ΣΧΟΛΙΟ "ΚΟΥΡΗΤΗΣ": ΟΠΟΙΑ ΕΚΠΛΗΞΙΣ... (ooh my god) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ TEMPEST, ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΤΙΣ ΠΡΟΑΛΛΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΔΑΥΤΟΥΣ. ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΕΠΡΗΞΑΝ. [ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΚΟΜΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ, ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΩ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ]
Στις 20 Ιουλίου, ο Οργανισμός Αμυντικών Εξοπλισμών και Υποστήριξης του Υπουργείου Άμυνας (Defence Equipment and Support – DE & S) ενημέρωσε τη βρετανική βιομηχανία ότι έχει σταματήσει το πρόγραμμα φρεγάτας Type 31e. Παρόλο που οι στόχοι ήταν πάντα αναγνωρισμένοι ως εξαιρετικά φιλόδοξοι, υπήρχε αυξημένος ενθουσιασμός σε όλες τις βιομηχανίες του Ηνωμένου Βασιλείου για να συμμετάσχουν στο έργο και αυτή η ξαφνική ανακοίνωση είναι κάτι σαν σοκ. Ένας επίσημος εκπρόσωπος αρνήθηκε να σχολιάσει τους βαθύτερους λόγους, εκτός από το να πεί ότι υπήρχαν «η συμβατότητα των προσφορών για έναν αποτελεσματικό και ισχυρό ανταγωνισμό ήταν ανεπαρκής». Αυτό φαίνεται δύσκολο να επιτευχθεί, καθώς υπάρχουν τουλάχιστον δύο ισχυρές βιομηχανικές ομάδες που προσφέρουν εναλλακτικές επιλογές. Μέχρι την 13η Ιουλίου, η «Ομάδα 31″ της Babcock εξέδωσε προσκλήσεις στους εκπροσώπους της βιομηχανίας για τη διάσκεψη προμηθευτών στο Μπρίστολ παραδεχόμενη σαφώς ότι το έργο ήταν σε καλό δρόμο. Για λόγους εμπορικής ευαισθησίας, το Υπουργείο Άμυνας δεν θα δώσει τις λεπτομέρειες πίσω από την αποτυχία να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις τους.
Η ναυπήγηση ενός αξιόπιστου πολεμικού πλοίου για £ 250 εκατομμύρια σε ένα πολύ σφιχτό χρονοδιάγραμμα ήταν πάντα δύσκολο. Πέρα από αυτό, οι κοινοπραξίες υποβολής προσφορών έπρεπε να συμφωνήσουν σε περίπλοκες κατανομές εργασίας και χρηματοδότησης μεταξύ πολλών εργολάβων. Υπάρχει μια εναλλακτική εξήγηση, με την υποψία ότι αυτό θα μπορούσε να είναι μια τακτική αναβολής δεδομένου ότι τα £ 1,25 δις για τα πλοία δεν έχουν ακόμη εμφανιστεί στα σχέδια χρηματοδότησης του Υπουργείου. Αυτό θα μπορούσε να είναι απλώς άλλη μία περίπτωση, πολύ συνηθισμένη, κακοδιαχείρισης των προμηθειών. Στο ευρύτερο πλαίσιο, τα ζητήματα του Brexit περιπλέκουν την κυβέρνηση και την αναθεώρηση του Προγράμματος Εκσυγχρονισμού της Αμυντικής Προστασίας, αλλά χωρίς ουσιαστικές αποφάσεις να ανακοινώνονται.
Το σχέδιο ναυπήγησης των Type 31e δεν φαίνεται να είναι νεκρό, καθώς το Υπουργείο Άμυνας δηλώνει ότι θα επιδιώξει έναν νέο «εξορθολογισμό» του ανταγωνισμού το συντομότερο δυνατό, αν και δεν μπορούν ακόμη να δώσουν μια συγκεκριμένη ημερομηνία για το πότε θα εκδοθούν οι νέοι όροι. Σε επίσημη σημερινή δήλωσή του, το Υπουργείο Άμυνας δήλωσε ότι «Δεν υπήρξαν αλλαγές στα σχέδιά μας για την προμήθεια μιας πρώτης παρτίδας πέντε νέων φρεγατών Type 31e για την ανάπτυξη του Βασιλικού μας Ναυτικού. Θέλουμε ακόμα το πρώτο πλοίο να παραδοθεί μέχρι το 2023 και να είμαστε σίγουροι ότι η βιομηχανία θα ανταπεξέλθει στην πρόκληση να τους παράσχει την τιμή που έχουμε ορίσει. Πρόκειται για ένα πρόωρο συμβόλαιο σε μια ευρύτερη διαδικασία προμηθειών και θα ενσωματώσουμε τα διδάγματα και θα ξαναρχίσουμε το συντομότερο δυνατόν, ώστε το πρόγραμμα να μπορεί να συνεχιστεί με ταχείς ρυθμούς ». Οι πέντε φρεγάτες Type 31 δεν θα «μεγαλώσουν το Βασιλικό μας Πολεμικό Ναυτικό» αλλά θα διατηρήσουν μόνο το μέγεθος του υπάρχοντος στόλου. Το HMS Argyll δεν είναι πλέον σε υπηρεσία το 2023 και περαιτέρω καθυστερήσεις σε ένα ήδη αυστηρό χρονοδιάγραμμα είναι σαφώς άχρηστες. Ας ελπίσουμε ότι αυτό είναι απλώς ένα πρόβλημα με χαρτιά που μπορούν να επιλυθεί γρήγορα.
http://www.proelasi.org/
ΣΧΕΤΙΚΟ: Ακύρωσε και το πρόγραμμα αιωρούμενων πυρομαχικών Fire Shadow
Στις 20 Ιουλίου, ο Οργανισμός Αμυντικών Εξοπλισμών και Υποστήριξης του Υπουργείου Άμυνας (Defence Equipment and Support – DE & S) ενημέρωσε τη βρετανική βιομηχανία ότι έχει σταματήσει το πρόγραμμα φρεγάτας Type 31e. Παρόλο που οι στόχοι ήταν πάντα αναγνωρισμένοι ως εξαιρετικά φιλόδοξοι, υπήρχε αυξημένος ενθουσιασμός σε όλες τις βιομηχανίες του Ηνωμένου Βασιλείου για να συμμετάσχουν στο έργο και αυτή η ξαφνική ανακοίνωση είναι κάτι σαν σοκ. Ένας επίσημος εκπρόσωπος αρνήθηκε να σχολιάσει τους βαθύτερους λόγους, εκτός από το να πεί ότι υπήρχαν «η συμβατότητα των προσφορών για έναν αποτελεσματικό και ισχυρό ανταγωνισμό ήταν ανεπαρκής». Αυτό φαίνεται δύσκολο να επιτευχθεί, καθώς υπάρχουν τουλάχιστον δύο ισχυρές βιομηχανικές ομάδες που προσφέρουν εναλλακτικές επιλογές. Μέχρι την 13η Ιουλίου, η «Ομάδα 31″ της Babcock εξέδωσε προσκλήσεις στους εκπροσώπους της βιομηχανίας για τη διάσκεψη προμηθευτών στο Μπρίστολ παραδεχόμενη σαφώς ότι το έργο ήταν σε καλό δρόμο. Για λόγους εμπορικής ευαισθησίας, το Υπουργείο Άμυνας δεν θα δώσει τις λεπτομέρειες πίσω από την αποτυχία να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις τους.
Η ναυπήγηση ενός αξιόπιστου πολεμικού πλοίου για £ 250 εκατομμύρια σε ένα πολύ σφιχτό χρονοδιάγραμμα ήταν πάντα δύσκολο. Πέρα από αυτό, οι κοινοπραξίες υποβολής προσφορών έπρεπε να συμφωνήσουν σε περίπλοκες κατανομές εργασίας και χρηματοδότησης μεταξύ πολλών εργολάβων. Υπάρχει μια εναλλακτική εξήγηση, με την υποψία ότι αυτό θα μπορούσε να είναι μια τακτική αναβολής δεδομένου ότι τα £ 1,25 δις για τα πλοία δεν έχουν ακόμη εμφανιστεί στα σχέδια χρηματοδότησης του Υπουργείου. Αυτό θα μπορούσε να είναι απλώς άλλη μία περίπτωση, πολύ συνηθισμένη, κακοδιαχείρισης των προμηθειών. Στο ευρύτερο πλαίσιο, τα ζητήματα του Brexit περιπλέκουν την κυβέρνηση και την αναθεώρηση του Προγράμματος Εκσυγχρονισμού της Αμυντικής Προστασίας, αλλά χωρίς ουσιαστικές αποφάσεις να ανακοινώνονται.
Το σχέδιο ναυπήγησης των Type 31e δεν φαίνεται να είναι νεκρό, καθώς το Υπουργείο Άμυνας δηλώνει ότι θα επιδιώξει έναν νέο «εξορθολογισμό» του ανταγωνισμού το συντομότερο δυνατό, αν και δεν μπορούν ακόμη να δώσουν μια συγκεκριμένη ημερομηνία για το πότε θα εκδοθούν οι νέοι όροι. Σε επίσημη σημερινή δήλωσή του, το Υπουργείο Άμυνας δήλωσε ότι «Δεν υπήρξαν αλλαγές στα σχέδιά μας για την προμήθεια μιας πρώτης παρτίδας πέντε νέων φρεγατών Type 31e για την ανάπτυξη του Βασιλικού μας Ναυτικού. Θέλουμε ακόμα το πρώτο πλοίο να παραδοθεί μέχρι το 2023 και να είμαστε σίγουροι ότι η βιομηχανία θα ανταπεξέλθει στην πρόκληση να τους παράσχει την τιμή που έχουμε ορίσει. Πρόκειται για ένα πρόωρο συμβόλαιο σε μια ευρύτερη διαδικασία προμηθειών και θα ενσωματώσουμε τα διδάγματα και θα ξαναρχίσουμε το συντομότερο δυνατόν, ώστε το πρόγραμμα να μπορεί να συνεχιστεί με ταχείς ρυθμούς ». Οι πέντε φρεγάτες Type 31 δεν θα «μεγαλώσουν το Βασιλικό μας Πολεμικό Ναυτικό» αλλά θα διατηρήσουν μόνο το μέγεθος του υπάρχοντος στόλου. Το HMS Argyll δεν είναι πλέον σε υπηρεσία το 2023 και περαιτέρω καθυστερήσεις σε ένα ήδη αυστηρό χρονοδιάγραμμα είναι σαφώς άχρηστες. Ας ελπίσουμε ότι αυτό είναι απλώς ένα πρόβλημα με χαρτιά που μπορούν να επιλυθεί γρήγορα.
http://www.proelasi.org/
ΣΧΕΤΙΚΟ: Ακύρωσε και το πρόγραμμα αιωρούμενων πυρομαχικών Fire Shadow
No comments :
Post a Comment