλο που σε κάνει να αναρωτιέσαι εάν εκεί στην Κυβέρνηση είναι Έλληνες. Η Ελλάδα μεταβλήθηκε σε χώρα “υποδοχής” όλων όσοι εγκατέλειψαν τις εστίες τους για να αναζητήσουν μια καλύτερη τύχη.

Τα επίσημα στοιχεία που εξασφάλισε ο «ΕΚ» από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, μιλούν από μόνα τους. Είναι τρομακτικά.
-Μεγάλο ποσοστό μαθητών στα ελληνικά σχολεία, που υπερβαίνει κατά πολύ το 10%, είναι αλλοδαποί.
-Στα δημόσια νηπιαγωγεία, τη σχολική περίοδο 2008-09, από τα 128.319 παιδιά, τα 15.447, ήταν αλλοδαποί (το κόστος για τους τελευταίους το επωμίζονται αποκλειστικά οι Έλληνες φορολογούμενοι, οι οποίοι σημειωτέον, αν και εργαζόμενοι, πολλές φορές δεν βρίσκουν θέσεις για τα παιδιά τους λόγω της παρουσίας και της χορήγησης προτεραιότητας στους αλλοδαπούς). Αυτό σε ποσοστό μεταφράζεται ως 12,03%.
Η Ελλάδα συρρικνώνεται λόγω υπογεννητικότητας, την ώρα που οι αλλοδαποί αυξάνουν και πληθύνονται. Με την ανοικτή πλέον ενθάρρυνση της πολιτείας η κατάσταση στα δημόσια σχολεία, τη δαπάνη λειτουργίας των οποίων καλύπτει ο φορολογούμενος με το υστέρημά του, έχει φτάσει στο απροχώρητο πλέον και έχει ξεφύγει κάθε λογικής.
-Βάσει στοιχείων από το Ινστιτούτο Μεταναστευτικής Πολιτικής τα παιδιά των αλλοδαπών παρουσιάζουν μια ετήσια αύξηση στο γενικό μαθητικό σύνολο που κυμαίνεται μεταξύ του 7 με 8 τοις εκατό.
-Σε αντίθεση, τα ελληνόπουλα παρουσιάζουν ετήσια μείωση στον αριθμό τους κοντά στο 1%.
-Πάντως, συνολικά στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση φοιτούν περί τα 120.000 παιδιά αλλοδαπών τα οποία αποτελούν το 8% του μαθητικού πληθυσμού της χώρας.
-Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της σχολικής χρονιάς 2006-2008, οι αλλοδαποί μαθητές είναι συνολικά 105.786.
- Αυτό όμως που πρέπει να τονιστεί είναι ότι από τη στιγμή που το νομοσχέδιο γίνει νόμος θα πρέπει να υπολογιστούν και τα 40.000 παιδιά αλλοδαπών που βρίσκονται ήδη στη χώρα τα οποία μέχρι το 2020 θα αποκτήσουν την ελληνική ιθαγένεια, αφού τώρα βρίσκονται σε ηλικία από 1 ως 5 ετών και ακόμη δεν έχουν πάει σχολείο.
-Ωστόσο, το πρόβλημα δεν είναι τόσο τα 160.000 παιδιά που πρόκειται να αποκτήσουν την ελληνική ιθαγένεια όσο οι γονείς τους οι οποίοι θα μπορούν να εγείρουν δικαίωμα απόκτησης ιθαγένειας επικαλούμενοι το γεγονός ότι τα παιδιά τους την πήραν.

Τι ισχύει στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες;
ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ που ακολουθούν οι ευρωπαϊκές χώρες που φιλοξενούν μεγάλο αριθμό μεταναστών σχετικά με την απόκτηση ιθαγένειας των παιδιών των αλλοδαπών.
- Γερμανία: 8 νόμιμα χρόνια παραμονής των γονιών στη χώρα και με προϋποθέσεις όπως γνώσεις της χώρας και επαρκές εισόδημα. Δεν ισχύει το δίκαιο του εδάφους.
- Ιταλία: 10 χρόνια νόμιμη διαμονή των γονέων στη χώρα. Δεν ισχύει το δίκαιο του εδάφους.
- Αγγλία: 5 χρόνια νόμιμη διαμονή των γονιών και με προϋποθέσεις γνώσεων χώρας και γλώσσας. Ισχύει το δίκαιο του εδάφους αν ένας γονέας είναι νόμιμος.
- Ολλανδία: 5 χρόνια νόμιμη διαμονή με προϋποθέσεις γνώσεων γλώσσας και χώρας. Δεν ισχύει το δίκαιο του εδάφους εκτός αν υπάρχει συνεχής και νόμιμη παραμονή του παιδιού μέχρι τα 18 του έτη στη χώρα.
- Πορτογαλία: 10 χρόνια με απαραίτητη γνώση της χώρας, της γλώσσας και οικονομικής επάρκειας. Το παιδί μπορεί να αποκτήσει την ιθαγένεια αν ο ένας γονέας βρίσκεται δέκα χρόνια νόμιμα στη χώρα. Δεν ισχύει το δίκαιο του εδάφους.

Τα συμπεράσματα είναι Τρομακτικά. Σε μία χώρα μικρή όπως η Ελλάδα με μεγάλη όμως Ιστορία, Μεγάλη Στρατηγική Θέση στην Μεσόγειο, πλούσιο ορυκτό πλούτο, δεν είναι τυχαίο που γίνονται συστηματικές προσπάθειες να αντικατασταθεί ο πληθυσμός των Ελλήνων από Αλλοδαπούς. Δεν είναι τυχαίο που γίνονται προσπάθειες να Αλλοιωθεί η Εθνική συνείδηση αυτών των λίγων Πραγματικών Ελλήνων που υπάρχουν.

ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ

ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ: Θα σας γράψω τις εμπειρίες μου πάνω σε αυτό το θέμα και αφού σας ενημερώσω ότι η σύζυγος μου είναι εκπαιδευτικός α/θμιας. Όταν αποφασίσαμε να γράψουμε το παιδί μας σε κρατικό παιδικό σταθμό, μας ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχουν θέσεις. Εκ των υστέρων διαπιστώσαμε ότι υπήρχαν 8-10 παιδιά αλλοδαπών και η απάντηση των υπευθύνων απλά μας εξόργισε. Την επόμενη χρονιά βρέθηκε θέση μια και έτυχε η σύζυγος μου να έχει ως μαθήτρια στο σχολείο το παιδί της διευθύντριας του σταθμού. Όταν ήρθε η ώρα για την εγγραφή του παιδιού μας στην α΄ δημοτικού, ο διευθυντής αρνιόταν την εγγραφή του επειδή έλειπε 1 εμβόλιο από το βιβλιάριο του, την ίδια στιγμή που υποχρέωνε τη σύζυγό μου να δεχθεί μέσα στην τάξη της, αλλοδαπό μαθητή χωρίς κανένα πιστοποιητικό υγειονομικής κατάστασης.

Όταν κάποια χρονιά θεώρησα ότι το επίπεδο παρεχόμενης εκπαίδευσης δεν ήταν αυτό που θα μπορούσε, μετά από συνάντηση με εκπαιδευτικούς του σχολείου πληροφορήθηκα ότι υπάρχει η οδηγία θα έλεγα να προχωρά η τάξη με ένα τέτοιο ρυθμό, ώστε να μπορούν να τον παρακολουθούν οι περισσότεροι μαθητές. Σωστό, θα μου πείτε. Έλα όμως που η ύπαρξη πολλών αλλοδαπών είχε ως αποτέλεσμα την επιβράδυνση κάθε προσπάθειας από μέρους των εκπαιδευτικών.
Αποτέλεσμα: Υποβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης με ότι αυτό συνεπάγεται για τους νέους αυτής της χώρας.Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Όλα σχεδιασμένα σε βάθος χρόνου ώστε να φθάσουμε εδώ που φθάσαμε χωρίς αντιστάσεις.

No comments :

Post a Comment