25/11/2010

ΑΡΑΓΕ ΤΙ ΘΑ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΓΕΦΥΡΕΣ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ; ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΥΠΕΘΑ ;

Πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία οι πρώτες δοκιμές πλεύσης της αυτοκινούμενη επιθετικής αμφίβιας γέφυρας Samur FNSS. Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν σε δεξαμενή της εταιρείας και σε λίμνη της περιοχής όπως φαίνεται και από τις σχετικές φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν στο διαδίκτυο. Όπως φαίνεται επί της γέφυρας που στην προκειμένη περίπτωση λειτουργεί ως πορθμείο μεταφέρεται ένα τεθωρακισμένο όχημα μεταφοράς προσωπικού ACV.

Για την ιστορία η παραγγελία των 52 Επιθετικών Αμφιβίων Γεφυρών τύπου Samur, από τον τουρκικό Στρατός είχε γίνει στις αρχές του 2007. Kάθε αμφίβιο όχημα-σχεδία Samur έχει δυνατότητα γεφύρωσης 12,5 μέτρα, ενώ η κάθε συλλογή που αποτελείται από 12 οχήματα-σχεδίες τα 150 μέτρα Το νέο όχημα αξιοποιεί ως βάση του το σασί του οχήματος Pars 8x8 της ίδιας εταιρείας υιοθετώντας ως υπερκατασκευή του οχήματος το αντίστοιχο γερμανικό όχημα Μ3 της εταιρείας EWK.

Η κάθε συλλογή οχημάτων Samur που αποτελείται από 4 οχήματα συνδεδεμένα μεταξύ τους έχει δυνατότητα γεφύρωσης 50 μέτρων, ενώ μπορεί να μεταφέρει οχήματα μέχρι βάρους 70 τόνων. Η πρόωση του οχήματος στο νερό επιτυγχάνεται χάρις σε δύο υδροπροωθητήρες, ενώ λόγω της σχεδίασης του το Samur μπορεί να επιχειρήσει σε ρηχά νερά βάθους μόλις 1,05 μέτρου.

Από δοκιμές που έχουν γίνει από το γερμανικό Στρατό με την γέφυρα Μ3 η διεκπεραίωση ενός άρματος από την μία όχθη στην άλλη για ένα ποταμό παρόμοιο με τον Έβρο, δεν διαρκεί παραπάνω από 6 λεπτά όταν η Μ3 λειτουργεί ως πορθμείο. Το κόστος του προγράμματος φτάνει τα 130,8 εκατ. δολάρια και υπολογίζεται ότι η πρώτη συλλογή γεφυρών πρόκειται να παραδοθεί στον τουρκικό Στρατό στα μέσα του 2011.

ΠΛΗΡΕΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ VIDEO: defencenet

No comments :

Post a Comment