Διαβάζουμε στο ρεπορτάζ του TVXS (Κούλογλου):
“Πέντε φοιτήτριες του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στα πλαίσια πρακτικής άσκησης που διεξήγαν παρότρειναν τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης του 13ου Δημοτικού Σχολείου Αμπελοκήπων να παρακολουθήσουν την γαλλικής, βέλγικης, ιταλικής και ισπανικής συμπαραγωγής ταινία Azur et Asmar. Η ταινία περνάει μηνύματα σε σχέση με την αλληλοβοήθεια, την ένταξη, τη διαφορετικότητα, τη δικαιοσύνη, τη ζωή σε άλλους τόπους και φυσικά το ρατσισμό. Επίσης εδώθησαν στα παιδιά δύο άρθρα που αφορούσαν το ρατσισμό και τη μετανάστευση. Τα παιδιά καλούνταν σύμφωνα με τη ταινία που παρακολούθησαν και τα άρθρα που διάβασαν να δώσουν τη γνώμη τους γραπτά.”
Η “ποιότητα” και η καθοδήγηση την οποία υπέστησαν τα παιδιά γίνεται φανερή από τα γραπτά, όπου επαναλαμβάνουν προφανώς αυτά που άκουσαν στην τάξη για τον ρατσισμό και αναφέρονται μόνο για μετανάστες και όχι για ΛΑΘΡΟμετανάστες που ευδοκιμούν στη χώρα μας. Παραδώσαν λοιπόν, με τις ευλογίες προφανώς του Υπουργείου Παιδείας, μικρά παιδιά σε φοιτήτριες που θέλαν να τα υποβάλουν σε πολιτική προπαγάνδα, ένω οι καθηγητές μονίμως ξεχνούν πέρα από την διαφορετικότητα και την ιδιαιτερότητα των αλλοφύλων να τους διδάξουν τα ήθη και τα έθιμα του Έθνους μας, τα οποία και χάνονται, και τα οποία αποτελούν την δική μας διαφορετικότητα.
Υποβάλλουν τα παιδιά σε μια πλύση εγκεφάλου με σκοπό την επιβολή “αντιρατσιστικών” αντανακλαστικών. Όλα αυτά στα πλαίσια μιας παγκοσμοιοποίησης που επέλεξαν οι “άλλοι” για εμάς χωρίς εμάς. Η σημερινή γενιά πλέον δεν γνωρίζει την Ιστορία αυτής της χώρας ξέρει όμως πως όλοι είμαστε “ίσοι” και πως όλοι πρέπει να έχουμε τα ίδια δικαιώματα ασχέτως του αν κάποιος είναι Έλλην φορολογούμενος και ο άλλος έποικος. Δεν έχει σημασία λοιπόν για την κυβέρνηση και τις “φοιτήτριες” η Ιστορία των Ελλήνων , αλλά το πως θα επιβάλουν στον Έλληνα τον νέο ζυγό που ετοιμάζονται να του φορέσουν. Πόλεμος σημαίνει πολλά περισσότερα από ένα απλό όπλο και μια βόμβα και αυτό που ζούμε τώρα, πρέπει να το καταλάβουν όλοι, είναι ένας πόλεμος. Υπόκοφος και αόρατος, με όπλα του εχθρού τα Μ.Μ.Ε, την κυβέρνηση και το παρακράτος, το οποίο διατυμπανίζει εαυτόν “επαναστικό” ενώ ολόκληρο το σύστημα βροντοφωνάζει τις ιδέες του. Από την άλλη εμείς, οι Έλληνες, εναντίον όλων!
Αφού συστηματικά κόψαν τα όποια μαθήματα γινόντουσαν περί Λαογραφίας, παραδοσιακών χωρών και μειώσαν-αλλοιώσαν την ύλη της Ιστορίας, μήπως το επόμενο βήμα είναι στο μάθημα Μουσικής να κάνουν για την βουβουζέλα;
Η “ποιότητα” και η καθοδήγηση την οποία υπέστησαν τα παιδιά γίνεται φανερή από τα γραπτά, όπου επαναλαμβάνουν προφανώς αυτά που άκουσαν στην τάξη για τον ρατσισμό και αναφέρονται μόνο για μετανάστες και όχι για ΛΑΘΡΟμετανάστες που ευδοκιμούν στη χώρα μας. Παραδώσαν λοιπόν, με τις ευλογίες προφανώς του Υπουργείου Παιδείας, μικρά παιδιά σε φοιτήτριες που θέλαν να τα υποβάλουν σε πολιτική προπαγάνδα, ένω οι καθηγητές μονίμως ξεχνούν πέρα από την διαφορετικότητα και την ιδιαιτερότητα των αλλοφύλων να τους διδάξουν τα ήθη και τα έθιμα του Έθνους μας, τα οποία και χάνονται, και τα οποία αποτελούν την δική μας διαφορετικότητα.
Υποβάλλουν τα παιδιά σε μια πλύση εγκεφάλου με σκοπό την επιβολή “αντιρατσιστικών” αντανακλαστικών. Όλα αυτά στα πλαίσια μιας παγκοσμοιοποίησης που επέλεξαν οι “άλλοι” για εμάς χωρίς εμάς. Η σημερινή γενιά πλέον δεν γνωρίζει την Ιστορία αυτής της χώρας ξέρει όμως πως όλοι είμαστε “ίσοι” και πως όλοι πρέπει να έχουμε τα ίδια δικαιώματα ασχέτως του αν κάποιος είναι Έλλην φορολογούμενος και ο άλλος έποικος. Δεν έχει σημασία λοιπόν για την κυβέρνηση και τις “φοιτήτριες” η Ιστορία των Ελλήνων , αλλά το πως θα επιβάλουν στον Έλληνα τον νέο ζυγό που ετοιμάζονται να του φορέσουν. Πόλεμος σημαίνει πολλά περισσότερα από ένα απλό όπλο και μια βόμβα και αυτό που ζούμε τώρα, πρέπει να το καταλάβουν όλοι, είναι ένας πόλεμος. Υπόκοφος και αόρατος, με όπλα του εχθρού τα Μ.Μ.Ε, την κυβέρνηση και το παρακράτος, το οποίο διατυμπανίζει εαυτόν “επαναστικό” ενώ ολόκληρο το σύστημα βροντοφωνάζει τις ιδέες του. Από την άλλη εμείς, οι Έλληνες, εναντίον όλων!
Αφού συστηματικά κόψαν τα όποια μαθήματα γινόντουσαν περί Λαογραφίας, παραδοσιακών χωρών και μειώσαν-αλλοιώσαν την ύλη της Ιστορίας, μήπως το επόμενο βήμα είναι στο μάθημα Μουσικής να κάνουν για την βουβουζέλα;
ΠΗΓΗ: ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
No comments :
Post a Comment