17.7.19

Λάθη και ουτοπίες του εθνικού χώρου

Είναι πολλά τα ψώνια που εμφανίζονται μετά τις εκλογές ή ένα σημαντικό πολιτικό γεγονός γράφοντας: «εμείς σας τα είχαμε πει, τα είχαμε προβλέψει όλα». Άλλα πάλι, ψώνια, εμφανίζονται μετά τις εκλογές και υποστηρίζουν ότι μιλάνε τώρα επειδή «δεν ήθελαν να επηρεάσουν το εκλογικό αποτέλεσμα». Ο γράφων, αναφέρεται τώρα στις εκλογές, γιατί αισθάνεται ότι για μία ακόμη φορά οφείλει να γκρινιάξει για δύο σημαντικά γεγονότα. Το πρώτο είναι η τραγική αποτυχία του «πατριωτικού χώρου» στις εκλογές και το δεύτερο η ακατάσχετη μπουρδολογία που επικρατεί στο θέμα της ένωσης ή της μη ένωσης και το μέλλον του «πατριωτικού χώρου». Η αποτυχία αυτού λοιπόν του χώρου, δεν εδράζεται στην μη ένωση κάποιων κομμάτων και κομματιδίων. Ούτε και στην αποτυχία της Χρυσής Αυγής να μπει στην βουλή, ούτε και στην επιτυχία του Βελόπουλου να εισέλθει σε αυτήν. Ο πατριωτισμός, ο εθνικισμός, η «δεξιά» απέτυχε γιατί μετά από μία κυβέρνηση αριστεράς, για πρώτη φορά και μετά το ξεπούλημα της Μακεδονίας, κατάφερε να μην εισπράξει τίποτα. Αντίθετα γιγάντωσε την αστική δεξιά, κεντροδεξιά ή κέντρο (μην θυμώσει ο πρωθυπουργός μας). Απέτυχε γιατί η Αριστερά δεν καταποντίστηκε εκλογικά, απλά μοίρασε την τράπουλα των ψήφων της, περιμένοντας στην γωνία.

Ένωση ή πολτός; Αλλά ας πάμε και στο περίφημο ζήτημα της ένωσης και της συνεργασίας των πατριωτικών δυνάμεων, που για πολλούς έγινε αυτοσκοπός. Αυτοσκοπός όχι για την ουσία της σύζευξης ενός πατριωτικού χώρου, αλλά για να μπορέσουν να παραγοντίσουν ή να κριτικάρουν ανέξοδα από τον καναπέ τους. Συνονθύλευμα υπήρξαν οι φωνές που μετά τις ευρωεκλογές μίλησαν για την αποτυχία του «χώρου» να ενωθεί, κοινή συνισταμένη αυτών, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, η μη ένταξή τους σε κάποιο από τα κόμματα αυτά και η μη έκθεσή τους ποτέ ή έστω εδώ και χρόνια σε εκλογές. Σας κριτικάρουμε δηλαδή από τον υπολογιστή μας αλλά αποτελούμε κεφάλαιο για τον «χώρο» και δεν λερώνουμε τα χέρια μας με ψηφοδέλτια, παρά μόνο, ίσως, αν η εκλογή μας είναι σίγουρη. Ο «πατριωτικός» χώρος δεν μπορεί και, κατά την γνώμη μου, δεν πρέπει να ενωθεί, ειδικά μετά τα τελευταία εκλογικά δεδομένα. Δεν μπορεί να ενωθεί γιατί ακόμη και αν γίνει αυτό θα είναι ένας πολτός διαφορετικών επιδιώξεων και φιλοδοξιών. Δεν μπορεί να γίνει ένωση γιατί, μας αρέσει δεν μας αρέσει, υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας. Δεν είμαστε αριστεροί για να έχουμε «back up» την μαρξιστική «θεολογία» και έναν εύκολο «αντιφασισμό». Είμαστε Έλληνες και το «γινάτι» το κουβαλάμε ιστορικά στο DNA μας και ευτυχώς ή δυστυχώς έχουμε κρατήσει την έννοια του χαρισματικού στο πολιτικό ντουλάπι μας. Αλλά δεν πρέπει και να ενωθεί ο «πατριωτικός» χώρος, γιατί αν γίνει ποτέ σημαίνει ότι έχει επικρατήσει η αποϊδεολογικοποίηση και σε εμάς.

Δήλωνα και δηλώνω Εθνικιστής, δεν αισθάνομαι ούτε ντροπή, ούτε ότι είμαι παρωχημένος εξαιτίας αυτού. Γι’ αυτό δεν μπορώ να συνεργαστώ με έναν πατριώτη δεξιό που θεωρεί τον Αντετοκούμπο Έλληνα. Δεν μπορώ να συνεργαστώ με έναν φιλελεύθερο πατριώτη που στα οικονομικά στο μόνο που διαφέρει από την ΝΔ είναι η επιλογή του υπουργού Οικονομικών. Δεν μπορώ να συνεργαστώ με έναν αριστερό πατριώτη που δοξάζει τον Βενιζέλο και τιμά την «αντίσταση κατά της χούντας». Μακριά και αγαπημένοι ώστε να λέμε και μία καλησπέρα άμα βρεθούμε σε μία εκδήλωση. Ο καθένας να κάνει τον αγώνα του με βάση τα πιστεύω του και ας κριθεί εκ του αποτελέσματος. Για να μην παρερμηνευτούν τα παραπάνω, δεν δηλώνω αντίθετος στην εκλογική διαδικασία. Υπήρξα πολλές φορές υποψήφιος και επικεφαλής συνδυασμών σε εκλογές, με μερική και καθόλου επιτυχία. Θεωρώ όμως μεγαλύτερη επιτυχία το ότι τις περισσότερες φορές ως οργανωτής γέμισα πλατείες, δρόμους και αίθουσες ομιλιών. Ακριβώς εδώ βρίσκεται και η ουσία της κριτικής μου έναντι της ένωσης που αποβλέπει μόνο σε εκλογικές διαδικασίες, χωρίς ιδεολογική ουσία, χωρίς κινηματισμό.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Χρυσή Αυγή. Μακριά από εμένα το να εκφράσω κακίες λόγω της εκλογικής της ήττας. Υπάρχουν εξάλλου πρόθυμοι τόσοι πρώην βουλευτές της και έμμισθα στελέχη της που θέλουν να την σκυλεύσουν. Η Χρυσή Αυγή δεν απέτυχε στις 7 Ιουλίου του 2019, αλλά τον Μάιο του 2012 με την είσοδό της στην βουλή. Τότε που δεν μπόρεσε, δεν θέλησε, να συνταιριάξει το κίνημα με το κόμμα, να δημιουργήσει στελέχη και όχι καρεκλοκένταυρους. Τότε που δεν κατάλαβε ότι η επιτυχία της οφείλεται στην οργή, που έχει όμως ημερομηνία λήξης και δεν μετουσίωσε την λαϊκή οργή σε κρίσιμη μάζα ανατροπής. Για τα ποινικά τους ζητήματα, το έχουμε ξαναπεί ότι θεωρούμε άδικη την δίωξή της αλλά έδωσε δικαιώματα σε ένα σύστημα που δεν ξεχνά. Το πιο τραγικό ήταν, παραμονές εκλογών, η προσπάθειά της να κάνει ανοίγματα στον υπόλοιπο χώρο και αυτό όχι με βάση κάποια ιδεολογική ή κινηματική αναφορά αλλά, απλά, για την κοινοβουλευτική της επιβίωση. Όσον αφορά την Ελληνική Λύση δεν μπορούμε να κάνουμε τον προφήτη. Απλά μας κάνει ντεζαβού πολύ με τον ΛΑ.Ο.Σ. του Γιώργου Καρατζαφέρη. Πολύ αρχηγισμός, πολύ τηλεόραση, λίγο κόμμα, ανθρώπινος και ιδεολογικός αχταρμάς με βάση έναν γενικό και άχρωμο πατριωτισμό. Ίδωμεν.

Αφού λοιπόν γκρινιάξαμε και κριτικάραμε σχεδόν τους πάντες (σίγουρα πάντως κάτι θα ξεχάσαμε) το ερώτημα που φυσικά τίθεται είναι το τι μέλλει γενέσθαι. Έχει ο Εθνικισμός μέλλον στην χώρα μας; Και γράφω «Εθνικισμός» γιατί αυτός με ενδιαφέρει, όσοι αυτοπροσδιορίζονται διαφορετικά ας βρούνε λύσεις μόνοι τους. Ναι λοιπόν, ο Εθνικισμός έχει μέλλον γιατί εδράζεται στους ανθρώπους, στους αγωνιστές και όχι σε ευκαιριακές εκλογικές επιτυχίες. Και αγωνιστές υπάρχουν πολλοί, νεότεροι κυρίως αλλά και μεγαλύτεροι. Έχει μέλλον γιατί μας κυβερνά πλέον μία νεοφιλελεύθερη κλίκα, που θα διαψεύσει οικτρά τις όποιες ελπίδες έχει εναποθέσει επάνω της η κοινωνία. Έχει μέλλον γιατί όπως είπε και ο Alexis: «δεν τελειώσατε με την αριστερά» και αυτό θα φέρει μία συγκρουσιακή κατάσταση στην κοινωνία που, μόνον οι Εθνικιστές μπορούν ιδεολογικά και πεζοδρομιακά να βρεθούν απέναντι σε αυτήν την αριστερά.

Είμαι μέλος του Εθνικού Μετώπου γιατί δηλώνει εθνικιστικό, δεν είναι αρχηγικό, έχει καταστατικό όργανο και κυρίως θέσεις. Είμαι μέλος του Μετώπου γιατί είναι ανοιχτό απέναντι σε όλους όσους θέλουν να αγωνιστούν, βρίσκοντας κοινές συντεταγμένες, κινηματική όρεξη και είναι πρόθυμο να διορθώσει και ν’ αλλάξει όντας μη μονολιθικό προϊόν αυτοϊκανοποίησης. Γι’ αυτό καλώ όσους έχουν όρεξη να αγωνιστούν, δεν ντρέπονται να δηλώνουν Εθνικιστές ή δεν φοβόνται να συνεργάζονται μαζί τους, να βρεθούν δίπλα μας και μαζί ισότιμα και από τα κάτω να φτιάξουμε έναν εθνικισμό που δεν αρέσκεται στο λίγο αλλά απαιτεί το πολύ. Αλλά τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Οι εθνικιστές, οι πατριώτες που δεν είναι του καναπέ, έχουν ήδη ένα ραντεβού. Τον Σεπτέμβριο στην Αθήνα θα γίνει μία μεγάλη ανοιχτή εκδήλωση για να μην ξεχαστεί το Μακεδονικό. Το ραντεβού είναι ενωτικό στην πράξη και όχι στα λόγια και, κυρίως, είναι κινηματικό ώστε ούτε η αριστερά, ούτε η «δεξιά» να τύχει καμιάς ανοχής

Δημήτρης Ζαφειρόπουλος
https://www.elkosmos.gr/lathi-oytopies/

8 comments :

Anonymous said...

Ρε φίλε, ο τύπος είναι στόκος. Ξεκινάει το άρθρο του "κάλεσμα" αποκαλώντας από την αρχή τους μισούς αναγνώστες του "ψώνια" για όσα έχουν πει για τις εκλογές. Και μετά; Μιλάει για τις εκλογές. Μετά; Τα βάζει με όλους. Τελειώνει με την ίδια επιτυχία μιλώντας για "πατριώτες του καναπέ". Να δούμε ποιοι θα πάνε στο "κάλεσμά" του.

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

Ο ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΚΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ "ΚΑΛΑ" ΤΟΥ ΑΡΘΡΑ.
ΚΑΝΕΙΣ ΕΩΣ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ , ΟΧΙ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΑΥΤΟΥ , ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ..."ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ" ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΟΠΟΤΕ Η ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΣΥΝΘΕΣΗ ΜΑΣ.

Anonymous said...

Το λιγότερο στόκος είναι ο Ζαφειρόπουλος. Είναι πολλά άλλα χειρότερα και θα μπορούσαμε να γραφουμε ώρες ολόκληρες για τον βίο και την πολιτεία αυτου του άθλιου υποκείμενου και τον ομοίως άθλιων και προβληματικών ανθρώπων που τον ακολουθούσαν και τον ακολουθούν...

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

ΕΠΙΜΕΝΩ, ΣΤΟΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. ΟΙ ΣΤΟΚΟΙ ΔΕΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ , ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ, ΡΑΔΙΟΣΤΑΘΜΟΥΣ. ΠΕΡΙ ΤΗΣ ..."ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ" ΤΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΣ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ " πολλά άλλα χειρότερα ". ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΦΥΙΑ ΤΟΥ/ΠΟΝΗΡΙΑ ΤΟΥ/ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.
ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΚΟΣ.

Anonymous said...

Είναι επικά γελοίο να πιστεύει κάποιος ότι θα αναπτυχθεί μαζικό εθνικιστικό κίνημα στην Ελλάδα, διότι πολύ απλά δεν υπάρχει κοινό Ελληνικό Έθνος και πότε δεν υπήρξε από την γενοκτονία των Ελλήνων, από τον πρώιμο μεσαίωνα και ύστερα. Αυτή είναι η αλήθεια όσο και αν πονάει τους ζητωπατριωτες. Οι σημιτοφραγκοσλαβοαλβανιτοβλαχοι που αποτελούν την συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού, του τεχνιτου από τον Ρότσιλντ και τις δυτικές δυνάμεις κρατιδίου που υβριστικά ονομάζεται ελληνικό, θα ενδιαφερθούν όπως είναι και φυσικό άλλωστε, για την βολή των φατριών και των οικογενειών τους, και όχι για κάποια υποθετική ελληνική ομοεθνια.

ΚΟΥΡΗΤΗΣ said...

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΝΑ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ή ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ, ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ, ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΑ ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΣ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΑΙΤΗΤΗ Η ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΟΙΝΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ Η ΟΥΓΓΑΡΙΑ Η ΤΟΥΡΚΙΑ Η ΕΛΒΕΤΙΑ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ Η ΑΛΒΑΝΙΑ Κ.Λ.Π Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΥΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΑ ΔΟΓΜΑΤΑ, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΩΣ ΠΛΗΤΕΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Anonymous said...

Ο Δ.Ζαφειρόπουλος είναι ένας παρ'ολίγον βουλευτής (όπως λέμε "almost famous", αν θυμάστε εκείνη την ταινία). Ανήκει στην κατηγορία αυτών που είναι μπροστάρηδες και θέλουν να εξουσιάσουν, αλλά δεν τα καταφέρνουν, και καταλήγουν παράγοντες του χώρου, πέριξ του (παρ)εξουσιαστικού δικτύου. Σαν κάποιους φαρμακοποιούς που παριστάνουν τους γιατρούς και «συνταγογραφούν», ατύπως, επειδή, κατά βάθος, το όνειρό τους ήταν να γίνουν γιατροί, αλλά απέτυχαν. Οι άνθρωποι σαν τον Ζαφειρόπουλο βιώνουν μεγάλη δυσαρέσκεια εξ'αιτίας της ανεκπλήρωτης επιθυμίας τους, αφενός, διότι οι προσδοκίες τους δεν πραγματοποιούνται ποτέ και, αφετέρου, διότι δεν παράγουν τίποτα, δηλαδή δεν δημιουργούν, παρά μόνο βλέπουν και σχολιάζουν (συνήθως, πικρόχολα), όσα δημιουργούν οι άλλοι. Ο Ζαφειρόπουλος γράφει, απλώς για να γράφει, καθώς επαγγέλεται ως βιοποριστικό επιτήδευμα την πώληση επίκαιρων πληροφοριών. Ειδάλλως, δε θα μπορούσε να ακούγεται, διότι δε θα είχε μέσο. Με ποιον τρόπο απέκτησε αυτό το μέσο και πως το συντηρεί, αυτό είναι άγνωστο σε εμάς τους πολλούς. Γνωρίζουμε, όμως, τι συμβαίνει, συνήθως, στους χώρους αυτούς και με ποιες υπόγειες χρηματοδοτήσεις συντηρούνται όσοι βρίσκονται εντός. Και αυτό, διότι οι πωλήσεις τέτοιων περιθωριακών φυλλάδων είναι μηδαμινές.

Έχω γνωρίσει τέτοιους «ανθρώπους» στην πόλη που ζω (ναι, με εισαγωγικά, διότι είναι παλιάνθρωποι). Έχω εργαστεί, και εκ των έσω, και θυμάμαι ότι κάθε πρωί λάμβαναν, με φαξ από τα κεντρικά, οδηγίες με όλα όσα έπρεπε θα γράψουν. Έχουν πολλές διασυνδέσεις. Όπως θυμάμαι και τα τηλεφωνήματα των βουλευτών και όλα όσα λέγονταν. Αυτοί οι παλιάνθρωποι, συνήθως, καταλήγουν κομματόσκυλα του κάθε αρχηγίσκου. Ο χώρος είναι βόθρος, είναι η μόνη λέξη που τον περιγράφει, και πρόκειται για γνώση, και ουχί γνώμη, διότι τα έζησα από πρώτο χέρι.

Επίσης, ο Ζαφειρόπουλος παραλείπει να αναφέρει το επιτυχημένο πείραμα του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς, μεταξύ εντελώς ετερόκλητων ομάδων, δηλαδή της μετεξέλιξης του παλιού Συνασπισμού. Αυτό δεν ήταν αυθόρμητο. Το οποίο, όμως, θα μπορούσε να συμβεί και εκ δεξιών, αλλά δε συνέβη. Γιατί; Εγώ ξέρω, και όσα δεν ξέρω τα υποθέτω. Ζούμε, υπό καθεστώς αριστερής ηγεμονίας. Και αυτό που βλέπουμε δεν είναι αποτέλεσμα ενός, αλλά πολλών ανθρώπων, με εξειδικευμένες γνώσεις, οι οποίοι εργάζονται, παρασκηνιακώς, ώστε να πραγματοποιηθούν οι στόχοι, αυτών που θέτουν στόχους και έχουν τα μέσα, ώστε να τους πραγματώσουν. Αυτοί που βρίσκονται πίσω από την κουρτίνα σχεδιάζουν τα μελλούμενα και προσπαθούν να τα επιβάλλουν, άλλοτε επιτυχώς και άλλοτε ανεπιτυχώς. Έχουν εφεδρείες παντού και επιλέγουν προσεχτικά τα πρόσωπα. Ο χαμογελαστός απατεώνας είναι τρανό παράδειγμα. Ενώ, εκ δεξιών, οτιδήποτε αναδύεται το καταποντίζουν. Δεν υπάρχει επιτελείο, ώστε να παρακολουθεί και να ενώνει τις συνιστώσες, εκ δεξιών. Λείπει η προεργασία και η συνεργασία. Συνεπώς, όλες οι προσπάθειες παραμένουν κατακερματισμένες και ασυντόνιστες.

https://pbs.twimg.com/media/CQ4LGvrUEAArBO0.jpg https://1.bp.blogspot.com/-12HOwFdmFTU/XJdAxKQCjFI/AAAAAAAAQXY/JqzTXvWgzDMQroqYvoa5Lc0wamyJW0hDACLcBGAs/s1600/unnamed%252833%2529.jpg

Κουρήτη, σε παρακαλώ πολύ, επανέφερε τον προηγούμενο τρόπο σχολιασμού, αντιμετωπίζω τεχνικό πρόβλημα με αυτόν, λόγω browser, και είναι πολύ ενοχλητικό και εκνευριστικό, οπότε θα αναγκαστώ να μη ξανασχολιάσω.

Χ.Κ. said...

Κάποια άρθρα για το μέλλον του εθνικισμού από αυτήν την εφημερίδα.Είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε με αυτήν. Αφού γενικότερα για αυτό μιλάμε εδώ μέσα. Το μέλλον του εθνικισμού.

1) https://www.elkosmos.gr/adiexodi-taktiki-tis-chrysis-aygis/ Η αδιέξοδη τακτική της Χρυσής Αυγής 17/07/2019... του Ευριπίδη Ρηγόπουλου...
Το πιο μέτριο άρθρο. Όταν μου γράφει γιατί η Χ.Α. δεν δημιούργησε εκδοτικό μηχανισμό ενώ είχε κ έχει 2 εφημερίδες κ 2 περιοδικά μέτριο άρθρο είναι. Γιατί σταμάτησε τις διαδικτυακές εκπομπές είναι το θέμα αλλά μάλλον ο αρθρογράφος δεν πρέπει να παρακολουθούσε κ πολύ τα της Χ.Α.

2) https://www.elkosmos.gr/lathi-oytopies/ Λάθη και ουτοπίες του εθνικού χώρου 16/07/2019... του Δημήτρη Ζαφειρόπουλου...
Καλό σε γενικές γραμμές αλλά έχει κάτι γενικολογίες… «…Γι’ αυτό δεν μπορώ να συνεργαστώ με έναν πατριώτη δεξιό που θεωρεί τον Αντετοκούμπο Έλληνα...» ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ: Δεν υπάρχουν παρά ελάχιστοι πατριώτες δεξιοί που να θεωρούν τον Αντετοκούμπο Έλληνα. Που τους βρήκε αυτός;

Επίσης που τους βρήκε τους φιλελεύθερους πατριώτες που έχουν ίδιο οικονομικό πρόγραμμα με της νδ; Δηλαδή όποιος διαφωνεί με τους κρατιστές κ τους δημοσίους υπαλλήλους είναι νδ;
Δημήτρη Ζαφειρόπουλε κ η εφημερίδα σας κ το κανάλι σας πατριωτικά φιλελεύθερο είναι. Έχετε έσοδα; Από μηνιαία κάνετε την εφημερίδα εβδομαδιαία. Δεν έχετε; Ξανά μηνιαία. Απλά είναι τα πράγματα.

«…Δεν μπορώ να συνεργαστώ με έναν αριστερό πατριώτη που δοξάζει τον Βενιζέλο …» ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ: Δεν υπάρχει αριστερός πατριώτης που να δοξάζει αυτόν που πρωτοεφάρμοσε το ΙΔΙΩΝΥΜΟ τον πασίγνωστο δηλαδή νόμο του Βενιζέλου το 1929 που ποινικοποιούσε την υποστήριξη και διάδοση των κομμουνιστικών ιδεών.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ 1: Ο Παπαναστασίου ως έσχατο όριο υποχώρησης πρότεινε να διώκονται και οι φασίστες με το «ιδιώνυμο», αλλά ο Βενιζέλος απέρριψε την πρότασή του. Το νομοσχέδιο ψηφίστηκε τελικά στις 18 Ιουλίου από τη συντριπτική πλειοψηφία της Βουλής και από τις 25 Ιουλίου 1929 άρχισε η εφαρμογή του. https://www.sansimera.gr/articles/298

ΣΗΜΕΙΩΣΗ 2:...Ωστόσο, η πρώτη συγκροτημένη προσπάθεια διαχωρισμού των απάτριδων κομμουνιστών από τον εθνικό κορμό, έγινε από τον Ελευθέριο Βενιζέλο (που κι αυτόν η κυρίαρχος προπαγάνδα τον εμφανίζει ως ελαφρώς… αριστερίζοντα!), με τον ιδιώνυμο νόμο 4229 της 24/25-7-1929, που έμεινε στην ιστορία ως «Ιδιώνυμο»
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/san-shmera-o-eleutherios-benizelos-kathista-ton-kommounismo-idiwnumo-egklhm#ixzz5uIdYE7jq

Oι συνειδητά αριστεροί-κομμουνιστές κ όχι οι άσχετοι από ιστορία ψηφοφόροι αριστερών-κομμουνιστικών κομμάτων θεωρούν τον Ελ.Βενιζέλο φασίστα κ εθνικιστή γιατί τους ξέσκιζε.Κ μετά τους ξέσκιζε κ ο Μεταξάς(κ μπράβο κ σε αυτόν)


3) https://www.elkosmos.gr/aneparkeia-patriotikoy-choroy-ka/ Το καλύτερο άρθρο.
«...Λίγες ημέρες νωρίτερα, μετά το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών, στον Ε.Κ. της 7ης Ιουνίου γράφαμε:...»