Δεν αποτελεί παρά ένα ακόμη σημάδι των καιρών, το γεγονός ότι η ελληνόφωνη μαρξιστική Αριστερά έχει το απύθμενο θράσος να απευθύνεται με το ύφος του σοβιετικού κομισάριου προς τον Ελληνικό Λαό, ψέγοντάς τον για την ραγδαία απήχηση την οποία βρίσκει σ’ αυτόν, το Εθνικιστικό μήνυμα Αντίστασης του Λαϊκού Συνδέσμου-Χρυσή Αυγή. Θαρρούν οι μπολσεβίκοι πως επειδή ξεγελούν τους εαυτούς τους παριστάνοντας τους αμέτοχους στην τραυματική μεταπολιτευτική χρεοκοπία, δύνανται να ξεγελάσουν τον Λαό μας. Έχουν στη διάθεσή τους προς επίτευξη του στόχου τούτου, τις συμμορίες των αργυρώνητων δημοσιογράφων καθώς και σύσσωμη σχεδόν την κλίκα των ψευδοδιανοουμένων του μεταπολιτευτικού Καθεστώτος, οι οποίοι έχουν γαντζωθεί σφιχτά από τις κρατικές θέσεις πανεπιστημίων και σχολείων, εκχέοντας ανενόχλητοι το ανθελληνικό τους δηλητήριο στη ψυχή της Ελληνικής Νεολαίας. Δυστυχώς για εκείνους και ευτυχώς για το Ελληνικό Έθνος, έφτασε η ώρα να τεθεί ένα τέρμα στην ασυδοσία και στον διαβρωτικό για τον Λαό μας ρόλο της μαρξιστικής νομενκλατούρας στην ελληνική εκπαίδευση, έφτασε η ώρα να σημάνει, στεντόρεια η φωνή η οποία θα σκορπίσει τις υστερικές μαρξιστικές κραυγές εκπεφρασμένη από το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα, διακηρύσσοντας το οριστικό και αμετάκλητο τέλος της εθνικής ανοχής!
Οι εχθροί του Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος και συνεπακόλουθα εχθροί του Ελληνικού Λαού, θορυβήθηκαν ιδιαιτέρως από τον περήφανο Εθνικιστικό θρίαμβο των τελευταίων εθνικών εκλογών. Και θορυβήθηκαν ιδιαιτέρως διότι η είσοδος του Λαϊκού Συνδέσμου-Χρυσή Αυγή στο Κοινοβούλιο αποτελεί επί της ουσίας την απαρχή της αποδομήσεως της μεταπολιτευτικής παντοκρατορίας του μισελληνισμού και της προδοσίας. Παρά τις δόλιες μεθοδεύσεις του Καθεστώτος, όπως αυτό εκφράζεται διά του κρατικού μηχανισμού, του δημοσιογραφικού συρφετού, αλλά και του μαρξιστικού παρακράτους, ο Λαός μας δε πτοήθηκε! Τουναντίον, με έκδηλη και δικαιολογημένη οργή προχώρησε στην υπερψήφιση των θέσεων του Κινήματος των Ελλήνων Εθνικιστών, απαιτώντας ουσιαστικά την παραδειγματική τιμωρία εκείνων οι οποίοι πρόδωσαν τον ίδιο και την Πατρίδα. Πολύ περισσότερο όμως - και μην τρέφετε ουδεμία επ’ αυτού αυταπάτη- τρομοκρατήθηκαν οι εχθροί του Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος, από την ραγδαία αυξανόμενη απήχηση του Λαϊκού Εθνικισμού στην Ελληνική Νεολαία. Μέσα από το βαθύ πνευματικό σκότος, σαράντα περίπου ετών ανηλεούς διεθνιστικής και αντεθνικής προπαγάνδας, η υπέροχη αυτή Νεολαία επαναβρίσκει τον ελληνικό της εαυτό, δια του τιτάνιου Αγώνος του Κινήματος για την απελευθέρωση του Έθνους από τα δεσμά στα οποία το κρατούν, από κοινού τα ψοφίμια του φιλελευθερισμού και του μαρξισμού! Φαντάζει στα μάτια των απόβλητων της στέππας, αδιανόητο το γεγονός πως η πολύχρονη και απρόσκοπτη αντεθνική τους δράση στο χώρο της ελληνικής εκπαίδευσης, απέβη μάταια μπρος στα Ιδανικά της Φυλής, τα οποία φωτίζουν αενάως το δρόμο της Ελληνικής Νεολαίας.
Στα πλαίσια της απεγνωσμένης προσπάθειας των εχθρών της Νεολαίας να ανακόψουν την αναπόφευκτη στροφή της προς το πνεύμα της Εθνικής Αντίστασης και Ελευθερίας, επιδιώκεται η καθολική κοινωνική καταδίκη του Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος. Εδώ όμως το συνονθύλευμα των ιδεολογικών μας αντιπάλων υποπίπτει σε μιαν αντίφαση, αντίφαση μοιραία για εκείνους: μέχρι τούδε, είχαν την εντύπωση πως κοινωνία είναι τα κάθε λογής κομματόσκυλα του μεταπολιτευτικού Καθεστώτος και μαζί οι «παλαμάκηδες» των μέσων μαζικής εξαπάτησης και οι «σοφοί» του μεταπολιτευτικού σκοταδισμού. Ατύχησαν! Τώρα ήρθε η ώρα να αντιμετωπίσουν την πραγματική κοινωνία, όπως εκείνη αντικατοπτρίζεται μέσα από το αρχέγονα πανώριο μεγαλείο της Ελληνικής Λαϊκής Κοινότητος! Και για να μιλήσουμε με μαρξιστική όρους, μέχρι σήμερα καλούσαν τους προλετάριους να ξεσηκωθούν κατά του Καθεστώτος. Ε λοιπόν οι «προλετάριοι» ξεσηκώθηκαν, οπότε θα ήταν φρόνιμο οι μαρξιστές και οι φιλελεύθεροι πραίτορες του Καθεστώτος, να αναμένουν το ξέσπασμα της οργής τους! Προκειμένου να ξεφύγουν από τη λαϊκή οργή, οι μαρξιστές επιχειρούν απεγνωσμένα να αποποιηθούν του καθεστωτικού τους ρόλου. Μάταιος κόπος! Κάθε μέρα που περνά, αποδεικνύει όλο και περισσότερο το αληθινό, αντεθνικό και συνάμα αντιλαϊκό πρόσωπο της Αριστεράς. Ο Λαϊκός Σύνδεσμος-Χρυσή Αυγή, δε θα πάψει ποτέ να διατυμπανίζει στο δυνατότερο τόνο την αλήθεια: οι μαρξιστές υπήρξαν και είναι μέχρι σήμερα συνδιαμορφωτές (μαζί με τη φιλελεύθερη, πατριδοκάπηλο και ψοφοδεή Δεξιά) του διεφθαρμένου Καθεστώτος της μεταπολίτευσης.
Η μεταπολίτευση και το Καθεστώς το οποίο εγκαθιδρύθηκε στην Πατρίδα μας με τις ευλογίες του αμερικανοσιωνισμού, οικοδομήθηκε πάνω σε δύο άξονες, οι οποίοι λειτούργησαν και συνεχίζουν να λειτουργούν υπό τη μορφή συγκοινωνούντων δοχείων. Ο πρώτος άξονας υπήρξε η ολιγαρχία του πλούτου, αποτελούμενη από τους παλαιούς χορηγούς της συντηρητικής παρατάξεως, βιομηχάνους και εφοπλιστές, συνεπικουρούμενη από την νεοεμφανισθείσα τάξη των τραπεζιτών και των μεγαλοεργολάβων του δημοσίου, οι οποίοι διόλου τυχαία, ενεπλάκησαν και στον επικερδή μέχρι πρότινος, τομέα της ενημέρωσης- εξαπάτησης της κοινής γνώμης. Το μεταπολιτευτικό Καθεστώς, διασφάλισε τα συμφέροντα αυτής της τάξεως, παραχωρώντας της το δικαίωμα να καρπώνεται τους κόπους και το αίμα του Λαού μας, ενώ ταυτόχρονα της επέτρεψε να λαφυραγωγεί τον εθνικό πλούτο, τον πλούτο της ελληνικής Λαϊκής Κοινότητος. Ο δεύτερος άξονας, δεν υπήρξε παρά το προϊόν της συμφωνίας μεταξύ των καπιταλιστών και των μαρξιστών, για την εξασφάλιση των προνομίων των πρώτων. Σε αντάλλαγμα λοιπόν της διαιώνισης της λαφυραγωγήσεως του εθνικού πλούτου από την κοσμοπολίτικη τάξη των παλαιών και νέων καπιταλιστών, παραχωρήθηκε στους μπολσεβίκους το μονοπώλιο επί των τομέων της δημόσιας εκπαίδευσης, της τέχνης και του πολιτισμού. Με αυτή τη στυγνή συμφωνία των δυο συνεταίρων του Καθεστώτος, επισφραγίστηκε η μαρξιστική κυριαρχία στο χώρο της - καταχρηστικά ονομαζόμενης - «ελληνικής» παιδείας.
Αν ο εκχυδαϊσμός και η αντιφυσικότητα της Τέχνης σήμερα, καταδεικνύει τον πνευματικό σκοταδισμό του μεταπολιτευτικού status quo, η επίδραση της μαρξιστικής προπαγάνδας και η επιβολή της πολιτικής ορθότητος στο χώρο της εκπαίδευσης, αποτελεί θανάσιμο κίνδυνο για το μέλλον του Μεγάλου μας Έθνους. Η επανεμφάνιση της κάστας των παρασίτων του κοινοβουλευτισμού στα πολιτικά δρώμενα της Πατρίδος από το έτος 1974 και δη από αναμφισβήτητη θέση ισχύος, σήμανε την απαρχή της πλημμυρίδας του κομμουνιστικού βόθρου στα ελληνικά σχολεία. Μπορεί επί το απλούστερον, η επονομαζόμενη «γενιά του Πολυτεχνείου» να υπήρξε η εστία της πνευματικής μολύνσεως του Λαού μας, εν τούτοις, η συστηματική καθεστωτική καλλιέργεια των επόμενων γενεών στα πρότυπα εκείνης, δεν αποτελεί παρά έναν κακοήθη όγκο, ο οποίος αναπτύσσεται εντός του εθνικού οργανισμού, οδηγώντας τον με μαθηματική ακρίβεια προς τον επώδυνο θάνατο. Το Σύνταγμα της Ελλάδος καθορίζει το είδος και τον χαρακτήρα της δημόσιας εκπαιδεύσεως. Στα πλαίσια αυτά, ορίζεται ως σκοπός της, «η καλλιέργεια της εθνικής και της θρησκευτικής συνειδήσεως των Ελλήνων». Αρκεί και μόνον να ανατρέξει κανείς στη σημερινή ειδησεογραφία περί των θεμάτων της παρεχόμενης εκ του Καθεστώτος παιδείας, για να διαπιστώσει κατά τρόπον αδιαμφισβήτητο το γεγονός της καταπάτησης του Συντάγματος από τους λειτουργούς της. Πλανώνται εκείνοι οι οποίοι φρονούν πως το περιεχόμενο της εκπαιδεύσεως του κοινοβουλευτικού Κράτους, είναι προϊόν της πολιτικής ιδιοσυγκρασίας των εκπαιδευτικών. Αντίθετα, είναι το ίδιο το Καθεστώς εκείνο το οποίο παραχώρησε στους παιδαγωγούς λευκή επιταγή, προκειμένου οι τελευταίοι να καλλιεργούν στα σχολεία και στις σχολές της χώρας τα ανθελληνικά τους κηρύγματα.
Οι εχθροί του Έθνους μας, γνώριζαν καλά οτι για να πλήξουν τον πατροπαράδοτο ελληνικό τρόπο ζωής και σκέψης, για να καταλύσουν τις πανάρχαιες ελληνικές αξίες και τα ιδανικά μας, θα έπρεπε να προσηλωθούν στην εκπαίδευση των νέων γενεών κατά τρόπο τέτοιο, ώστε να εξυπηρετούνται μακροπρόθεσμα τα σιωνιστικά τους σχέδια αφελληνισμού. Η ελληνική γλώσσα, αιώνιο δείγμα της Ελληνικής Υπεροχής, βιάστηκε κατ’ επανάληψη από τους πολιτικούς και πνευματικούς ταγούς του μεταπολιτευτικού συρφετού. Και εβιάσθη η γλώσσα μας, στο όνομα ενός αντιφυσικού προοδευτισμού, ο οποίος με νύχια και δόντια πάλευε για την εγκαθίδρυση του σιωνιστικού διεθνισμού. Αποτελούσε και αποτελεί η ελληνική γλώσσα, μια αναμφισβήτητη απόδειξη της φυλετικής συνέχειας του Ελληνικού Έθνους από τα βάθη της Ιστορίας μέχρι και σήμερα. Πώς θα μπορούσε όμως να σταθεί η ανθελληνική μαρξιστική θεώρηση της Ιστορίας, όταν αυτή και μόνον η αιώνια ζωντανή και αθάνατη ελληνική γλώσσα αρκεί ώστε να γκρεμίσει με πάταγο τα ψεύδη και τις σκόπιμες διαστρεβλώσεις της; Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, το μεταπολιτευτικό καθεστώς επεδίωξε και τελικώς πέτυχε, με μια πανστρατιά προδοτών οι οποίοι έλαβαν τον τίτλο του καθηγητή των ελληνικών πανεπιστημίων, να μεταβάλουν τον εθνικό χαρακτήρα της παιδείας σε ‘’ανθρωποκεντρικό’’.
Παραπλανητικός πέρα για πέρα ο τίτλος, όσο και ο «σοσιαλισμός» των αριστερών λακέδων του συστήματος. Σαράντα έτη τώρα, δεν είδαμε ποτέ να τρέξει ούτε ένα δάκρυ της μαρξιστικής ανθελληνικής συμμορίας, για τις μυριάδες των Ελλήνων νεκρών, θυμάτων του τουρκικού υπανθρωπισμού. Δεν είδαμε ούτε μια διαμαρτυρία για τις διώξεις των αδερφών μας στη σκλαβωμένη Πατρίδα της Βορείου Ηπείρου, διώξεις οι οποίες εξοργιστικώς έγιναν ανεκτές από το μεταπολιτευτικό καθεστώς που εξουσιάζει το Λαό μας. Δεν είδαμε τέλος, ούτε μια δήλωση συμπαράστασης, στον δοκιμαζόμενο από την εγκληματικότητα των λαθροεισβολέων, Ελληνικό Λαό. Αντιθέτως μάλιστα, η Αριστερά έλαβε σε όλα αυτά τα ζητήματα θέση, η οποία ήταν πάντοτε κατά του Λαού και της Πατρίδος μας. Θα μας προξενούσε ίσως εντύπωση το γεγονός τούτο, όμως δε μπορούμε να τους κατηγορήσουμε: γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο πληρώνονται τα ορφανά του Μαρξ, από τους σιωνιστικούς διεθνείς οργανισμούς. Μπορούμε όμως να τους κατηγορήσουμε– και έχουμε χρέος να το πράξουμε- για ρατσισμό, ξεκάθαρο και στυγνό ρατσισμό εις βάρος των Ελλήνων! Για ποιόν ανθρωπισμό λοιπόν μας ομιλούν; Εκτός βεβαίως, αν ταυτίζονται με τις ταλμουδικές διδαχές - ελέω της ιουδαιοπληξίας τους-, που θέλουν τους μη εβραίους να λογίζονται ως αναλώσιμα – σφάγια ζώα…
Δεν υπήρξε ανθελληνική συγκέντρωση της κοινοβουλευτικής είτε της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς - από αυτές τις συγκεντρώσεις τις οποίες βαφτίζουν με τους πομπώδεις τίτλους «αντιρατσιστική», «αντιφασιστική», «αντιεθνικιστική»- , στην οποία να μη συμμετείχαν τα συνδικαλιστικά όργανα των δασκάλων και των καθηγητών του Καθεστώτος. Τούτο και μόνον το στοιχείο αρκεί για να καταδείξει την υποκρισία του μαρξιστικού συρφετού, ο οποίος ελέω της παιδαγωγικής δράσεως την οποία προσφάτως ανέπτυξε το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα, έσπευσε να αποκηρύξει τις «ναζιστικές» πρακτικές. Εκείνο το οποίο πραγματικά τους ταρακούνησε, ήταν το σπάσιμο του καθεστωτικού μονοπωλίου στο χώρο της εκπαίδευσης. Πλέον, παρέχεται στην Ελληνική Νεολαία μια σπουδαία προοπτική: η επιλογή της καλλιέργειας εκείνου το οποίο το Σύνταγμα της Πατρίδος ορίζει, της εθνικής και θρησκευτικής συνειδήσεως των ελληνοπαίδων. Να γιατί από κοινού ξεσηκώθηκαν το Κράτος και το παρακράτος των σχολείων και των πανεπιστημίων. Να γιατί ξεσηκώθηκαν τάχα σοκαρισμένοι, οι θεμελιωτές, εκφραστές και πραίτορες του μεταπολιτευτικού πνευματικού μεσαίωνα!
Ας επανέλθουμε όμως στο σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα. Ποιός είναι ο υπεύθυνος για την χάραξη της εκπαιδευτικής πολιτικής; Το Κράτος! Ποιοί ελέγχουν το Κράτος; Οι προδότες του μεταπολιτευτικού Καθεστώτος. Είναι συνεπώς φυσικό και επόμενο, να καλλιεργείται στα ελληνόπουλα, στην κρίσιμη ηλικία κατά την οποία σχηματοποιείται και διαμορφώνεται ο ανθρώπινος χαρακτήρας, ο υλιστικός τρόπος σκέψης και ο ανθελληνισμός. Πράγματι, τα ελληνόπουλα όχι μόνον δεν διδάσκονται την Ιστορία της Φυλής τους, αλλά αντιθέτως, μαθαίνουν να τη μισούν. Κατά την αριστερά ιδεοληψία, οι αρχαίοι Έλληνες υπήρξαν ομοφυλόφιλοι, ο Αλέξανδρος ο Μέγας σφαγέας των λαών, οι Σπαρτιάτες ήσαν φασίστες, οι Επαναστάτες του 1821 αμόρφωτοι ανόητοι, οι οποίοι ξεσηκώθηκαν αδίκως εναντίον της οθωμανικής εξουσίας. Επιπλέον ο μακεδονικός αγών, δεν έπρεπε ποτέ να γίνει, μιας και αργότερα οι Σλάβοι έγιναν πιστοί συνεργάτες και ‘’σύντροφοι’’ των εδώ ευρισκομένων μπολσεβίκων. Η Μικρασιατική εκστρατεία υπήρξε βεβαίως πόλεμος ιμπεριαλιστικός και στη προκυμαία της Σμύρνης, συνέβη ένας αναπάντεχος συνωστισμός. Η απελευθέρωση της ελληνικής γης της Βορείου Ηπείρου, κατά τον ελληνοϊταλικό πόλεμο του 1940, δεν υπήρξε ποτέ, υπήρξε όμως ‘’αντίσταση’’ κατά του γερμανικού στρατού κατοχής, ακόμα κι αν τα επίσημα κρατικά αρχεία δείχνουν ότι τα αθώα θύματα του μπολσεβίκικου μίσους, υπήρξαν Έλληνες πατριώτες και σε πολύ μικρότερο βαθμό Γερμανοί.
Με το πέρας της γερμανικής κατοχής, οι ινστρούχτορες της μαρξιστικής παρανοήσεως μέσω του Κομμουνιστικού Κόμματος, αποφάσισαν πως ήταν καιρός να κατακτήσουν δια των όπλων την εξουσία. Τι κι αν εκατόμβες κατακρεουργημένων Ελλήνων με τον πλέον απάνθρωπο τρόπο, πότισαν με το αίμα τους την ελληνική γη; Τι κι αν χιλιάδες ελληνόπαιδες οδηγήθηκαν δια της βίας μακριά από τους γονείς τους, σε σοβιετικά εδάφη της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης, σε ένα φαινόμενο σοβιετικής απομιμήσεως του οθωμανικού παιδομαζώματος; Σημασία είχε να επικρατήσει ο μαρξισμός, για να βιώσουν -όσοι θα επιζούσαν βεβαίως-τον «σοβιετικό παράδεισο», ακριβώς όπως τον βίωσαν οι δυστυχείς λαοί της ανατολικής Ευρώπης. Δυστυχώς όμως, τα «ευγενή» και φιλόδοξα αυτά σχέδια απέτυχαν, καθώς ο Λαός και ο Στρατός μας, με τους Έλληνες Εθνικιστές στην πρωτοπορία του Αγώνος αντιστάθηκαν στη μαρξιστική επιβουλή και εν τέλει επικράτησαν. Το πλήγμα για τους εν Ελλάδι μπολσεβίκους, ήταν τέτοιας ισχύος, ώστε ακόμη και σήμερα τα παιδιά και τα εγγόνια εκείνων των εγκληματιών συμμοριτών - κάποιοι εκ των οποίων κυκλοφορούν ελεύθεροι ανάμεσά μας, αν και τους περισσότερους τους πήρε κοντά του ο πατερούλης Στάλιν - φέρουν ανεξίτηλο το στίγμα της Ήττας από τους Έλληνες Εθνικιστές. Αυτή είναι η αιώνια του Έθνους κατάρα στους Προδότες των Σοβιέτ!
Αυτά διδάσκουν σήμερα οι δάσκαλοι και καθηγητές σε ελληνικά σχολεία και πανεπιστήμια. Η μαρξιστική οπτική των ιστορικών γεγονότων, έχει γίνει η κρατούσα θεώρηση. Κατά τ’ άλλα, οι αριστεροί σαλτιμπάγκοι, επαίρονται για την τάχα αντισυστημικότητά τους… Ποιοί είναι όμως εκείνοι, οι οποίοι καλούνται να εκτελέσουν το κρατικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του αφελληνισμού; Μα είναι φυσικά οι δάσκαλοι και οι καθηγητές. Κανένας ρουφιάνος δημοσιογράφος, δε θα σας πει ποτέ –όπως έσπευσαν να το διατυμπανίσουν για τους αστυνομικούς- τι ψήφισαν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές. Και γιατί να το πράξουν άλλωστε, αφού η συντριπτική πλειοψηφία αυτών, ψήφισαν τις κομματικές συμμορίες της Αριστεράς, άρα –συμφώνως προς την κρατική θεώρηση του πολιτικά ορθού- ψήφισαν καλά και συνετά! Μπορεί το εκπαιδευτικό σύστημα του μεταπολιτευτικού καθεστώτος να παράγει ημιμαθείς ανέργους και αμόρφωτους δημοσίους υπαλλήλους- η πλειοψηφία των οποίων ανήκει κατά διαβολική σύμπτωση στην Αριστερά-, όμως οι συνδικαλιστικές ενώσεις των καθηγητάκηδων και των δασκαλάκων της συμφοράς, σπεύδουν να εκφράσουν τη συμπαράστασή τους σε κάθε αριστεριστή, αναρχικό και τρομοκράτη, σε κάθε λαθροεισβολέα, σε κάθε αντιρατσιστικό και αντιεθνικιστικό - κρατικά επιχορηγούμενο- πανηγυράκι.
Είναι αυτή η συντριβή του μαρξιστικού θράσους κατά τη διάρκεια του συμμοριτοπολέμου, η οποία διαμόρφωσε την ψυχοσύνθεση των σύγχρονων απολογητών του μπολσεβικισμού και της σοβιετικής αταξικής κοινωνίας. Κατά συνέπεια, το σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα ελεγχόμενο πλήρως υπό των διεθνιστών της αριστεράς, παράγει συνειδητά την ημιμάθεια και περισσότερο ακόμη την διαστρέβλωση της ιστορικής πραγματικότητος, προάγει δε την ιδιοτέλεια, τον ωφελιμισμό, την υλιστική αντίληψη των πραγμάτων, τον ιουδαϊκό τρόπο σκέψης και δράσης. Σε κάθε περίπτωση, δημιουργεί άτομα στερούμενα παντός αισθήματος υπευθυνότητος έναντι της Πατρίδος και της Ελληνικής Λαϊκής Κοινότητος. Ακόμη πιο συγκεκριμένα, εξυπηρετεί ακριβώς την δίψα του μεταπολιτευτικού καθεστώτος για ψηφοφόρους- πελάτες και ικέτες των γραφείων των πολιτικάντηδων. Εκείνοι οι οποίοι, θα ενταχθούν ομαλότερα στο απεχθές τούτο σύστημα της διαφθοράς, θα ανταμειφθούν με μια θέση στο δημόσιο, εκείνοι δε οι οποίοι θα αρνηθούν να πουλήσουν τη ψυχή τους στο διάβολο, θα έχουν κερδίσει μια θέση μεταξύ των εκατομμυρίων Ελλήνων ανέργων.
Την λυσσαλέα πολεμική της συμπλεγματικά αντεθνικής Αριστεράς, βιώνουν πρωτίστως οι Έλληνες μαθητές, οι οποίοι υποβάλλονται στο μαρτύριο της καθημερινής ανηλεούς διεθνιστικής προπαγάνδας, εκ μέρους των διδασκάλων τους. Εντός των πλαισίων του σύγχρονου εκπαιδευτικού συστήματος, πολύ δε περισσότερο χάρη στο ζήλο των στρατευμένων καθεστωτικών εκπαιδευτικών, η Ελληνική Νεολαία γαλουχείται με σχολαστικότητα στην ανεκτικότητα έναντι της οιασδήποτε αντιφυσικής ανωμαλίας. Οι νέες γενιές, εκπαιδεύονται ώστε να αποτελέσουν τα άβουλα, υπερκαταναλωτικά όντα της πολυφυλετικής κοινωνίας, η οποία έχει θεμελιωθεί πάνω στις αρχές μιας ψευδεπίγραφης δημοκρατικής ελευθερίας. Εντός του σημερινού σχολείου και υπό το πρίσμα της εκπαίδευσης στη λογική της παγκοσμιοποίησης, οποιαδήποτε ανθελληνική θέση και έκφραση βρίσκει γόνιμο έδαφος, Αντίθετα, όπως άλλωστε συμβαίνει και στις σύγχρονες πολυφυλετικές, δημοκρατικές κοινωνίες, η Πίστη σε Εθνικά και Φυλετικά ιδανικά καθίσταται εκ προοιμίου καταδικαστέα. Απαιτεί τεράστια αποθέματα υπομονής η συμμετοχή στη δημόσια εκπαίδευση του μεταπολιτευτικού Καθεστώτος. Υπό τις οδηγίες του Καθεστώτος, οι εκπαιδευτικοί στο ρόλο των φρουρών του, καλούνται όχι μόνο να καλλιεργήσουν στους μαθητές την υποταγή στην εποχή της pax judaica, αλλά κυρίως να εντοπίσουν και να συντρίψουν εν τη γεννέσει τους, φαινόμενα αμφισβήτησης της υπάρχουσας καταστάσεως. Πέραν λοιπόν των ενστόλων πραιτόρων του Καθεστώτος, υφίστανται και μάλιστα πολύ περισσότερο φανατικοί, οι χωροφύλακες των πολιτικών και ιδεολογικών πεποιθήσεων εντός του εκπαιδευτικού χώρου.
Είναι αστείο και συνάμα θρασύτατο οι κατ’ εξοχήν εκμαυλιστές των παιδικών συνειδήσεων να κατηγορούν το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα για προσπάθεια εισβολής στα σχολεία. Πλήθος Ελλήνων μαθητών, κοριτσιών και αγοριών, υφίστανται καθημερινώς τον ρατσισμό των δασκάλων και των καθηγητών τους. Καταδικάζουν απερίφραστα οι τελευταίοι, το δικαίωμα των νέων να στρέφονται προς τον Λαϊκό Εθνικισμό, διακρίνοντάς τον ως την ύστατη Εθνική Αντίσταση απέναντι στη σιωνιστική επέλαση της παγκοσμιοποίησης. Η Ελληνική Ιστορία παραχαράσσεται μέσα στα ίδια τα σχολικά εγχειρίδια, οι Ήρωες και οι Μάρτυρες του Έθνους κατασυκοφαντούνται και καθυβρίζονται και κάθε αντίδραση των γενναίων Ελλήνων μαθητών, έχει να αντιμετωπίσει την χλεύη (στην καλύτερη των περιπτώσεων) και την τιμωρία από τους μαρξιστές περισσότερο και τους φιλελεύθερους λιγότερο, λειτουργούς της δημόσιας εκπαίδευσης.
Έχουν καταγραφεί αμέτρητα περιστατικά ιδεολογικής τρομοκρατίας στα σχολεία, είτε από μαρξιστές καθηγητές, είτε από μαθητές εμποτισμένους με το μαρξιστικό δηλητήριο, προς τους Εθνικιστές Νεολαίους. Χαρακτηριστικό το παράδειγμα της τιμωρίας μαθητών οι οποίοι διέπραξαν το έγκλημα να ζητήσουν από τον διευθυντή τους να τοποθετηθεί η Σημαία στον ιστό του σχολείου τους και να ψάλλουν κάθε πρωί τον Εθνικό μας Ύμνο! Δεν είναι μονάχα ξένα, αλλά είναι απολύτως εχθρικά τέτοια φαινόμενα για το σύγχρονο δημοκρατικό σχολείο. Επιπρόσθετα, ποιος δύναται να αμφισβητήσει την χαμηλή αξιολόγηση των Εθνικιστών μαθητών, υπό μορφή εκδίκησης εκ μέρους των διδασκάλων τους; Ποιός μπορεί να αμφισβητήσει την καθολική καταδίκη των Ελλήνων μαθητών από σύσσωμη την αριστερίστικη συμμορία εντός και εκτός του χώρου της εκπαίδευσης, κάθε φορά κατά την οποία οι πρώτοι αποφασίζουν να αντιδράσουν στην προκλητική και επιθετική συμπεριφορά αλλοεθνών μαθητών; Οι κατηγορίες για ρατσισμό εγείρονται κατευθείαν, με σκοπό την περιθωριοποίηση και τον στιγματισμό των ελληνοπαίδων οι οποίοι εκτελούν το αυτονόητο δικαίωμα να υπερασπιστούν τους εαυτούς τους. Τούτη είναι η ψευδοδημοκρατία του αστικού και μαρξιστικού οχετού…
Στο δια ταύτα, στόχος του σημερινού εκπαιδευτικού συστήματος όπως αυτός εκφράζεται εκ της δράσεως των εκπαιδευτικών, καθίσταται η πλήρης υποταγή του νέου στα πλαίσια της σύγχρονης πολυφυλετικής οντότητας, η οποία ελέγχεται πλήρως και διοικείται από τον παγκόσμιο σιωνιστή αφέντη. Τούτο καλείται σήμερα, πολιτικά ορθόν. Το δυσάρεστο για τις στοές των μισανθρώπων και τις σφηκοφωλιές των ανθελλήνων, είναι το γεγονός της συνειδητοποίησης από μέρους της Ελληνικής Νεολαίας, του αφελληνιστικού ρόλου των διδασκάλων τους και ειδικότερα του ίδιου του εκπαιδευτικού χαρακτήρος του μεταπολιτευτικού Καθεστώτος. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, αρρωσταίνει η αριστερίστικη υποκουλτούρα και μόνον στο άκουσμα της λέξεως ‘’εθνικό’’. Και πώς να μην αρρωσταίνει άλλωστε, όταν επί τέσσερις σχεδόν δεκαετίες, διδάσκει σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης πως το Ελληνικό Έθνος είναι δημιούργημα ενός βαλκανικού ξεσηκωμού, των αρχών του 19ου αιώνα. Πώς να μην αρρωσταίνει η καθεστωτική, αντεθνική και ευεργετημένη Αριστερά, στην πραγματικότητα της καθαρότητας του Ελληνικού Αίματος, στην αδιάρρηκτη συνέχεια του μεγαλειώδους εκείνου Λαού της αρχαιότητος, της γλώσσας και του Πολιτισμού του; Όσο βέβαια και να προσπαθούν, ότι μέσο και να χρησιμοποιήσουν, κανένα ημερολόγιο κάποιας Άννας Φρανκ δε θα μπορέσει να αντικαταστήσει το χιλιοτραγουδισμένο Έπος της Ιλιάδος, κανένας Ναός του Σολομώντος δε δύναται να σκιάσει τον υπέρλαμπρο Παρθενώνα, κανένας Μάης του 68 και κανένα Πολυτεχνείο δε μπορεί να ξεπεράσει την πολιορκία της Τροίας, τις αιώνιες Θερμοπύλες, την εκπολιτιστική επέλασή μας προς Ανατολάς, τις θεμελιωμένες σε αιμάτινα θεμέλια- θυσία στο Θεό του Πολέμου- Αυτοκρατορίες μας!
Αδύνατον λοιπόν να χωρέσει στον σιωνιστικής συλλήψεως «ανθρωποκεντρισμό», ο Ελληνισμός. Και είναι τούτος ο ανθρωπισμός τους αντιφυσικός σε κάθε του πτυχή. Ποιά είναι η μάνα εκείνη που θα ενδιαφερθεί πρωτίστως για τα ξένα παιδιά και όχι για τα δικά της; Απεναντίας, για μας τους Έλληνες Εθνικιστές, η πίστη στους αιώνιους Φυσικούς Νόμους είναι ακλόνητη και αταλάντευτη. Σεβόμαστε τις Φυλές, πιστεύουμε στην ομορφιά της διαφορετικότητάς τους και αγωνιζόμαστε δια την διαιώνισή τους. Και υπακούοντας στο Νόμο του Αίματος, θέτουμε την Ελληνική Φυλή, τη γενεσιουργό Φυλή του ανθρώπινου Πολιτισμού, στη κορυφή των ιδεολογικών και πολιτικών μας αξιών. Τούτος είναι ο δικός μας ανθρωπισμός! Διότι θωρώντας τον συμπατριώτη μου, θωρώ την ίδια μου τη Φυλή, θωρώ τους Νεκρούς και τους αγέννητους, εκείνους που θα έρθουν να συνεχίσουν το δικό μου έργο! Απέναντι σε αυτή την ζημιογόνα για το Έθνος και τη Φυλή μας κατάσταση, απέναντι σε αυτή την τεράστια πληγή του εθνικού μας εκφυλισμού, ο Λαϊκός Σύνδεσμος- Χρυσή Αυγή δεσμεύεται να αγωνιστεί με όλες του τις δυνάμεις για την ανάδειξη της ισχύος της Ελληνικής Νεολαίας. Για το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα, πρώτιστο καθήκον του κρατικού εκπαιδευτικού συστήματος, δε μπορεί παρά να είναι η δημιουργία μιας Νεολαίας η οποία θα εμφορείται από αγάπη προς την Πατρίδα και τη Φυλή. Και τούτο δύναται να συμβεί μονάχα όταν η Ελληνική Νεολαία αντιληφθεί ότι αποτελεί μέρος μιας αιμάτινης συνέχειας η οποία βαστά από τις απαρχές του ανθρώπινου πολιτισμού μέχρι και το παρόν. Πότε θα συμβεί αυτό; Θα συμβεί αναμφιβόλως, όταν το Κράτος από ανθελληνικό που είναι σήμερα, ξαναγίνει Ελληνικό. Θα συμβεί δηλαδή, όταν ο Λαός μας αποφασίσει να χαράξει μια Χρυσή Αυγή για ολάκερο τον παγκόσμιο Ελληνισμό.
Τι σημασία έχουν οι πανεπιστημιακοί τίτλοι, οι βραβεύσεις και οι προσωπικές περγαμηνές, όταν αυτές δεν τίθενται στη διάθεση του Κοινοτικού καλού; Και όταν οι Εθνικιστές αναφέρονται στη «Κοινότητα», δεν εννοούν βεβαίως το σημερινό πολυφυλετικό βόθρο της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Δε πιστεύουμε εμείς οι Χρυσαυγίτες, σε καμιά κοινωνία μωσαϊκό όλων των φυλών του κόσμου. Γι’ αυτό και θα αντικαταστήσουμε αυτό το σιωνιστικό τερατούργημα με την αρχέγονα όμορφη και απαστράπτουσα Ελληνική Λαϊκή Κοινότητα της Φυλετικής Περηφάνιας και του Αίματος. Ούτε Χασάν, ούτε Σαλί, ούτε ασιάτες, ούτε αφρικανοί! Έλληνες δημιουργοί του Πολιτισμού, πρωτοπόροι μεταξύ των συγγενικών μας λευκών ευρωπαϊκών φυλών. Δια την επίτευξη του μεγαλειώδους τούτου στόχου, το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα απευθύνει ένα μήνυμα προς τους Έλληνες μαθητές, οι οποίοι καθημερινά αντιμετωπίζουν τόσο τους αλλοεθνείς συμμαθητές τους, όσο και το ταλμουδικό μίσος των μαρξιστών και φιλελεύθερων καθηγητών τους: Μη πτοείσαι Νέε Λαέ της Μεγάλης Πατρίδος που έρχεται! Μη κάνεις βήμα πίσω από τη γραμμή του Αγώνος! Αυτός ο τιτάνιος Αγών, είναι εκείνος ο οποίος θα σε καταστήσει σκληρό σαν ατσάλι και ετοιμοπόλεμο σε κάθε πρόκληση. Αυτός ο Αγών, είναι που θα συντρίψει κάτω από τη δική σου σιδηρά πυγμή, την αλαζονεία των εχθρών του Μεγάλου μας Έθνους. Αυτός ο Αγών είναι τέλος, εκείνος που θα αναδείξει σε όλο του το μεγαλείο το Θρίαμβο της Θελήσεώς μας! Από τις φάλαγγες του Εθνικιστικού μας Κινήματος, ξεπηδά αγέρωχη και ανελέητη η Ελληνική Νεολαία του Μέλλοντος. Όσα ανθελληνικά μέτρα και να λάβει το καθεστώς που καταρρέει, η εκδίκηση της Ιστορίας θα είναι σκληρή. Θέλουμε παιδεία ελληνική και την απαιτούμε στα πλαίσια ενός Νέου, Εθνικού, Λαϊκού Κράτους! Και για να επιτύχουμε σε αυτό το μεγάλο στόχο, οφείλουμε πρώτοι εμείς οι Χρυσαυγίτες, να δώσουμε ένα νέο σύνθημα, το οποίο θα πρέπει να χαραχτεί στις καρδιές της Ελληνικής Νεολαίας. Και το σύνθημα τούτο, δε μπορεί παρά να είναι:
ΖΩ ΚΑΙ ΜΑΧΟΜΑΙ!
Ευάγγελος Καρακώστας
Οι εχθροί του Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος και συνεπακόλουθα εχθροί του Ελληνικού Λαού, θορυβήθηκαν ιδιαιτέρως από τον περήφανο Εθνικιστικό θρίαμβο των τελευταίων εθνικών εκλογών. Και θορυβήθηκαν ιδιαιτέρως διότι η είσοδος του Λαϊκού Συνδέσμου-Χρυσή Αυγή στο Κοινοβούλιο αποτελεί επί της ουσίας την απαρχή της αποδομήσεως της μεταπολιτευτικής παντοκρατορίας του μισελληνισμού και της προδοσίας. Παρά τις δόλιες μεθοδεύσεις του Καθεστώτος, όπως αυτό εκφράζεται διά του κρατικού μηχανισμού, του δημοσιογραφικού συρφετού, αλλά και του μαρξιστικού παρακράτους, ο Λαός μας δε πτοήθηκε! Τουναντίον, με έκδηλη και δικαιολογημένη οργή προχώρησε στην υπερψήφιση των θέσεων του Κινήματος των Ελλήνων Εθνικιστών, απαιτώντας ουσιαστικά την παραδειγματική τιμωρία εκείνων οι οποίοι πρόδωσαν τον ίδιο και την Πατρίδα. Πολύ περισσότερο όμως - και μην τρέφετε ουδεμία επ’ αυτού αυταπάτη- τρομοκρατήθηκαν οι εχθροί του Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος, από την ραγδαία αυξανόμενη απήχηση του Λαϊκού Εθνικισμού στην Ελληνική Νεολαία. Μέσα από το βαθύ πνευματικό σκότος, σαράντα περίπου ετών ανηλεούς διεθνιστικής και αντεθνικής προπαγάνδας, η υπέροχη αυτή Νεολαία επαναβρίσκει τον ελληνικό της εαυτό, δια του τιτάνιου Αγώνος του Κινήματος για την απελευθέρωση του Έθνους από τα δεσμά στα οποία το κρατούν, από κοινού τα ψοφίμια του φιλελευθερισμού και του μαρξισμού! Φαντάζει στα μάτια των απόβλητων της στέππας, αδιανόητο το γεγονός πως η πολύχρονη και απρόσκοπτη αντεθνική τους δράση στο χώρο της ελληνικής εκπαίδευσης, απέβη μάταια μπρος στα Ιδανικά της Φυλής, τα οποία φωτίζουν αενάως το δρόμο της Ελληνικής Νεολαίας.
Στα πλαίσια της απεγνωσμένης προσπάθειας των εχθρών της Νεολαίας να ανακόψουν την αναπόφευκτη στροφή της προς το πνεύμα της Εθνικής Αντίστασης και Ελευθερίας, επιδιώκεται η καθολική κοινωνική καταδίκη του Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος. Εδώ όμως το συνονθύλευμα των ιδεολογικών μας αντιπάλων υποπίπτει σε μιαν αντίφαση, αντίφαση μοιραία για εκείνους: μέχρι τούδε, είχαν την εντύπωση πως κοινωνία είναι τα κάθε λογής κομματόσκυλα του μεταπολιτευτικού Καθεστώτος και μαζί οι «παλαμάκηδες» των μέσων μαζικής εξαπάτησης και οι «σοφοί» του μεταπολιτευτικού σκοταδισμού. Ατύχησαν! Τώρα ήρθε η ώρα να αντιμετωπίσουν την πραγματική κοινωνία, όπως εκείνη αντικατοπτρίζεται μέσα από το αρχέγονα πανώριο μεγαλείο της Ελληνικής Λαϊκής Κοινότητος! Και για να μιλήσουμε με μαρξιστική όρους, μέχρι σήμερα καλούσαν τους προλετάριους να ξεσηκωθούν κατά του Καθεστώτος. Ε λοιπόν οι «προλετάριοι» ξεσηκώθηκαν, οπότε θα ήταν φρόνιμο οι μαρξιστές και οι φιλελεύθεροι πραίτορες του Καθεστώτος, να αναμένουν το ξέσπασμα της οργής τους! Προκειμένου να ξεφύγουν από τη λαϊκή οργή, οι μαρξιστές επιχειρούν απεγνωσμένα να αποποιηθούν του καθεστωτικού τους ρόλου. Μάταιος κόπος! Κάθε μέρα που περνά, αποδεικνύει όλο και περισσότερο το αληθινό, αντεθνικό και συνάμα αντιλαϊκό πρόσωπο της Αριστεράς. Ο Λαϊκός Σύνδεσμος-Χρυσή Αυγή, δε θα πάψει ποτέ να διατυμπανίζει στο δυνατότερο τόνο την αλήθεια: οι μαρξιστές υπήρξαν και είναι μέχρι σήμερα συνδιαμορφωτές (μαζί με τη φιλελεύθερη, πατριδοκάπηλο και ψοφοδεή Δεξιά) του διεφθαρμένου Καθεστώτος της μεταπολίτευσης.
Η μεταπολίτευση και το Καθεστώς το οποίο εγκαθιδρύθηκε στην Πατρίδα μας με τις ευλογίες του αμερικανοσιωνισμού, οικοδομήθηκε πάνω σε δύο άξονες, οι οποίοι λειτούργησαν και συνεχίζουν να λειτουργούν υπό τη μορφή συγκοινωνούντων δοχείων. Ο πρώτος άξονας υπήρξε η ολιγαρχία του πλούτου, αποτελούμενη από τους παλαιούς χορηγούς της συντηρητικής παρατάξεως, βιομηχάνους και εφοπλιστές, συνεπικουρούμενη από την νεοεμφανισθείσα τάξη των τραπεζιτών και των μεγαλοεργολάβων του δημοσίου, οι οποίοι διόλου τυχαία, ενεπλάκησαν και στον επικερδή μέχρι πρότινος, τομέα της ενημέρωσης- εξαπάτησης της κοινής γνώμης. Το μεταπολιτευτικό Καθεστώς, διασφάλισε τα συμφέροντα αυτής της τάξεως, παραχωρώντας της το δικαίωμα να καρπώνεται τους κόπους και το αίμα του Λαού μας, ενώ ταυτόχρονα της επέτρεψε να λαφυραγωγεί τον εθνικό πλούτο, τον πλούτο της ελληνικής Λαϊκής Κοινότητος. Ο δεύτερος άξονας, δεν υπήρξε παρά το προϊόν της συμφωνίας μεταξύ των καπιταλιστών και των μαρξιστών, για την εξασφάλιση των προνομίων των πρώτων. Σε αντάλλαγμα λοιπόν της διαιώνισης της λαφυραγωγήσεως του εθνικού πλούτου από την κοσμοπολίτικη τάξη των παλαιών και νέων καπιταλιστών, παραχωρήθηκε στους μπολσεβίκους το μονοπώλιο επί των τομέων της δημόσιας εκπαίδευσης, της τέχνης και του πολιτισμού. Με αυτή τη στυγνή συμφωνία των δυο συνεταίρων του Καθεστώτος, επισφραγίστηκε η μαρξιστική κυριαρχία στο χώρο της - καταχρηστικά ονομαζόμενης - «ελληνικής» παιδείας.
Αν ο εκχυδαϊσμός και η αντιφυσικότητα της Τέχνης σήμερα, καταδεικνύει τον πνευματικό σκοταδισμό του μεταπολιτευτικού status quo, η επίδραση της μαρξιστικής προπαγάνδας και η επιβολή της πολιτικής ορθότητος στο χώρο της εκπαίδευσης, αποτελεί θανάσιμο κίνδυνο για το μέλλον του Μεγάλου μας Έθνους. Η επανεμφάνιση της κάστας των παρασίτων του κοινοβουλευτισμού στα πολιτικά δρώμενα της Πατρίδος από το έτος 1974 και δη από αναμφισβήτητη θέση ισχύος, σήμανε την απαρχή της πλημμυρίδας του κομμουνιστικού βόθρου στα ελληνικά σχολεία. Μπορεί επί το απλούστερον, η επονομαζόμενη «γενιά του Πολυτεχνείου» να υπήρξε η εστία της πνευματικής μολύνσεως του Λαού μας, εν τούτοις, η συστηματική καθεστωτική καλλιέργεια των επόμενων γενεών στα πρότυπα εκείνης, δεν αποτελεί παρά έναν κακοήθη όγκο, ο οποίος αναπτύσσεται εντός του εθνικού οργανισμού, οδηγώντας τον με μαθηματική ακρίβεια προς τον επώδυνο θάνατο. Το Σύνταγμα της Ελλάδος καθορίζει το είδος και τον χαρακτήρα της δημόσιας εκπαιδεύσεως. Στα πλαίσια αυτά, ορίζεται ως σκοπός της, «η καλλιέργεια της εθνικής και της θρησκευτικής συνειδήσεως των Ελλήνων». Αρκεί και μόνον να ανατρέξει κανείς στη σημερινή ειδησεογραφία περί των θεμάτων της παρεχόμενης εκ του Καθεστώτος παιδείας, για να διαπιστώσει κατά τρόπον αδιαμφισβήτητο το γεγονός της καταπάτησης του Συντάγματος από τους λειτουργούς της. Πλανώνται εκείνοι οι οποίοι φρονούν πως το περιεχόμενο της εκπαιδεύσεως του κοινοβουλευτικού Κράτους, είναι προϊόν της πολιτικής ιδιοσυγκρασίας των εκπαιδευτικών. Αντίθετα, είναι το ίδιο το Καθεστώς εκείνο το οποίο παραχώρησε στους παιδαγωγούς λευκή επιταγή, προκειμένου οι τελευταίοι να καλλιεργούν στα σχολεία και στις σχολές της χώρας τα ανθελληνικά τους κηρύγματα.
Οι εχθροί του Έθνους μας, γνώριζαν καλά οτι για να πλήξουν τον πατροπαράδοτο ελληνικό τρόπο ζωής και σκέψης, για να καταλύσουν τις πανάρχαιες ελληνικές αξίες και τα ιδανικά μας, θα έπρεπε να προσηλωθούν στην εκπαίδευση των νέων γενεών κατά τρόπο τέτοιο, ώστε να εξυπηρετούνται μακροπρόθεσμα τα σιωνιστικά τους σχέδια αφελληνισμού. Η ελληνική γλώσσα, αιώνιο δείγμα της Ελληνικής Υπεροχής, βιάστηκε κατ’ επανάληψη από τους πολιτικούς και πνευματικούς ταγούς του μεταπολιτευτικού συρφετού. Και εβιάσθη η γλώσσα μας, στο όνομα ενός αντιφυσικού προοδευτισμού, ο οποίος με νύχια και δόντια πάλευε για την εγκαθίδρυση του σιωνιστικού διεθνισμού. Αποτελούσε και αποτελεί η ελληνική γλώσσα, μια αναμφισβήτητη απόδειξη της φυλετικής συνέχειας του Ελληνικού Έθνους από τα βάθη της Ιστορίας μέχρι και σήμερα. Πώς θα μπορούσε όμως να σταθεί η ανθελληνική μαρξιστική θεώρηση της Ιστορίας, όταν αυτή και μόνον η αιώνια ζωντανή και αθάνατη ελληνική γλώσσα αρκεί ώστε να γκρεμίσει με πάταγο τα ψεύδη και τις σκόπιμες διαστρεβλώσεις της; Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, το μεταπολιτευτικό καθεστώς επεδίωξε και τελικώς πέτυχε, με μια πανστρατιά προδοτών οι οποίοι έλαβαν τον τίτλο του καθηγητή των ελληνικών πανεπιστημίων, να μεταβάλουν τον εθνικό χαρακτήρα της παιδείας σε ‘’ανθρωποκεντρικό’’.
Παραπλανητικός πέρα για πέρα ο τίτλος, όσο και ο «σοσιαλισμός» των αριστερών λακέδων του συστήματος. Σαράντα έτη τώρα, δεν είδαμε ποτέ να τρέξει ούτε ένα δάκρυ της μαρξιστικής ανθελληνικής συμμορίας, για τις μυριάδες των Ελλήνων νεκρών, θυμάτων του τουρκικού υπανθρωπισμού. Δεν είδαμε ούτε μια διαμαρτυρία για τις διώξεις των αδερφών μας στη σκλαβωμένη Πατρίδα της Βορείου Ηπείρου, διώξεις οι οποίες εξοργιστικώς έγιναν ανεκτές από το μεταπολιτευτικό καθεστώς που εξουσιάζει το Λαό μας. Δεν είδαμε τέλος, ούτε μια δήλωση συμπαράστασης, στον δοκιμαζόμενο από την εγκληματικότητα των λαθροεισβολέων, Ελληνικό Λαό. Αντιθέτως μάλιστα, η Αριστερά έλαβε σε όλα αυτά τα ζητήματα θέση, η οποία ήταν πάντοτε κατά του Λαού και της Πατρίδος μας. Θα μας προξενούσε ίσως εντύπωση το γεγονός τούτο, όμως δε μπορούμε να τους κατηγορήσουμε: γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο πληρώνονται τα ορφανά του Μαρξ, από τους σιωνιστικούς διεθνείς οργανισμούς. Μπορούμε όμως να τους κατηγορήσουμε– και έχουμε χρέος να το πράξουμε- για ρατσισμό, ξεκάθαρο και στυγνό ρατσισμό εις βάρος των Ελλήνων! Για ποιόν ανθρωπισμό λοιπόν μας ομιλούν; Εκτός βεβαίως, αν ταυτίζονται με τις ταλμουδικές διδαχές - ελέω της ιουδαιοπληξίας τους-, που θέλουν τους μη εβραίους να λογίζονται ως αναλώσιμα – σφάγια ζώα…
Δεν υπήρξε ανθελληνική συγκέντρωση της κοινοβουλευτικής είτε της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς - από αυτές τις συγκεντρώσεις τις οποίες βαφτίζουν με τους πομπώδεις τίτλους «αντιρατσιστική», «αντιφασιστική», «αντιεθνικιστική»- , στην οποία να μη συμμετείχαν τα συνδικαλιστικά όργανα των δασκάλων και των καθηγητών του Καθεστώτος. Τούτο και μόνον το στοιχείο αρκεί για να καταδείξει την υποκρισία του μαρξιστικού συρφετού, ο οποίος ελέω της παιδαγωγικής δράσεως την οποία προσφάτως ανέπτυξε το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα, έσπευσε να αποκηρύξει τις «ναζιστικές» πρακτικές. Εκείνο το οποίο πραγματικά τους ταρακούνησε, ήταν το σπάσιμο του καθεστωτικού μονοπωλίου στο χώρο της εκπαίδευσης. Πλέον, παρέχεται στην Ελληνική Νεολαία μια σπουδαία προοπτική: η επιλογή της καλλιέργειας εκείνου το οποίο το Σύνταγμα της Πατρίδος ορίζει, της εθνικής και θρησκευτικής συνειδήσεως των ελληνοπαίδων. Να γιατί από κοινού ξεσηκώθηκαν το Κράτος και το παρακράτος των σχολείων και των πανεπιστημίων. Να γιατί ξεσηκώθηκαν τάχα σοκαρισμένοι, οι θεμελιωτές, εκφραστές και πραίτορες του μεταπολιτευτικού πνευματικού μεσαίωνα!
Ας επανέλθουμε όμως στο σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα. Ποιός είναι ο υπεύθυνος για την χάραξη της εκπαιδευτικής πολιτικής; Το Κράτος! Ποιοί ελέγχουν το Κράτος; Οι προδότες του μεταπολιτευτικού Καθεστώτος. Είναι συνεπώς φυσικό και επόμενο, να καλλιεργείται στα ελληνόπουλα, στην κρίσιμη ηλικία κατά την οποία σχηματοποιείται και διαμορφώνεται ο ανθρώπινος χαρακτήρας, ο υλιστικός τρόπος σκέψης και ο ανθελληνισμός. Πράγματι, τα ελληνόπουλα όχι μόνον δεν διδάσκονται την Ιστορία της Φυλής τους, αλλά αντιθέτως, μαθαίνουν να τη μισούν. Κατά την αριστερά ιδεοληψία, οι αρχαίοι Έλληνες υπήρξαν ομοφυλόφιλοι, ο Αλέξανδρος ο Μέγας σφαγέας των λαών, οι Σπαρτιάτες ήσαν φασίστες, οι Επαναστάτες του 1821 αμόρφωτοι ανόητοι, οι οποίοι ξεσηκώθηκαν αδίκως εναντίον της οθωμανικής εξουσίας. Επιπλέον ο μακεδονικός αγών, δεν έπρεπε ποτέ να γίνει, μιας και αργότερα οι Σλάβοι έγιναν πιστοί συνεργάτες και ‘’σύντροφοι’’ των εδώ ευρισκομένων μπολσεβίκων. Η Μικρασιατική εκστρατεία υπήρξε βεβαίως πόλεμος ιμπεριαλιστικός και στη προκυμαία της Σμύρνης, συνέβη ένας αναπάντεχος συνωστισμός. Η απελευθέρωση της ελληνικής γης της Βορείου Ηπείρου, κατά τον ελληνοϊταλικό πόλεμο του 1940, δεν υπήρξε ποτέ, υπήρξε όμως ‘’αντίσταση’’ κατά του γερμανικού στρατού κατοχής, ακόμα κι αν τα επίσημα κρατικά αρχεία δείχνουν ότι τα αθώα θύματα του μπολσεβίκικου μίσους, υπήρξαν Έλληνες πατριώτες και σε πολύ μικρότερο βαθμό Γερμανοί.
Με το πέρας της γερμανικής κατοχής, οι ινστρούχτορες της μαρξιστικής παρανοήσεως μέσω του Κομμουνιστικού Κόμματος, αποφάσισαν πως ήταν καιρός να κατακτήσουν δια των όπλων την εξουσία. Τι κι αν εκατόμβες κατακρεουργημένων Ελλήνων με τον πλέον απάνθρωπο τρόπο, πότισαν με το αίμα τους την ελληνική γη; Τι κι αν χιλιάδες ελληνόπαιδες οδηγήθηκαν δια της βίας μακριά από τους γονείς τους, σε σοβιετικά εδάφη της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης, σε ένα φαινόμενο σοβιετικής απομιμήσεως του οθωμανικού παιδομαζώματος; Σημασία είχε να επικρατήσει ο μαρξισμός, για να βιώσουν -όσοι θα επιζούσαν βεβαίως-τον «σοβιετικό παράδεισο», ακριβώς όπως τον βίωσαν οι δυστυχείς λαοί της ανατολικής Ευρώπης. Δυστυχώς όμως, τα «ευγενή» και φιλόδοξα αυτά σχέδια απέτυχαν, καθώς ο Λαός και ο Στρατός μας, με τους Έλληνες Εθνικιστές στην πρωτοπορία του Αγώνος αντιστάθηκαν στη μαρξιστική επιβουλή και εν τέλει επικράτησαν. Το πλήγμα για τους εν Ελλάδι μπολσεβίκους, ήταν τέτοιας ισχύος, ώστε ακόμη και σήμερα τα παιδιά και τα εγγόνια εκείνων των εγκληματιών συμμοριτών - κάποιοι εκ των οποίων κυκλοφορούν ελεύθεροι ανάμεσά μας, αν και τους περισσότερους τους πήρε κοντά του ο πατερούλης Στάλιν - φέρουν ανεξίτηλο το στίγμα της Ήττας από τους Έλληνες Εθνικιστές. Αυτή είναι η αιώνια του Έθνους κατάρα στους Προδότες των Σοβιέτ!
Αυτά διδάσκουν σήμερα οι δάσκαλοι και καθηγητές σε ελληνικά σχολεία και πανεπιστήμια. Η μαρξιστική οπτική των ιστορικών γεγονότων, έχει γίνει η κρατούσα θεώρηση. Κατά τ’ άλλα, οι αριστεροί σαλτιμπάγκοι, επαίρονται για την τάχα αντισυστημικότητά τους… Ποιοί είναι όμως εκείνοι, οι οποίοι καλούνται να εκτελέσουν το κρατικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του αφελληνισμού; Μα είναι φυσικά οι δάσκαλοι και οι καθηγητές. Κανένας ρουφιάνος δημοσιογράφος, δε θα σας πει ποτέ –όπως έσπευσαν να το διατυμπανίσουν για τους αστυνομικούς- τι ψήφισαν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές. Και γιατί να το πράξουν άλλωστε, αφού η συντριπτική πλειοψηφία αυτών, ψήφισαν τις κομματικές συμμορίες της Αριστεράς, άρα –συμφώνως προς την κρατική θεώρηση του πολιτικά ορθού- ψήφισαν καλά και συνετά! Μπορεί το εκπαιδευτικό σύστημα του μεταπολιτευτικού καθεστώτος να παράγει ημιμαθείς ανέργους και αμόρφωτους δημοσίους υπαλλήλους- η πλειοψηφία των οποίων ανήκει κατά διαβολική σύμπτωση στην Αριστερά-, όμως οι συνδικαλιστικές ενώσεις των καθηγητάκηδων και των δασκαλάκων της συμφοράς, σπεύδουν να εκφράσουν τη συμπαράστασή τους σε κάθε αριστεριστή, αναρχικό και τρομοκράτη, σε κάθε λαθροεισβολέα, σε κάθε αντιρατσιστικό και αντιεθνικιστικό - κρατικά επιχορηγούμενο- πανηγυράκι.
Είναι αυτή η συντριβή του μαρξιστικού θράσους κατά τη διάρκεια του συμμοριτοπολέμου, η οποία διαμόρφωσε την ψυχοσύνθεση των σύγχρονων απολογητών του μπολσεβικισμού και της σοβιετικής αταξικής κοινωνίας. Κατά συνέπεια, το σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα ελεγχόμενο πλήρως υπό των διεθνιστών της αριστεράς, παράγει συνειδητά την ημιμάθεια και περισσότερο ακόμη την διαστρέβλωση της ιστορικής πραγματικότητος, προάγει δε την ιδιοτέλεια, τον ωφελιμισμό, την υλιστική αντίληψη των πραγμάτων, τον ιουδαϊκό τρόπο σκέψης και δράσης. Σε κάθε περίπτωση, δημιουργεί άτομα στερούμενα παντός αισθήματος υπευθυνότητος έναντι της Πατρίδος και της Ελληνικής Λαϊκής Κοινότητος. Ακόμη πιο συγκεκριμένα, εξυπηρετεί ακριβώς την δίψα του μεταπολιτευτικού καθεστώτος για ψηφοφόρους- πελάτες και ικέτες των γραφείων των πολιτικάντηδων. Εκείνοι οι οποίοι, θα ενταχθούν ομαλότερα στο απεχθές τούτο σύστημα της διαφθοράς, θα ανταμειφθούν με μια θέση στο δημόσιο, εκείνοι δε οι οποίοι θα αρνηθούν να πουλήσουν τη ψυχή τους στο διάβολο, θα έχουν κερδίσει μια θέση μεταξύ των εκατομμυρίων Ελλήνων ανέργων.
Την λυσσαλέα πολεμική της συμπλεγματικά αντεθνικής Αριστεράς, βιώνουν πρωτίστως οι Έλληνες μαθητές, οι οποίοι υποβάλλονται στο μαρτύριο της καθημερινής ανηλεούς διεθνιστικής προπαγάνδας, εκ μέρους των διδασκάλων τους. Εντός των πλαισίων του σύγχρονου εκπαιδευτικού συστήματος, πολύ δε περισσότερο χάρη στο ζήλο των στρατευμένων καθεστωτικών εκπαιδευτικών, η Ελληνική Νεολαία γαλουχείται με σχολαστικότητα στην ανεκτικότητα έναντι της οιασδήποτε αντιφυσικής ανωμαλίας. Οι νέες γενιές, εκπαιδεύονται ώστε να αποτελέσουν τα άβουλα, υπερκαταναλωτικά όντα της πολυφυλετικής κοινωνίας, η οποία έχει θεμελιωθεί πάνω στις αρχές μιας ψευδεπίγραφης δημοκρατικής ελευθερίας. Εντός του σημερινού σχολείου και υπό το πρίσμα της εκπαίδευσης στη λογική της παγκοσμιοποίησης, οποιαδήποτε ανθελληνική θέση και έκφραση βρίσκει γόνιμο έδαφος, Αντίθετα, όπως άλλωστε συμβαίνει και στις σύγχρονες πολυφυλετικές, δημοκρατικές κοινωνίες, η Πίστη σε Εθνικά και Φυλετικά ιδανικά καθίσταται εκ προοιμίου καταδικαστέα. Απαιτεί τεράστια αποθέματα υπομονής η συμμετοχή στη δημόσια εκπαίδευση του μεταπολιτευτικού Καθεστώτος. Υπό τις οδηγίες του Καθεστώτος, οι εκπαιδευτικοί στο ρόλο των φρουρών του, καλούνται όχι μόνο να καλλιεργήσουν στους μαθητές την υποταγή στην εποχή της pax judaica, αλλά κυρίως να εντοπίσουν και να συντρίψουν εν τη γεννέσει τους, φαινόμενα αμφισβήτησης της υπάρχουσας καταστάσεως. Πέραν λοιπόν των ενστόλων πραιτόρων του Καθεστώτος, υφίστανται και μάλιστα πολύ περισσότερο φανατικοί, οι χωροφύλακες των πολιτικών και ιδεολογικών πεποιθήσεων εντός του εκπαιδευτικού χώρου.
Είναι αστείο και συνάμα θρασύτατο οι κατ’ εξοχήν εκμαυλιστές των παιδικών συνειδήσεων να κατηγορούν το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα για προσπάθεια εισβολής στα σχολεία. Πλήθος Ελλήνων μαθητών, κοριτσιών και αγοριών, υφίστανται καθημερινώς τον ρατσισμό των δασκάλων και των καθηγητών τους. Καταδικάζουν απερίφραστα οι τελευταίοι, το δικαίωμα των νέων να στρέφονται προς τον Λαϊκό Εθνικισμό, διακρίνοντάς τον ως την ύστατη Εθνική Αντίσταση απέναντι στη σιωνιστική επέλαση της παγκοσμιοποίησης. Η Ελληνική Ιστορία παραχαράσσεται μέσα στα ίδια τα σχολικά εγχειρίδια, οι Ήρωες και οι Μάρτυρες του Έθνους κατασυκοφαντούνται και καθυβρίζονται και κάθε αντίδραση των γενναίων Ελλήνων μαθητών, έχει να αντιμετωπίσει την χλεύη (στην καλύτερη των περιπτώσεων) και την τιμωρία από τους μαρξιστές περισσότερο και τους φιλελεύθερους λιγότερο, λειτουργούς της δημόσιας εκπαίδευσης.
Έχουν καταγραφεί αμέτρητα περιστατικά ιδεολογικής τρομοκρατίας στα σχολεία, είτε από μαρξιστές καθηγητές, είτε από μαθητές εμποτισμένους με το μαρξιστικό δηλητήριο, προς τους Εθνικιστές Νεολαίους. Χαρακτηριστικό το παράδειγμα της τιμωρίας μαθητών οι οποίοι διέπραξαν το έγκλημα να ζητήσουν από τον διευθυντή τους να τοποθετηθεί η Σημαία στον ιστό του σχολείου τους και να ψάλλουν κάθε πρωί τον Εθνικό μας Ύμνο! Δεν είναι μονάχα ξένα, αλλά είναι απολύτως εχθρικά τέτοια φαινόμενα για το σύγχρονο δημοκρατικό σχολείο. Επιπρόσθετα, ποιος δύναται να αμφισβητήσει την χαμηλή αξιολόγηση των Εθνικιστών μαθητών, υπό μορφή εκδίκησης εκ μέρους των διδασκάλων τους; Ποιός μπορεί να αμφισβητήσει την καθολική καταδίκη των Ελλήνων μαθητών από σύσσωμη την αριστερίστικη συμμορία εντός και εκτός του χώρου της εκπαίδευσης, κάθε φορά κατά την οποία οι πρώτοι αποφασίζουν να αντιδράσουν στην προκλητική και επιθετική συμπεριφορά αλλοεθνών μαθητών; Οι κατηγορίες για ρατσισμό εγείρονται κατευθείαν, με σκοπό την περιθωριοποίηση και τον στιγματισμό των ελληνοπαίδων οι οποίοι εκτελούν το αυτονόητο δικαίωμα να υπερασπιστούν τους εαυτούς τους. Τούτη είναι η ψευδοδημοκρατία του αστικού και μαρξιστικού οχετού…
Στο δια ταύτα, στόχος του σημερινού εκπαιδευτικού συστήματος όπως αυτός εκφράζεται εκ της δράσεως των εκπαιδευτικών, καθίσταται η πλήρης υποταγή του νέου στα πλαίσια της σύγχρονης πολυφυλετικής οντότητας, η οποία ελέγχεται πλήρως και διοικείται από τον παγκόσμιο σιωνιστή αφέντη. Τούτο καλείται σήμερα, πολιτικά ορθόν. Το δυσάρεστο για τις στοές των μισανθρώπων και τις σφηκοφωλιές των ανθελλήνων, είναι το γεγονός της συνειδητοποίησης από μέρους της Ελληνικής Νεολαίας, του αφελληνιστικού ρόλου των διδασκάλων τους και ειδικότερα του ίδιου του εκπαιδευτικού χαρακτήρος του μεταπολιτευτικού Καθεστώτος. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, αρρωσταίνει η αριστερίστικη υποκουλτούρα και μόνον στο άκουσμα της λέξεως ‘’εθνικό’’. Και πώς να μην αρρωσταίνει άλλωστε, όταν επί τέσσερις σχεδόν δεκαετίες, διδάσκει σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης πως το Ελληνικό Έθνος είναι δημιούργημα ενός βαλκανικού ξεσηκωμού, των αρχών του 19ου αιώνα. Πώς να μην αρρωσταίνει η καθεστωτική, αντεθνική και ευεργετημένη Αριστερά, στην πραγματικότητα της καθαρότητας του Ελληνικού Αίματος, στην αδιάρρηκτη συνέχεια του μεγαλειώδους εκείνου Λαού της αρχαιότητος, της γλώσσας και του Πολιτισμού του; Όσο βέβαια και να προσπαθούν, ότι μέσο και να χρησιμοποιήσουν, κανένα ημερολόγιο κάποιας Άννας Φρανκ δε θα μπορέσει να αντικαταστήσει το χιλιοτραγουδισμένο Έπος της Ιλιάδος, κανένας Ναός του Σολομώντος δε δύναται να σκιάσει τον υπέρλαμπρο Παρθενώνα, κανένας Μάης του 68 και κανένα Πολυτεχνείο δε μπορεί να ξεπεράσει την πολιορκία της Τροίας, τις αιώνιες Θερμοπύλες, την εκπολιτιστική επέλασή μας προς Ανατολάς, τις θεμελιωμένες σε αιμάτινα θεμέλια- θυσία στο Θεό του Πολέμου- Αυτοκρατορίες μας!
Αδύνατον λοιπόν να χωρέσει στον σιωνιστικής συλλήψεως «ανθρωποκεντρισμό», ο Ελληνισμός. Και είναι τούτος ο ανθρωπισμός τους αντιφυσικός σε κάθε του πτυχή. Ποιά είναι η μάνα εκείνη που θα ενδιαφερθεί πρωτίστως για τα ξένα παιδιά και όχι για τα δικά της; Απεναντίας, για μας τους Έλληνες Εθνικιστές, η πίστη στους αιώνιους Φυσικούς Νόμους είναι ακλόνητη και αταλάντευτη. Σεβόμαστε τις Φυλές, πιστεύουμε στην ομορφιά της διαφορετικότητάς τους και αγωνιζόμαστε δια την διαιώνισή τους. Και υπακούοντας στο Νόμο του Αίματος, θέτουμε την Ελληνική Φυλή, τη γενεσιουργό Φυλή του ανθρώπινου Πολιτισμού, στη κορυφή των ιδεολογικών και πολιτικών μας αξιών. Τούτος είναι ο δικός μας ανθρωπισμός! Διότι θωρώντας τον συμπατριώτη μου, θωρώ την ίδια μου τη Φυλή, θωρώ τους Νεκρούς και τους αγέννητους, εκείνους που θα έρθουν να συνεχίσουν το δικό μου έργο! Απέναντι σε αυτή την ζημιογόνα για το Έθνος και τη Φυλή μας κατάσταση, απέναντι σε αυτή την τεράστια πληγή του εθνικού μας εκφυλισμού, ο Λαϊκός Σύνδεσμος- Χρυσή Αυγή δεσμεύεται να αγωνιστεί με όλες του τις δυνάμεις για την ανάδειξη της ισχύος της Ελληνικής Νεολαίας. Για το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα, πρώτιστο καθήκον του κρατικού εκπαιδευτικού συστήματος, δε μπορεί παρά να είναι η δημιουργία μιας Νεολαίας η οποία θα εμφορείται από αγάπη προς την Πατρίδα και τη Φυλή. Και τούτο δύναται να συμβεί μονάχα όταν η Ελληνική Νεολαία αντιληφθεί ότι αποτελεί μέρος μιας αιμάτινης συνέχειας η οποία βαστά από τις απαρχές του ανθρώπινου πολιτισμού μέχρι και το παρόν. Πότε θα συμβεί αυτό; Θα συμβεί αναμφιβόλως, όταν το Κράτος από ανθελληνικό που είναι σήμερα, ξαναγίνει Ελληνικό. Θα συμβεί δηλαδή, όταν ο Λαός μας αποφασίσει να χαράξει μια Χρυσή Αυγή για ολάκερο τον παγκόσμιο Ελληνισμό.
Τι σημασία έχουν οι πανεπιστημιακοί τίτλοι, οι βραβεύσεις και οι προσωπικές περγαμηνές, όταν αυτές δεν τίθενται στη διάθεση του Κοινοτικού καλού; Και όταν οι Εθνικιστές αναφέρονται στη «Κοινότητα», δεν εννοούν βεβαίως το σημερινό πολυφυλετικό βόθρο της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Δε πιστεύουμε εμείς οι Χρυσαυγίτες, σε καμιά κοινωνία μωσαϊκό όλων των φυλών του κόσμου. Γι’ αυτό και θα αντικαταστήσουμε αυτό το σιωνιστικό τερατούργημα με την αρχέγονα όμορφη και απαστράπτουσα Ελληνική Λαϊκή Κοινότητα της Φυλετικής Περηφάνιας και του Αίματος. Ούτε Χασάν, ούτε Σαλί, ούτε ασιάτες, ούτε αφρικανοί! Έλληνες δημιουργοί του Πολιτισμού, πρωτοπόροι μεταξύ των συγγενικών μας λευκών ευρωπαϊκών φυλών. Δια την επίτευξη του μεγαλειώδους τούτου στόχου, το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα απευθύνει ένα μήνυμα προς τους Έλληνες μαθητές, οι οποίοι καθημερινά αντιμετωπίζουν τόσο τους αλλοεθνείς συμμαθητές τους, όσο και το ταλμουδικό μίσος των μαρξιστών και φιλελεύθερων καθηγητών τους: Μη πτοείσαι Νέε Λαέ της Μεγάλης Πατρίδος που έρχεται! Μη κάνεις βήμα πίσω από τη γραμμή του Αγώνος! Αυτός ο τιτάνιος Αγών, είναι εκείνος ο οποίος θα σε καταστήσει σκληρό σαν ατσάλι και ετοιμοπόλεμο σε κάθε πρόκληση. Αυτός ο Αγών, είναι που θα συντρίψει κάτω από τη δική σου σιδηρά πυγμή, την αλαζονεία των εχθρών του Μεγάλου μας Έθνους. Αυτός ο Αγών είναι τέλος, εκείνος που θα αναδείξει σε όλο του το μεγαλείο το Θρίαμβο της Θελήσεώς μας! Από τις φάλαγγες του Εθνικιστικού μας Κινήματος, ξεπηδά αγέρωχη και ανελέητη η Ελληνική Νεολαία του Μέλλοντος. Όσα ανθελληνικά μέτρα και να λάβει το καθεστώς που καταρρέει, η εκδίκηση της Ιστορίας θα είναι σκληρή. Θέλουμε παιδεία ελληνική και την απαιτούμε στα πλαίσια ενός Νέου, Εθνικού, Λαϊκού Κράτους! Και για να επιτύχουμε σε αυτό το μεγάλο στόχο, οφείλουμε πρώτοι εμείς οι Χρυσαυγίτες, να δώσουμε ένα νέο σύνθημα, το οποίο θα πρέπει να χαραχτεί στις καρδιές της Ελληνικής Νεολαίας. Και το σύνθημα τούτο, δε μπορεί παρά να είναι:
ΖΩ ΚΑΙ ΜΑΧΟΜΑΙ!
Ευάγγελος Καρακώστας
No comments :
Post a Comment