03/10/2010

Επιτομή των "θέσεων" του διεθνισμού και της αριστεράς.

ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ...

* Τα Σκόπια, Μακεδονία
* Η Βόρειος Ήπειρος, Νότια Αλβανία
* Οι λαθρομετανάστες, πολίτες
* Τα σύνορα, ανοικτά
* Τα σχολεία, κατηλλειμένα
* Τα ναρκωτικά, ελεύθερα
* Η Ελληνική γλώσσα, aristera!
* Ο Στρατός, απονευρωμένος
* Η Αστυνομία, στα αυγά της
* Οι αδελφές, (οι κτηνοβάτες, η σάρα και η μάρα), κυρίαρχοι έναντι της Οικογένειας
* Οι Τούρκοι, αδέλφια μας
* Η Κύπρος, στα αδέλφια μας
* Η Σημαία και η Ιστορία μας, στα σκουπίδια ...

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ (Τ)ΣΥΡΙΖΑ ή “Ψηφίζω (Τ)ΣΥΡΙΖΑ γιατί γουστάρω”...

- αναρχία και ανομία
- αναρχικούς και τρομοκράτες
- υπεράσπιση αναρχικών σε Δικαστήρια
- αντιρρησίες συνείδησης
- κατάργηση στράτευσης
- πρεζόνια και ναρκομανείς
- αποποινικοποίηση των ναρκωτικών
- να σπάμε και να καίμε
- να καίμε τον Άγνωστο Στρατιώτη
- να πετάμε πέτρες στην Βουλή
- νεόπλουτους Β. Προαστίων
- τραβεστί και τσανσέξουαλ
- αδελφές, πισωγλέντες και λούγκρες
- γάμο μεταξύ ομοφυλοφίλων
- λεσβίες και αφέντρες
- νομιμοποίηση αλλαγής φύλου
- δωρεάν αλλαγή φύλλου από το ΙΚΑ
- προδότες πάσης φύσεως
- φυλακισμένους - αποφυλακισμένους
- διδασκαλία Τουρκικής γλώσσας
- το νέο Βιβλίο της Ιστορίας.
- δωρεάν παιδεία για να σπουδάζω σε κολέγια
- να ψηφίζουν οι Αλβανοί
- να μην ψηφίζουν όσοι δεν ειναι προοδευτικοί
- μεγάλη Αλβανία και Τσαμουριά
- Αλβανούς, Σκοπιανούς, Τούρκους κ.λ.π
- αναγνώριση τον Σκοπίων ως Μακεδονία
- Σκόπια με πρωτεύουσα την Θεσσαλονίκη.
- Τουρκική μειονότητα στην Θράκη
- αυτονόμηση της Τουρκικής μειονότητας
- το μισό Αιγαίο Τουρκικό.
- όλη την Κύπρο Τουρκική.
- απέλαση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου
- μείωση χωρικών υδάτων σε 1 ν.μ
- να είμαι αριστερός με δεξιά τσέπη
- να έχω τον πλουσιότερο αρχηγό
- να είμαι αριστερός του κώλου
- να τα παίρνω απο Μ.Κ.Ο που προωθεί τα παραπάνω

και τέλος...
- γιατί δικαιούμαι κι εγώ να έχω μια βιλάρα με πισίνα και τζακούζι στην Μύκονο και να ασχολούμαι με την πολιτική από χόμπι γιατί έχω λύσει όλα τα προβλήματα της ζωής μου.

(Ο κατάλογος εμπλουτίζεται καθημερινά)

No comments :

Post a Comment