02/05/2011

ΓΑΥΔΟΣ: ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΝ ΤΗ ΓΕΝΝΕΣΕΙ ΤΟΥ

Στις 9 Απριλίου έλαβα το παρακάτω μήνυμα από το αποκαλούμενο "Πυθαγόρειο Ινστιτούτο Φιλοσοφικών Ερευνών για την Αθανασία του Ανθρώπου-ΠΙΦΕΑΑ (http://www.pifea.org/)". Πρόκειται για την προσπάθεια ξένων επιστημόνων -είχε δημοσιευτεί και συνέντευξή τους στο ένθετο περιοδικό "Φαινόμενα"- οι οποίοι κατ' αρχάς εγκαταστάθηκαν στην Γαύδο, κατασκεύασαν ένα γλυπτό σε σχήμα καρέκλας στο νότιο άκρο του νησιού και ανέπτυξαν μια ενδιαφέρουσα ως ένα σημείο θεωρία για την αθανασία του ανθρώπου. Ωστόσο μέσα από τα κείμενά τους προκύπτει μία προσπάθεια δημιουργίας μίας θρησκευτικής οργάνωσης κατά τα πρότυπα των αντίστοιχων αμερικανικών, σε μία προσπάθεια προσέλκυσης Ελλήνων αρχαιολατρών ή και οπαδών της Ιστορικής Ελληνικής Θρησκείας ή Πατρώας Θρησκείας, οι οποίοι μέσα από διαρκή αναζήτηση, αυξάνονται τα τελευταία χρόνια.

Σε προηγούμενα κείμενά τους τα οποία δημοσιεύτηκαν στην ιστοσελίδα τους (www.gavdosindtitute.org, η οποία σήμερα είναι ανενεργή) συνέδεαν ευθέως την ύπαρξή τους με Αρχαίες Ελληνικές Θεότητες και ιδιαίτερα με τον Απόλλωνα. Ωστόσο, όσο και αν υποτιμηθεί η συγκεκριμένη προσπάθεια, διακρίνω κρυφούς κινδύνους καπηλείας της επίκαιρης Ελληνικής προσμονής εμφάνισης σωτήρων και κάποιου τοπικού αλυτρωτισμού. Εξ αυτών οδηγήθηκα στην απόφαση να κοινοποιήσω το πρόσφατο μήνυμά τους σε επιλεγμένους αποδέκτες προς αφύπνιση, παραθέτοντας στην συνέχεια και την απάντηση που έστειλα, η οποία ενδεχόμενα εμπεριέχει και άλλες πληροφορίες και υπόνοιές μου.

Ιωάννης Δέμος

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ 
"Με την παρούσα ανακοίνωση, δηλώνουμε την επίσημη έναρξη των εργασιών του Πυθαγόρειου Ινστιτούτου Φιλοσοφικών Ερευνών για την Αθανασία του Ανθρώπου - ΠΙΦΕΑΑ.

21η Μαρτίου 2011
Κατά την ημέρα της Εαρινής Ισημερίας, στην περιοχή της Κρήτης, πραγματοποιήθηκε το πρώτο μυστήριο του Πυθαγόρειου Ινστιτούτου Φιλοσοφικών Ερευνών για την Αθανασία του Ανθρώπου - ΠΙΦΕΑ. Οι τρεις Πυθίες, Άλλα, Ραχιήλ και Ελένη, απευθύναμε ερώτηση στον Απόλλωνα για το μέλλον της Ευρώπης. Ανακοινώνουμε την απάντησή του.
"Aγαπημένοι, Έρχονται διαφορετικές ημέρες. Προ καιρού, επιλέξαμε την Κρήτη για την πρώτη μας κατοικία. Ήρθε η ώρα να ευλογηθεί η οικία μας με την εμφάνιση ενός Νέου Ανθρώπου.Η Κρήτη αυτοδιακηρύσσεται ελεύθερη χώρα και διακόπτει όλες τις προγενέστερες υποχρεώσεις και συμφωνίες της. Η Κρήτη κυβερνάται από το Συμβούλιο των Σοφών και αποτελεί το παράδειγμα του τρόπου ζωής του Νέου Ανθρώπου για το σύνολο της Ευρώπης."

Τάδε έφη Απόλλων

http://www.gavdosinstitute.org
http://www.pifea.org/

Η απάντησή μου:

Προς τις αυτοαποκαλούμενες Πυθίες του Απόλλωνος. Η προσπάθειά σας κινδυνεύει να χαρακτηριστεί είτε ως προβοκάτσια είτε ως καπηλεία εις βάρος της Ιστορικής Θρησκείας των Ελλήνων και ευτελισμός εις βάρος του βαρύγδουπου τίτλου του Ινστιτούτου σας. Όπως και σφετερισμός η αυτοανακήρυξη σας ως "Πυθίες" του Απόλλωνος. Εξάλλου και η επιλογή των ονομάτων σας είναι τουλάχιστον άστοχη έστω και αν διακατέχεστε από προσπάθεια παγκοσμιοποίησης της Αρχαίας Ελληνικής Θρησκευτικής ιστορίας. Αναφορικά με το "Συμβούλιο των Σοφών" επιτρέψτε μου να επισημάνω, ότι δεν διακρίνω την παραμικρή σοφία στην παρούσα ενέργειά σας, στο σκεπτικό και στην σύνταξη του κειμένου σας αλλά και στην έγκριση για την δημοσιοποίησή του. Κατά την ταπεινή μου άποψη η προσπάθεια δημιουργίας θρησκευτικής οργάνωσης στα αμερικανικά πρότυπα είναι καταδικασμένη σε αποτυχία. Ειδικότερα όταν εποπτεύεται και καθοδηγείται από αλλοδαπούς -ενδεχόμενα ημιμαθείς αρχαιολάτρες- οι οποίοι μάλιστα μιλούν για απόσχιση της Κρήτης από την Μητέρα Ελλάδα. Σκέψεις και λόγια τα οποία διέπονται από ένα σύγχρονο γενιτσαρισμό, κατ' άλλους διασπαστικό -προδοτικό χωρίς καμία φιλοσοφική προσέγγιση. Αντίθετα προβάλλεται η εικόνα μίας τουλάχιστον στρεβλής προσπάθειας παγκοσμιοποίησης-σουποποίησης και καπηλείας της Ελληνικής Θρησκευτικής Ιστορίας υπό τον μανδύα ενός «φιλοσοφικού ινστιτούτου». Τέλος, δικαιούσθε- εφ' όσον το επιθυμείτε- να ασπαστείτε τους Θεούς των Ελλήνων, αλλά όχι να τους διαχειριστείτε. Και είναι βέβαιο ότι ο Απόλλων δεν θα αναγνώριζε ή αναγνωρίζει την λέξη "Office" όπως δεν θα αναγνώριζε ή αναγνωρίζει και ο Αλέξανδρος λέξεις της Σλαβικής των Σκοπίων, ή της ρωσικής την οποία ομιλούν οι κατά τα άλλα συμπαθείς "σοφοί σας".
Ιωάννης Δέμος

ΠΥΛΗ ΙΑΣΩΝΟΣ

No comments :

Post a Comment