26/04/2011

ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ.

Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως έχω κάνει τα πρώτα βήματα δημιουργίας του δικού μου ιστολογίου, (http://human-philosophie.blogspot.com/) όπου εκει θα μεταφέρονται άρθρα της επιλογής μου, πάντοτε αναφέροντας την πηγή. Τώρα θα μου πείτε, υπάρχουν τόσα πολλά, τι να προσφέρει ένα ακόμα! Ε. μια σκέψη παραπάνω, ίσως να μην κάνει την σημαντική διαφορά, αλλά όσο νάναι, τίποτα δεν είναι το ίδιο, προσθέτοντας και κάτι ακόμα.
Φιλικά Νάγια

ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: ΚΑΘΕ ΣΚΕΨΗ ΕΧΕΙ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΔΥΝΑΜΗ, ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΕΚΦΡΑΣΕΩΣ.

1 comment :

  1. ΤΙΣ ΘΕΡΜΕΣ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΤΑΠΕΙΝΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ, ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΛΠ. ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΜΑΙ ΑΜΕΣΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ, ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΕΧΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΟΤΗΤΑ.
    ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΑΠΟ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ "ΜΙΑΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΛΕΥΡΩΝ" ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ ΔΕΙΝΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ, ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΗΕΜΡΩΣΟΥΜΕ ΟΣΟ ΚΟΣΜΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ.

    ReplyDelete