ΣΧΟΛΙΟ "ΚΟΥΡΗΤΗΣ": ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΟ. Η ΠΛΗΓΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΓΙΩΣ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΩΣΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ "ΕΙΡΗΝΙΚΑ". Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ.
Για τα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα, και ειδικά στην Θράκη, έχουμε αναφερθεί πολλές φορές. Επί δεκαετίες η περιοχή εγκαταλείφθηκε σταδιακά από τις κυβερνήσεις των Αθηνών, με αποτέλεσμα να δημιουργείται “ζωτικός χώρος” τον οποίο κάλυπτε μεθοδικά η Τουρκία. Το Τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής, εκμεταλλευόμενο την αναιτιολόγητη σιωπή των Αθηνών, λειτουργούσε ως “στρατηγείο ειδικών επιχειρήσεων”, δημιουργώντας συνθήκες μιας άτυπης συγκυβέρνησης. Αφού τοποθετήθηκαν “πολιτικές προσωπικότητες” που του εξασφάλισαν την υπόγεια και σιωπηλή συνδιαλλαγή των ελληνικών πολιτικών κομμάτων, στη συνέχεια δημιούργησε μια σειρά από “δομές” άτυπης υποκατάστασης του ελληνικού κράτους. Έτσι τέθηκαν τα θεμέλια μιας μελλοντικής ανεξάρτητης, πλην όμως τουρκομουσουλμανικής, Θράκης. Ακολούθησαν η τράπεζα τουρκικών συμφερόντων Ziraat Bank, “πολιτιστικοί” σύλλογοι και με το εγκληματικά εθνικό για την Ελλάδα σχέδιο του Καλλικράτη, δημιουργήθηκαν τρεις δήμοι που έλεγχε απόλυτα το τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής, οι οποίοι συνόρευαν μεταξύ τους, δημιουργώντας μια “λωρίδα συνεχόμενης γης” εντός της ελληνικής επικράτειας, η οποία τυπικά ελεγχόταν από την Ελλάδα. Η σταδιακή κατάργηση των αστυνομικών σταθμών και τμημάτων σε αυτή την “λωρίδα γης” (που βρισκόταν υπό τουρκική κατοχή), επέτρεψε στην κατακόρυφη αύξηση των δραστηριοτήτων των τουρκικών μυστικών υπηρεσιών (ΜΙΤ). Αυτά, και άλλα πολλά, με την πλήρη ανοχή και ένοχη σιωπή των ελληνικών κυβερνήσεων.
Το μεγάλο παιχνίδι της Τουρκίας, όμως, είχε ξεκινήσει πολλά χρόνια πριν και αφορούσε τα βακούφια (ακίνητες περιουσίες που κληροδοτήθηκαν από πιστούς έλληνες μουσουλμάνους στις βακουφικές επιτροπές οι οποίες αναλάμβαναν την διαχείρισή τους). Τα Βακούφια ήταν ένας από τους κύριους στόχους της Άγκυρας, αφού με τα χρήματά τους θα μπορούσαν να χρηματοδοτούνται νόμιμα όλες οι τουρκικές “δραστηριότητες” στην περιοχή. Γι αυτό τον λόγο οι “εκπρόσωποι” του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής, δηλαδή οι μουσουλμάνοι βουλευτές της Θράκης, πίεζαν επί πολλά χρόνια τις κυβερνήσεις των Αθηνών (φερόμενες και ως ελληνικές) για κατάργηση των υπαρχόντων Βακουφικών Επιτροπών. Το δημιουργηθέν κενό των επιτροπών αυτών (δηλαδή της διαχείρισης των εσόδων από την βακουφική περιουσία), σκόπευαν να το καλύψουν μέσω των Μουφτειών και των… εκλεγμένων μουφτήδων (αξίζει να σημειώσουμε ότι πουθενά στον κόσμο δεν ψηφίζονται και εκλέγονται οι μουφτήδες, αλλά τοποθετούνται επειδή διαχειρίζονται θέματα που αφορούν δικαστικές υποθέσεις -π.χ. διαζύγια-, ενώ εκδίδουν κρατικά έγγραφα -διοικητικές πράξεις- όπως πιστοποιητικά θρησκεύματος κ.α.).
Κάπου μέσα σε όλα αυτά, ήρθε και ο ΣΥΡΙΖΑ…, ο οποίος αναπτύσσοντας ιδιαίτερες σχέσεις με τους “προξενικούς” της Θράκης, εξασφάλισε τρεις μουσουλμάνους βουλευτές σε Ξάνθη και Κομοτηνή, οι οποίοι είχαν από τον έλεγχό τους (κυριολεκτικά) την ύπαρξη της συγκυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Ήταν εκείνη η χρονική στιγμή που η ταχύτητα των εξελίξεων στην Θράκη, την Ελληνική Θράκη, αυξήθηκε κατακόρυφα. Δήμαρχοι που δημοσίευαν προκηρύξεις με γνώση της τουρκικής γλώσσας και πτυχίο από Τουρκία, νηπιαγωγεία του ελληνικού δημοσίου στα οποία εξαναγκάστηκαν παιδιά μουσουλμάνων (Πομάκων και Ρομά) να συναντηθούν με την Τουρκική γλώσσα την οποία εξαναγκάστηκαν να μάθουν τουρκικά…! Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, αποσκοπώντας προφανώς στην εκλογή βουλευτών της στην περιοχή, αμέσως μετά την επίσκεψη του Τσαβούσογλου στην Αθήνα και τη συνάντησή του με τον υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου, ξεκίνησε διαδικασίες επαφών με τους μουφτήδες της Θράκης, ζητώντας την κατάργηση της “σαρίας” (δικαστικά καθήκοντα των Μουφτήδων για πράξεις γάμου, διαζυγίων, κηδειών κ.α.), ενώ ξεκίνησε και μια “διασπορά ψευδών ειδήσεων” (fake news) σύμφωνα με την οποία οι νόμιμοι Μουφτήδες Ξάνθης και Κομοτηνής δήλωναν τις παραιτήσεις τους.
Οι εξελίξεις απέδειξαν πως αυτό ήταν το πρώτο βήμα των όσων ακολούθησαν. Άνθρωποι του υπουργείου Εξωτερικών επισκέφθηκαν επανειλημμένα την Θράκη. Στις επισκέψεις τους αυτές συναντήθηκαν με τους τοπικούς μουσουλμάνους βουλευτές, ενώ άγνωστο ήταν αν υπήρξαν άλλες επαφές. Ταυτόχρονα, ένας εκλεκτός του Ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών, πρώην στρατιωτικός, τοποθετήθηκε στην περιοχή και φέρεται να διαχειρίζεται χρήματα του υπουργείου για “κάλυψη των αναγκών”. Ομάδα στελεχών του ΠΡΑΤΤΩ (πολιτική κίνηση στην οποία ηγείται ο σημερινός υπουργός κ. Νίκος Κοτζιάς), επισκέφθηκε επίσης την περιοχή, αναζητώντας επαφές, χωρίς όμως να έχει καμία διάθεση ουσιαστικής αντιμετώπισης των υπαρχόντων θεμάτων. Ήδη υπήρχε παύση πληρωμών προς τους Μουφτήδες, τους νόμιμους ιμάμηδες και υπαλλήλους των Μουφτειών Ξάνθης και Κομοτηνής, ενώ η διαχείριση του ανθρώπου του ΥΠΕΞ (πρώην στρατιωτικός) θεωρούνταν επιεικώς προβληματική, αφού δημιουργούσε “διαρροές” προς τους ψευτομουφτήδες οι οποίοι έλυναν τα οικονομικά τους προβλήματα…
Σχετικά πρόσφατα, αρχές Ιουλίου, σε μια συνάντηση του μουφτή Ξάνθης κ. Σινίκογλου με τον κ. Γαβρόγλου (με την παρουσία του συμβούλου επί θεμάτων εξωτερικής πολιτικής του Αλέξη Τσίπρα, κ. Καλπαδάκη, ο οποίος συζεί με τουρκάλα υπάλληλο του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών, η οποία είναι το Νο3 στην Τουρκική Πρεσβεία στην Αθήνα), ζητήθηκε η παραίτηση του νόμιμου Μουφτή Ξάνθης, προκειμένου να διευκολυνθεί η υλοποίηση του κυβερνητικού σχεδιασμού…! Η ηχηρή άρνηση του νόμιμου Μουφτή Ξάνθης προφανώς θα επαναληφθεί και από τον Μουφτή Κομοτηνής κ. Τζεμαλή, τον οποίο θα συναντήσει στο αμέσως επόμενο διάστημα ο κ. Γαβρόγλου για να του ζητήσει να παραιτηθεί..
Τα αρχικά ερωτήματα που προκύπτουν από την απαίτηση παραίτησης των νόμιμων Μουφτήδων Ξάνθης και Κομοτηνής, και τα οποία σκιαγραφούν πολύ αρνητικές εξελίξεις, είναι:
▶ Ποιοί θα είναι τελικά οι Μουφτήδες (θρησκευτικοί ηγέτες) και τι σημαίνει αυτό για τον ίδιο τον θεσμό των Μουφτειών εντός της Ελληνικής Επικράτειας;
▶ Κατά πόσο ισχύουν τα όσα γράφονται στον Ελληνικό Τύπο για διάθεση της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ στο να ικανοποιηθεί το πάγιο αίτημα της Τουρκίας για εκλογή των Μουφτήδων;
▶ Τι θα σημαίνει η υλοποίηση μιας παγκόσμιας πρωτοτυπίας, αφού σε κανένα κράτος οι Μουφτήδες δεν εκλέγονται, αλλά τοποθετούνται από τις κυβερνήσεις των χωρών;
▶ Μπορεί η σημερινή κυβέρνηση των Αθηνών να αντιληφθεί τις συνέπειες μιας τέτοιας απόφασής της;
▶ Τι θα συμβεί όταν “εκλεκτοί” της Τουρκίας εκλεγούν ως Μουφτήδες σε Ξάνθη, Κομοτηνή και Διδυμότειχο;
▶ Τι θα συμβεί την επόμενη ημέρα στο σύνολο της Ελληνικής Επικράτειας;
▶ Τι θα σημαίνει μια τέτοια εξέλιξη για τους μουσουλμάνους της Θράκης που δεν έχουν και δεν θέλουν να έχουν καμία σχέση με το Τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής και τους “εκλεκτούς” του;
▶ Τι θα σημαίνει μια τέτοια εξέλιξη, σε συνδυασμό με τον Κλεισθένη του Σκουρλέτη και Πάνου Καμμένου που προβλέπει τοπικά δημοψήφισματα;
▶ Πόσο συνδέεται με όλα αυτά η πρόσφατη “παρέμβαση” της διοίκησης της ΕΥΠ, μέσω της οποίας αποσυντονίσθηκε (κατ’ άλλους διαλύθηκε) το κλιμάκιο της ΕΥΠ σε Ξάνθη και Ροδόπη (με πρόσθετο τομέα ευθύνης τον βόρειο Έβρο) και καρατομήθηκε η απόλυτα επιτυχημένη (σύμφωνα με όλες τις πηγές μας) προϊσταμένη του;
Δηλώσεις Τσίπρα και Κοτζιά που δημιουργούν νέα εθνικά προβλήματα
Οι πρόσφατες εξελίξεις με τα Σκόπια και οι επερχόμενες με την Αλβανία, δημιουργούν σοβαρά ζητήματα, στα οποία η κυβέρνηση οφείλει να έχει τις κατάλληλες απαντήσεις… Αλλά πως μπορεί κάτι τέτοιο να συμβεί, όταν ο Τσίπρας ως πρωθυπουργός και ο Νίκος Κοτζιάς ως υπουργός Εξωτερικών δημιούργησαν συνθήκες που είναι λίαν επικίνδυνες τόσο για την εσωτερική ασφάλεια της Ελλάδας, όσο και για την ακεραιότητα της χώρας και την ΑΟΖ; Ο πρωθυπουργός της Ελλάδας κ. Αλέξης Τσίπρας δήλωσε πως αναγνωρίζει το δικαίωμα των Σκοπιανών στην εθνική αυτοδιάθεση, ανοίγοντας έτσι ένα τεράστιο θέμα για την Ελλάδα και ιδιαίτερα για τους τουρκόφρονες μουσουλμάνους (που δεν βρίσκονται μόνο στη Θράκη). Ο υπουργός Εξωτερικών κ. Νίκος Κοτζιάς συζητά με την Αλβανία θέματα σχετικά με τα θαλάσσια και χερσαία σύνορα, ενώ με άλλες δηλώσεις του φέρεται να αναγνωρίζει αποζημιώσεις των τσάμηδων από την Ελλάδα. Οι δηλώσεις των δύο αυτών πολιτικών δημιουργούν μείζονα προβλήματα, αφού δημιουργούν είτε έμμεσα είτε άμεσα σοβαρά νομικά προηγούμενα τα οποία θα εκμεταλλευτεί με κάθε τρόπο και μέσο ο “σουλτάνος” Ερντογάν. Ο συνδυασμός των τελευταίων πολιτικών κινήσεων δημιουργούν μια πολύ συγκεκριμένη και ευρείας έκτασης εθνική απειλή. Μια απειλή που δεν είναι τόσο “αθώα” όσο φαίνεται. Γιατί μπορεί το πρόσχημα να είναι η κατάργηση της “Σαρίας” (εφαρμογή ισλαμικής – θρησκευτικής νομοθεσίας), στην οποία αλλαγή συμφώνησαν οι σημερινοί νόμιμοι Μουφτήδες της Θράκης ζητώντας χρονική διάρκεια για την ολική εφαρμογή της προκειμένου να αντιμετωπιστούν αντιδράσεις των μουσουλμάνων (κυρίως των γηραιοτέρων) της Θράκης.
Τα ερωτήματα που είναι αυταπάντητα, είναι:
- Και πως θα αναδεικνύονται οι Μουφτήδες αφού δεν θα τοποθετούνται από την κυβέρνηση;
Η απάντηση είναι αυτό που σήμερα δεν ισχύει και που δεν εφαρμόζεται ούτε στις ισλαμικές χώρες (φυσικά ούτε στην Τουρκία). Έτσι, αφού δεν θα ορίζονται, θα εκλέγονται.
- Αλλά ποιό θα είναι το εκλεκτορικό σώμα; Ποιός και πως θα το ορίσει; Ποιός θα φροντίσει ώστε οι εκλέκτορες να μην είναι φίλα προσκείμενοι, επηρεαζόμενοι ή πιστοί στο Τουρκικό Προξενείο και στην “μητέρα πατρίδα” Τουρκία;
Αυτά τα ερωτήματα απαιτείται να απαντηθούν, γιατί οι απαντήσεις τους είναι αυτές που θα κρίνουν και τις όποιες εξελίξεις…
Ήδη, οι ψευτομουφτήδες -δια των τοπικού Τύπου που εκπροσωπεί την “γραμμή” του εκάστοτε Τούρκου Προξένου- διαρρέουν πως οι εκλέκτορες πρέπει να είναι όλοι οι μουσουλμάνοι της Θράκης. Κι αυτό επειδή είναι σε θέση να ελέγχουν ή να επηρεάζουν έμμεσα ή άμεσα το μεγαλύτερο μέρος τους
▶ μέσω των ψευτο-ιμάμηδων (θρησκευτικές απειλές) που είναι φίλα προσκείμενοι στους ψευτομουφτήδες – όργανα του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής,
▶ των ανθρώπων τους σε κάθε χωριό (που καταγράφουν συμπεριφορές, οικονομικά προβλήματα, ύπαρξη περιουσιών στην Τουρκία κ.α.) και ασκούν ψυχολογική ή και σωματική βία σε όσους δεν ακολουθούν την υποδεικνυόμενη “γραμμή”,
▶ των δασκάλων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (σημαντικό μέρος των οποίων πληρώνεται από το Τουρκικό προξενείο Κομοτηνής ανεπίσημα ή και επίσημα αφού είτε είναι πολυεπίπεδα εκβιαζόμενοι είτε είναι τούρκοι πολίτες),
▶ είτε και από τους διάσπαρτους σε όλα τα χωριά ανθρώπους του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής, με απειλές (προσωπικές ή και δημόσιες) ότι είναι “γκιουλενικοί”
Αποτέλεσμα της λειτουργίας αυτού του παρακράτους είναι η στοχοθέτησή τους από τις τουρκικές κρατικές υπηρεσίες στην Τουρκία, αλλά και τις μυστικές τουρκικές υπηρεσίες που (σύμφωνα με τον τούρκο δημοσιογράφο Α. Μποζκούρτ που ζει στην Ευρώπη) έχουν αυξήσει κατακόρυφα (ποιοτικά και ποσοτικά) την παρουσία και τις δραστηριότητές τους τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα, αφού μετά το αποτυχημένο τουρκικό πραξικόπημα καταγράφουν – φακελώνουν “γκιουλενιστές” ενώ δείχνουν και ιδιαίτερα ενδιαφέρον για υποδομές και τις Θρακικές ακτές μέσω ενός οργανωμένου και σε πλήρη λειτουργία παρακράτους, αλλά και, ιδιαίτερα, μετά την διοικητική επίθεση και κατάρρευση της ΕΥΠ στην Θράκη (Ξάνθη, Κομοτηνή και Βόρειο Έβρο) από την μέχρι και σήμερα αναιτιολόγητη μετάθεση της ικανότατης διοικήτριας (και την άμεση παραίτηση των πλέον ικανών αστυνομικών) και την συνεπακόλουθη κατάρρευση ολόκληρου του δικτύου πληροφοριών που υπήρχε μέχρι τις αρχές Μαΐου στην Ελληνική Θράκη.
Αξιοσημείωτο είναι πως η κυβέρνηση απέλασε ρώσους διπλωμάτες ως πράκτορες, αλλά δεν “είδε” δραστηριότητες που αναπτύσσουν πράκτορες της Τουρκίας στην Θράκη, στη Θεσσαλονίκη, στην Κοζάνη, στην Λάρισα, τη Λαμία, την Αθήνα, την Κόρινθο, την Κρήτη και τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου… Σχεδόν ταυτόχρονα, η κυβέρνηση απελευθέρωσε συνολικά εννέα τούρκους εκ των οποίων
– οι δύο δήλωσαν κάτοικοι του τουρκικού προξενείου Κομοτηνής
– οι τρεις συνελήφθησαν κοντά στο αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης για παράνομη λειτουργία κινητής τηλεοπτικής εκπομπής και
– άλλοι τέσσερις στο Διδυμότειχο για παράνομη είσοδο σε απαγορευμένη στρατιωτική περιοχή που δήλωσαν ότι έκαναν ρεπορτάζ για μια αγνοούμενη τουρκάλα δασκάλα και τα παιδιά της.
Οι επτά (7) δήλωσαν δημοσιογράφοι και στη συνέχεια αφέθηκαν ελεύθεροι παρά την ύποπτη έως παράνομη δραστηριότητά τους. Εκ του αποτελέσματος, προφανώς η ΕΥΠ δεν μπόρεσε να καταθέσει έγγραφο για τις ύποπτες και παράνομες δραστηριότητες των επτά (7) τούρκων δημοσιογράφων, την στιγμή που πλησιάζουν 5 μήνες από την χωρίς κατηγορίες φυλάκιση των δύο ελλήνων στρατιωτικών (Μητρετώδη και Κούκλατζη) σε φυλακές υψίστης ασφαλείας στην Ανδριανούπολη…!
Πρόκειται, άραγε, για περιορισμένη ή επιλεκτική “όραση”; Το μόνο σίγουρο είναι πως αυτή η ιδιαιτερότητα της κυβέρνησης (και ιδιαίτερα της ΕΥΠ η διοίκηση της οποίας επιδίδεται σε έναν εσωτερικό πόλεμο διώξεων ικανότατων υπαλλήλων και στελεχών της) συντελεί στον μέγιστο βαθμό στην δημιουργία συνθηκών που μόνο ως φυσιολογικές ή ακίνδυνες για τη χώρα, μπορούν να χαρακτηριστούν.
Τι θα συμβεί μετά την εκλογή των Μουφτήδων; Και αφού η λογική εξέλιξη των όσων θα ακολουθήσουν του κυβερνητικού “σχεδιασμού” είναι η εκλογή των Μουφτήδων (με άγνωστους μέχρι σήμερα εκλέκτορες), θα πρέπει να σημειωθεί πως το μόνο βέβαιο είναι ότι οι εκλεγμένοι – αιρετοί θα είναι άνθρωποι της Τουρκίας. Άμεσο αποτέλεσμα θα είναι ο (κυριολεκτικά) απόλυτος έλεγχος όλων των μουσουλμάνων της Θράκης, οι οποίοι αφού εγκαταλειφθούν από το επίσημο Ελληνικό Κράτος στα χέρια των ανθρώπων της Τουρκίας, θα αναμένουν εξελίξεις προσωπικών τους υποθέσεων από τους εκλεκτούς Μουφτήδες του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής, δηλαδή από την Τουρκία. Και η ταχύτητα επίλυσης ή διεκπεραίωσης των υποθέσεών τους θα εξαρτάται από τον φάκελο που θα έχει σχηματιστεί από τις τουρκικές μυστικές υπηρεσίες και τους ανθρώπους τους στην Ελληνική Θράκη. Το επόμενο βήμα θα είναι η απαίτηση διαχείρισης των Βακουφικών περιουσιών από τους εκλεγμένους Μουφτήδες, αφού αυτούς θα έχουν εμπιστευτεί οι μουσουλμάνοι της Θράκης και λογικό χρέος τους θα είναι “να διαχειρίζονται οι Μουφτήδες ως “θρησκευτικοί πνευματικοί ηγέτες” την Βακουφική περιουσία, αντί μουσουλμανικών επιτροπών πολιτών (που την διαχειρίζονται σήμερα) που ενδεχομένως δεν είναι καλοί μουσουλμάνοι”… Η διαχείριση αυτού του πλούτου (διόλου ασήμαντου) από τους εκλεγμένους Μουφτήδες θα μπορεί να χρηματοδοτεί δράσεις και κινήσεις της ίδιας της Άγκυρας εντός του ελληνικού εδάφους, η οποία θα κατορθώσει -τελικά- να μετατρέψει την “επιχείρηση Θράκη” σε αυτοχρηματοδοτούμενη, νομότυπη, αλλά έως και χρηματοδοτούμενη με κρατικά κονδύλια του υπουργείου Παιδείας της Ελλάδας (και όχι μόνο)…
Αφού θα έχει εξασφαλιστεί το κύριο βήμα – απαίτηση της Άγκυρας για εκλογή των Μουφτήδων, το επόμενο βήμα θα είναι η απαίτηση Μουφτειών σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας όπου υπάρχουν μουσουλμάνοι. Έτσι, πόλεις όπως Καβάλα, Θεσσαλονίκη, Κοζάνη, Λάρισα, Λαμία, Ιωάννινα, Κόρινθος, Χανιά, όλα σχεδόν τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, αλλά και η Αθήνα, θα αποκτήσουν όχι μόνο τζαμιά αλλά θα απαιτηθεί να αποκτήσουνκαι Μουφτείες, με “πνευματικούς ιμάμηδες”, εκλεκτούς των τουρκικών μυστικών υπηρεσιών (ΜΙΤ) που θα παίρνουν εντολές κατ’ ευθείαν από την Άγκυρα. Οι “προσωπικότητες” που θα καλύψουν τις θέσεις των Μουφτήδων υπάρχουν ήδη. Τα πρόσωπα είναι γνωστά, αν θα χρησιμοποιούνται κυρίως “προσωπικότητες” (ιμάμηδες) από την “δεξαμενή” της Θράκης. Μεταξύ των “προσωπικοτήτων” που θα αναλάβουν χρέη Μουφτή θα είναι και ο γνωστός επικυρηγμένος από το Πακιστάν και καταζητούμενος την Ιντερπόλ Ναϊμ Ελγαντούρ, ο οποίος έχει επισκεφθεί αρκετές φορές την Θράκη, στην οποία περιηγήθηκε από τον ψευτομουφτή Αχμέτ Μέτε και ανθρώπους του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής. Οι πιστοί μουσουλμάνοι αυτών των περιοχών θα είναι είτε Αλβανοί που ζουν στην Ελλάδα είτε, λαθρομετανάστες που έρχονται και εγκλωβίζονται (με αποφάσεις της Ε.Ε.) στην Ελλάδα και θα εκπροσωπούνται (σε πρώτη φάση) από τους Μουφτήδες, οι οποίοι θα πιέζουν για την επίλυση των προβλημάτων των μουσουλμάνων της περιοχής τους…
Εφόσον δημιουργηθούν μουφτείες σχεδόν σε ολόκληρη την Ελλάδα, σε δεύτερη φάση θα απαιτηθεί και θα δημιουργηθεί, ως λογική συνέχεια, μια Αρχιμουφτεία, μετατρέποντας την Ελλάδα σε μια άτυπη μουσουλμανική χώρα… Μια Αρχιμουφτεία θα που συνδέεται, θα συνεργάζεται και θα συντονίζει τις κινήσεις της με άλλες Αρχιμουφτείες υπέρ του “Τουρκικού Ισλάμ”. Ενδεχομένως, κατόπιν πιέσεων διαφόρων φορέων εντός και εκτός Ελλάδος, να απαιτηθεί και νομοθετική – συνταγματική ρύθμιση που θα εμφανίζει το Ισλάμ ως δεύτερη επίσημη θρησκεία στην Ελλάδα. Αμέσως μετά, θα εμφανιστεί και ένας πολιτικός φορέας εκπροσώπησης των ανά την Ελλάδα μουσουλμάνων, που μέσω της απλής αναλογικής θα εισέλθει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο και ενδεχομένως θα μετατραπεί σε πολιτικό “μπαλαντέρ” που θα επηρεάζει το σύνολο της πολιτικής ζωής της χώρας… Πολύ ορθά, σε άρθρο του ο ανεξάρτητος βουλευτής κ. Νίκος Νικολόπουλος, τονίζει πως “διακυβεύεται η ύπαρξη της Ελλάδας αν δεν αλλάξει η κατ’ ευφημισμόν «μεταναστευτική» πολιτική”.
Στο άρθρο του αυτό ο κ. Νικολόπουλος αναφέρεται στο συνεχώς αυξημένο πρόβλημα και την δημογραφική -και όχι μόνο- ορατή δια γυμνού οφθαλμού απειλή της λαθρομετανάστευσης, αναφέροντας πως: “Μετά την αλλαγή πολιτικής από την Ευρωπαϊκή Ένωση, με την επίσημη εγκατάλειψη της πολιτικής μετεγκαταστάσεως προσφύγων από την Ελλάδα και την Ιταλία σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, δεν πρέπει η χώρα μας να αντιδράσει αναστέλλοντας επ’ αόριστον την εφαρμογή της περίφημης Ευρωπαϊκής Οδηγίας, εφόσον οι άλλες Ευρωπαϊκές χώρες αρνούνται να αναδεχθούν τις συνέπειες από την εφαρμογή της; Ο «κανιβαλισμός» όρων και θεσμών που σε άλλες χώρες είναι χρήσιμοι και λειτουργικοί στην Ελλάδα δυστυχώς υποσκάπτουν τα θεμέλια της οικονομίας, της κοινωνίας, της ίδιας της Δημοκρατίας. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η δημιουργία και λειτουργία, έως σήμερα, του κατ΄ ευφημισμό «Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής». Στην Ελλάδα, η λειτουργία του Υπουργείου αυτού εξελίχθηκε σε επικίνδυνο ανέκδοτο, αφού η εν λόγω οντότητα ούτε Μεταναστευτικής, ούτε πολιτικής είναι! Πρόκειται για μία κυβερνητική δομή η οποία διαχειρίζεται με «νομιμοφανή» τρόπο εκατομμύρια ευρώ δημοσίου χρήματος, τα οποία καταλήγουν σε γνωστές-άγνωστες τσέπες «μη (παρά) κυβερνητικών» δομών. Στις πολιτισμένες χώρες η δουλειά του Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής είναι να συντάσσει και να υλοποιεί μεταναστευτικές πολιτικές, βάσει των πραγματικών αναγκών της οικονομίας και της κοινωνίας, έτσι ώστε η χώρα να τροφοδοτείται οργανωμένα με χρήσιμους για τη χώρα ανθρώπους. Στην Ελλάδα η εν λόγω κυβερνητική δομή αντιθέτως αποτελεί το «Δούρειο Ίππο» απορρύθμισης κάθε νομιμότητας, τόσο στην αγορά εργασίας, όσο ακόμη χειρότερα, στην καταστροφή ολόκληρων κοινωνιών, ιδιαιτέρως των πιο εύθραυστων και εθνικά ευαίσθητων της χώρας μας. Εκατοντάδες χιλιάδες παράνομοι μετανάστες συνωστίζονται επίτηδες σε απάνθρωπες δομές ή αφήνονται να εγκατασταθούν, όπου επιθυμούν, κυρίως και εξαιτίας της ύπαρξης και λειτουργίας αυτού του Υπουργείου, το οποίο στην πράξη παρακωλύει και αποσαθρώνει την νόμιμη λειτουργία τόσο της Δικαιοσύνης όσο και των άλλων θεσμικών φορέων του κράτους, όπως είναι το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και το Υπουργείου Εργασίας. Η κυβέρνηση ακολουθεί μια ακραία πολιτική, που στέλνει ξεκάθαρα μηνύματα στην απέναντι πλευρά ότι η Ελλάδα αποτελεί χώρα στην οποία οι παρανόμως εισελθόντες μετανάστες μπορούν να βρουν στέγη και να απολαμβάνουν τα προνόμια που έχουν οι πρόσφυγες τουλάχιστον επί μια τριετία πριν τελικά απορριφθεί η σχετική αίτηση χορήγησης ασύλου την οποία υποβάλλουν εντελώς καταχρηστικά μόλις βρεθούν επί ελληνικού εδάφους. Αυτό πρέπει να αλλάξει τάχιστα. Η χώρα διακινδυνεύει την ύπαρξή της και την εθνολογική της σύνθεση αν συνεχιστεί αυτή η πολιτική…”
Μπορεί η σημερινή κυβέρνηση είτε για λόγους ιδεοληπτικούς, είτε επειδή έχει υποσχεθεί σε τρίτους, να αντιλαμβάνεται ως μοναδική πολιτική – κομματική ευκαιρία την εκλογή των Μουφτήδων, που θα της εξασφαλίσει την -με σταλινικά ποσοστά- εκλογή βουλευτών σε Κομοτηνή και Ξάνθη, όμως η ίδια η κυβέρνηση οφείλει να αντιληφθεί πως η ίδια μετατρέπεται σε “δούρειο ίππο” της Τουρκίας (και άλλων “ενδιαφερομένων” χωρών), οι ψηφοθηρικές της σκοπιμότητες δημιουργούν νέους ιδιαίτερα σοβαρούς εθνικούς κινδύνους που ήδη σκιαγραφούν δυναμικές δημιουργίας σοβαρών θεμάτων ασφαλείας στο εσωτερικό και επί των συνόρων της χώρας.
Σε όλα τα παραπάνω, πρέπει να προστεθεί και ο νέος νόμος Σκουρλέτη περί της Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Δήμοι και Περιφέρειες), με βάση τον οποίο θα γίνονται τοπικά δημοψηφίσματα, ενώ οι αντιπεριφερειάρχες θα εκλέγονται με ψήφους και από άλλη περιφέρεια…! Κατά πόσο το αντιλαμβάνονται οι σημερινοί κυβερνώντες (όσο και η αντιπολίτευση που δεν κατανοεί(;) και δεν αντιδρά στους συγκεκριμένους κυβερνητικούς σχεδιασμούς), πως οι σχεδιασμοί αυτοί είναι ένα θέμα που πρέπει να απασχολήσει όλους εκείνους τους φορείς (θεσμικούς και μη) που μέχρι σήμερα είναι αρμόδιοι αλλά ποτέ υπεύθυνοι των πράξεων ή των παραλείψεών τους; Επιτέλους, κάποιος πρέπει να πει σε όλους τους τόνους και με όλους τους νόμιμους τρόπους πως ο δρόμος που έχουν επιλέξει οι “σοφοί” των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δεν οδηγεί σε τίποτε καλό τη χώρα, ενώ για τους ίδιους εξασφαλίζει ένα μέλλον που στην καλύτερη περίπτωση θα είναι προβληματικό, ενώ στην χειρότερη, θα είναι εφ’ όρου ζωής εξασφαλισμένο πίσω από τις σιδερένιες πόρτες μιας φυλακής… Κι αυτό γιατί ήδη ένα πολύ μεγάλο μέρος του ελληνικού λαού λέει πως “θα έρθει η στιγμή που ο κάθε κατεργάρης θα καθίσει στον πάγκο του κι αυτοί που πρόδωσαν την Ελλάδα θα μπούνε για πάντα στη φυλακή”… Καλό θα είναι οι κυβερνώντες να προσέξουν ιδιαίτερα τις ευθύνες τους, όπως αυτές προκύπτουν από τις αποφάσεις και τις πράξεις τους, πριν αυτές γίνουν μη διαχειρίσιμες και ελέγξιμες από τους ίδιους…
http://greeknewsondemand.com/
Ιωάννης Κουντούρης [Αρχισυντάκτης του ιστολογίου ειδήσεων GreekNewsOnDemand.com. Βγαίνει σε διάφορα ελληνικά ΜΜΕ στην Ελλάδα, ΗΠΑ, Αυστραλία και αλλού και μιλάει ως πολιτικός αναλυτής. Το προσωπικό του σάιτ είναι JohnKountouris.com.]
ΣΧΕΤΙΚΟ: Το Προξενείο Κομοτηνής κατά Αλεβιτών Ελλήνων στο Μέγα Δέρειο
Για τα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα, και ειδικά στην Θράκη, έχουμε αναφερθεί πολλές φορές. Επί δεκαετίες η περιοχή εγκαταλείφθηκε σταδιακά από τις κυβερνήσεις των Αθηνών, με αποτέλεσμα να δημιουργείται “ζωτικός χώρος” τον οποίο κάλυπτε μεθοδικά η Τουρκία. Το Τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής, εκμεταλλευόμενο την αναιτιολόγητη σιωπή των Αθηνών, λειτουργούσε ως “στρατηγείο ειδικών επιχειρήσεων”, δημιουργώντας συνθήκες μιας άτυπης συγκυβέρνησης. Αφού τοποθετήθηκαν “πολιτικές προσωπικότητες” που του εξασφάλισαν την υπόγεια και σιωπηλή συνδιαλλαγή των ελληνικών πολιτικών κομμάτων, στη συνέχεια δημιούργησε μια σειρά από “δομές” άτυπης υποκατάστασης του ελληνικού κράτους. Έτσι τέθηκαν τα θεμέλια μιας μελλοντικής ανεξάρτητης, πλην όμως τουρκομουσουλμανικής, Θράκης. Ακολούθησαν η τράπεζα τουρκικών συμφερόντων Ziraat Bank, “πολιτιστικοί” σύλλογοι και με το εγκληματικά εθνικό για την Ελλάδα σχέδιο του Καλλικράτη, δημιουργήθηκαν τρεις δήμοι που έλεγχε απόλυτα το τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής, οι οποίοι συνόρευαν μεταξύ τους, δημιουργώντας μια “λωρίδα συνεχόμενης γης” εντός της ελληνικής επικράτειας, η οποία τυπικά ελεγχόταν από την Ελλάδα. Η σταδιακή κατάργηση των αστυνομικών σταθμών και τμημάτων σε αυτή την “λωρίδα γης” (που βρισκόταν υπό τουρκική κατοχή), επέτρεψε στην κατακόρυφη αύξηση των δραστηριοτήτων των τουρκικών μυστικών υπηρεσιών (ΜΙΤ). Αυτά, και άλλα πολλά, με την πλήρη ανοχή και ένοχη σιωπή των ελληνικών κυβερνήσεων.
Το μεγάλο παιχνίδι της Τουρκίας, όμως, είχε ξεκινήσει πολλά χρόνια πριν και αφορούσε τα βακούφια (ακίνητες περιουσίες που κληροδοτήθηκαν από πιστούς έλληνες μουσουλμάνους στις βακουφικές επιτροπές οι οποίες αναλάμβαναν την διαχείρισή τους). Τα Βακούφια ήταν ένας από τους κύριους στόχους της Άγκυρας, αφού με τα χρήματά τους θα μπορούσαν να χρηματοδοτούνται νόμιμα όλες οι τουρκικές “δραστηριότητες” στην περιοχή. Γι αυτό τον λόγο οι “εκπρόσωποι” του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής, δηλαδή οι μουσουλμάνοι βουλευτές της Θράκης, πίεζαν επί πολλά χρόνια τις κυβερνήσεις των Αθηνών (φερόμενες και ως ελληνικές) για κατάργηση των υπαρχόντων Βακουφικών Επιτροπών. Το δημιουργηθέν κενό των επιτροπών αυτών (δηλαδή της διαχείρισης των εσόδων από την βακουφική περιουσία), σκόπευαν να το καλύψουν μέσω των Μουφτειών και των… εκλεγμένων μουφτήδων (αξίζει να σημειώσουμε ότι πουθενά στον κόσμο δεν ψηφίζονται και εκλέγονται οι μουφτήδες, αλλά τοποθετούνται επειδή διαχειρίζονται θέματα που αφορούν δικαστικές υποθέσεις -π.χ. διαζύγια-, ενώ εκδίδουν κρατικά έγγραφα -διοικητικές πράξεις- όπως πιστοποιητικά θρησκεύματος κ.α.).
Κάπου μέσα σε όλα αυτά, ήρθε και ο ΣΥΡΙΖΑ…, ο οποίος αναπτύσσοντας ιδιαίτερες σχέσεις με τους “προξενικούς” της Θράκης, εξασφάλισε τρεις μουσουλμάνους βουλευτές σε Ξάνθη και Κομοτηνή, οι οποίοι είχαν από τον έλεγχό τους (κυριολεκτικά) την ύπαρξη της συγκυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Ήταν εκείνη η χρονική στιγμή που η ταχύτητα των εξελίξεων στην Θράκη, την Ελληνική Θράκη, αυξήθηκε κατακόρυφα. Δήμαρχοι που δημοσίευαν προκηρύξεις με γνώση της τουρκικής γλώσσας και πτυχίο από Τουρκία, νηπιαγωγεία του ελληνικού δημοσίου στα οποία εξαναγκάστηκαν παιδιά μουσουλμάνων (Πομάκων και Ρομά) να συναντηθούν με την Τουρκική γλώσσα την οποία εξαναγκάστηκαν να μάθουν τουρκικά…! Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, αποσκοπώντας προφανώς στην εκλογή βουλευτών της στην περιοχή, αμέσως μετά την επίσκεψη του Τσαβούσογλου στην Αθήνα και τη συνάντησή του με τον υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου, ξεκίνησε διαδικασίες επαφών με τους μουφτήδες της Θράκης, ζητώντας την κατάργηση της “σαρίας” (δικαστικά καθήκοντα των Μουφτήδων για πράξεις γάμου, διαζυγίων, κηδειών κ.α.), ενώ ξεκίνησε και μια “διασπορά ψευδών ειδήσεων” (fake news) σύμφωνα με την οποία οι νόμιμοι Μουφτήδες Ξάνθης και Κομοτηνής δήλωναν τις παραιτήσεις τους.
Οι εξελίξεις απέδειξαν πως αυτό ήταν το πρώτο βήμα των όσων ακολούθησαν. Άνθρωποι του υπουργείου Εξωτερικών επισκέφθηκαν επανειλημμένα την Θράκη. Στις επισκέψεις τους αυτές συναντήθηκαν με τους τοπικούς μουσουλμάνους βουλευτές, ενώ άγνωστο ήταν αν υπήρξαν άλλες επαφές. Ταυτόχρονα, ένας εκλεκτός του Ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών, πρώην στρατιωτικός, τοποθετήθηκε στην περιοχή και φέρεται να διαχειρίζεται χρήματα του υπουργείου για “κάλυψη των αναγκών”. Ομάδα στελεχών του ΠΡΑΤΤΩ (πολιτική κίνηση στην οποία ηγείται ο σημερινός υπουργός κ. Νίκος Κοτζιάς), επισκέφθηκε επίσης την περιοχή, αναζητώντας επαφές, χωρίς όμως να έχει καμία διάθεση ουσιαστικής αντιμετώπισης των υπαρχόντων θεμάτων. Ήδη υπήρχε παύση πληρωμών προς τους Μουφτήδες, τους νόμιμους ιμάμηδες και υπαλλήλους των Μουφτειών Ξάνθης και Κομοτηνής, ενώ η διαχείριση του ανθρώπου του ΥΠΕΞ (πρώην στρατιωτικός) θεωρούνταν επιεικώς προβληματική, αφού δημιουργούσε “διαρροές” προς τους ψευτομουφτήδες οι οποίοι έλυναν τα οικονομικά τους προβλήματα…
Σχετικά πρόσφατα, αρχές Ιουλίου, σε μια συνάντηση του μουφτή Ξάνθης κ. Σινίκογλου με τον κ. Γαβρόγλου (με την παρουσία του συμβούλου επί θεμάτων εξωτερικής πολιτικής του Αλέξη Τσίπρα, κ. Καλπαδάκη, ο οποίος συζεί με τουρκάλα υπάλληλο του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών, η οποία είναι το Νο3 στην Τουρκική Πρεσβεία στην Αθήνα), ζητήθηκε η παραίτηση του νόμιμου Μουφτή Ξάνθης, προκειμένου να διευκολυνθεί η υλοποίηση του κυβερνητικού σχεδιασμού…! Η ηχηρή άρνηση του νόμιμου Μουφτή Ξάνθης προφανώς θα επαναληφθεί και από τον Μουφτή Κομοτηνής κ. Τζεμαλή, τον οποίο θα συναντήσει στο αμέσως επόμενο διάστημα ο κ. Γαβρόγλου για να του ζητήσει να παραιτηθεί..
Τα αρχικά ερωτήματα που προκύπτουν από την απαίτηση παραίτησης των νόμιμων Μουφτήδων Ξάνθης και Κομοτηνής, και τα οποία σκιαγραφούν πολύ αρνητικές εξελίξεις, είναι:
▶ Ποιοί θα είναι τελικά οι Μουφτήδες (θρησκευτικοί ηγέτες) και τι σημαίνει αυτό για τον ίδιο τον θεσμό των Μουφτειών εντός της Ελληνικής Επικράτειας;
▶ Κατά πόσο ισχύουν τα όσα γράφονται στον Ελληνικό Τύπο για διάθεση της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ στο να ικανοποιηθεί το πάγιο αίτημα της Τουρκίας για εκλογή των Μουφτήδων;
▶ Τι θα σημαίνει η υλοποίηση μιας παγκόσμιας πρωτοτυπίας, αφού σε κανένα κράτος οι Μουφτήδες δεν εκλέγονται, αλλά τοποθετούνται από τις κυβερνήσεις των χωρών;
▶ Μπορεί η σημερινή κυβέρνηση των Αθηνών να αντιληφθεί τις συνέπειες μιας τέτοιας απόφασής της;
▶ Τι θα συμβεί όταν “εκλεκτοί” της Τουρκίας εκλεγούν ως Μουφτήδες σε Ξάνθη, Κομοτηνή και Διδυμότειχο;
▶ Τι θα συμβεί την επόμενη ημέρα στο σύνολο της Ελληνικής Επικράτειας;
▶ Τι θα σημαίνει μια τέτοια εξέλιξη για τους μουσουλμάνους της Θράκης που δεν έχουν και δεν θέλουν να έχουν καμία σχέση με το Τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής και τους “εκλεκτούς” του;
▶ Τι θα σημαίνει μια τέτοια εξέλιξη, σε συνδυασμό με τον Κλεισθένη του Σκουρλέτη και Πάνου Καμμένου που προβλέπει τοπικά δημοψήφισματα;
▶ Πόσο συνδέεται με όλα αυτά η πρόσφατη “παρέμβαση” της διοίκησης της ΕΥΠ, μέσω της οποίας αποσυντονίσθηκε (κατ’ άλλους διαλύθηκε) το κλιμάκιο της ΕΥΠ σε Ξάνθη και Ροδόπη (με πρόσθετο τομέα ευθύνης τον βόρειο Έβρο) και καρατομήθηκε η απόλυτα επιτυχημένη (σύμφωνα με όλες τις πηγές μας) προϊσταμένη του;
Δηλώσεις Τσίπρα και Κοτζιά που δημιουργούν νέα εθνικά προβλήματα
Οι πρόσφατες εξελίξεις με τα Σκόπια και οι επερχόμενες με την Αλβανία, δημιουργούν σοβαρά ζητήματα, στα οποία η κυβέρνηση οφείλει να έχει τις κατάλληλες απαντήσεις… Αλλά πως μπορεί κάτι τέτοιο να συμβεί, όταν ο Τσίπρας ως πρωθυπουργός και ο Νίκος Κοτζιάς ως υπουργός Εξωτερικών δημιούργησαν συνθήκες που είναι λίαν επικίνδυνες τόσο για την εσωτερική ασφάλεια της Ελλάδας, όσο και για την ακεραιότητα της χώρας και την ΑΟΖ; Ο πρωθυπουργός της Ελλάδας κ. Αλέξης Τσίπρας δήλωσε πως αναγνωρίζει το δικαίωμα των Σκοπιανών στην εθνική αυτοδιάθεση, ανοίγοντας έτσι ένα τεράστιο θέμα για την Ελλάδα και ιδιαίτερα για τους τουρκόφρονες μουσουλμάνους (που δεν βρίσκονται μόνο στη Θράκη). Ο υπουργός Εξωτερικών κ. Νίκος Κοτζιάς συζητά με την Αλβανία θέματα σχετικά με τα θαλάσσια και χερσαία σύνορα, ενώ με άλλες δηλώσεις του φέρεται να αναγνωρίζει αποζημιώσεις των τσάμηδων από την Ελλάδα. Οι δηλώσεις των δύο αυτών πολιτικών δημιουργούν μείζονα προβλήματα, αφού δημιουργούν είτε έμμεσα είτε άμεσα σοβαρά νομικά προηγούμενα τα οποία θα εκμεταλλευτεί με κάθε τρόπο και μέσο ο “σουλτάνος” Ερντογάν. Ο συνδυασμός των τελευταίων πολιτικών κινήσεων δημιουργούν μια πολύ συγκεκριμένη και ευρείας έκτασης εθνική απειλή. Μια απειλή που δεν είναι τόσο “αθώα” όσο φαίνεται. Γιατί μπορεί το πρόσχημα να είναι η κατάργηση της “Σαρίας” (εφαρμογή ισλαμικής – θρησκευτικής νομοθεσίας), στην οποία αλλαγή συμφώνησαν οι σημερινοί νόμιμοι Μουφτήδες της Θράκης ζητώντας χρονική διάρκεια για την ολική εφαρμογή της προκειμένου να αντιμετωπιστούν αντιδράσεις των μουσουλμάνων (κυρίως των γηραιοτέρων) της Θράκης.
Τα ερωτήματα που είναι αυταπάντητα, είναι:
- Και πως θα αναδεικνύονται οι Μουφτήδες αφού δεν θα τοποθετούνται από την κυβέρνηση;
Η απάντηση είναι αυτό που σήμερα δεν ισχύει και που δεν εφαρμόζεται ούτε στις ισλαμικές χώρες (φυσικά ούτε στην Τουρκία). Έτσι, αφού δεν θα ορίζονται, θα εκλέγονται.
- Αλλά ποιό θα είναι το εκλεκτορικό σώμα; Ποιός και πως θα το ορίσει; Ποιός θα φροντίσει ώστε οι εκλέκτορες να μην είναι φίλα προσκείμενοι, επηρεαζόμενοι ή πιστοί στο Τουρκικό Προξενείο και στην “μητέρα πατρίδα” Τουρκία;
Αυτά τα ερωτήματα απαιτείται να απαντηθούν, γιατί οι απαντήσεις τους είναι αυτές που θα κρίνουν και τις όποιες εξελίξεις…
Ήδη, οι ψευτομουφτήδες -δια των τοπικού Τύπου που εκπροσωπεί την “γραμμή” του εκάστοτε Τούρκου Προξένου- διαρρέουν πως οι εκλέκτορες πρέπει να είναι όλοι οι μουσουλμάνοι της Θράκης. Κι αυτό επειδή είναι σε θέση να ελέγχουν ή να επηρεάζουν έμμεσα ή άμεσα το μεγαλύτερο μέρος τους
▶ μέσω των ψευτο-ιμάμηδων (θρησκευτικές απειλές) που είναι φίλα προσκείμενοι στους ψευτομουφτήδες – όργανα του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής,
▶ των ανθρώπων τους σε κάθε χωριό (που καταγράφουν συμπεριφορές, οικονομικά προβλήματα, ύπαρξη περιουσιών στην Τουρκία κ.α.) και ασκούν ψυχολογική ή και σωματική βία σε όσους δεν ακολουθούν την υποδεικνυόμενη “γραμμή”,
▶ των δασκάλων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (σημαντικό μέρος των οποίων πληρώνεται από το Τουρκικό προξενείο Κομοτηνής ανεπίσημα ή και επίσημα αφού είτε είναι πολυεπίπεδα εκβιαζόμενοι είτε είναι τούρκοι πολίτες),
▶ είτε και από τους διάσπαρτους σε όλα τα χωριά ανθρώπους του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής, με απειλές (προσωπικές ή και δημόσιες) ότι είναι “γκιουλενικοί”
Αποτέλεσμα της λειτουργίας αυτού του παρακράτους είναι η στοχοθέτησή τους από τις τουρκικές κρατικές υπηρεσίες στην Τουρκία, αλλά και τις μυστικές τουρκικές υπηρεσίες που (σύμφωνα με τον τούρκο δημοσιογράφο Α. Μποζκούρτ που ζει στην Ευρώπη) έχουν αυξήσει κατακόρυφα (ποιοτικά και ποσοτικά) την παρουσία και τις δραστηριότητές τους τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα, αφού μετά το αποτυχημένο τουρκικό πραξικόπημα καταγράφουν – φακελώνουν “γκιουλενιστές” ενώ δείχνουν και ιδιαίτερα ενδιαφέρον για υποδομές και τις Θρακικές ακτές μέσω ενός οργανωμένου και σε πλήρη λειτουργία παρακράτους, αλλά και, ιδιαίτερα, μετά την διοικητική επίθεση και κατάρρευση της ΕΥΠ στην Θράκη (Ξάνθη, Κομοτηνή και Βόρειο Έβρο) από την μέχρι και σήμερα αναιτιολόγητη μετάθεση της ικανότατης διοικήτριας (και την άμεση παραίτηση των πλέον ικανών αστυνομικών) και την συνεπακόλουθη κατάρρευση ολόκληρου του δικτύου πληροφοριών που υπήρχε μέχρι τις αρχές Μαΐου στην Ελληνική Θράκη.
Αξιοσημείωτο είναι πως η κυβέρνηση απέλασε ρώσους διπλωμάτες ως πράκτορες, αλλά δεν “είδε” δραστηριότητες που αναπτύσσουν πράκτορες της Τουρκίας στην Θράκη, στη Θεσσαλονίκη, στην Κοζάνη, στην Λάρισα, τη Λαμία, την Αθήνα, την Κόρινθο, την Κρήτη και τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου… Σχεδόν ταυτόχρονα, η κυβέρνηση απελευθέρωσε συνολικά εννέα τούρκους εκ των οποίων
– οι δύο δήλωσαν κάτοικοι του τουρκικού προξενείου Κομοτηνής
– οι τρεις συνελήφθησαν κοντά στο αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης για παράνομη λειτουργία κινητής τηλεοπτικής εκπομπής και
– άλλοι τέσσερις στο Διδυμότειχο για παράνομη είσοδο σε απαγορευμένη στρατιωτική περιοχή που δήλωσαν ότι έκαναν ρεπορτάζ για μια αγνοούμενη τουρκάλα δασκάλα και τα παιδιά της.
Οι επτά (7) δήλωσαν δημοσιογράφοι και στη συνέχεια αφέθηκαν ελεύθεροι παρά την ύποπτη έως παράνομη δραστηριότητά τους. Εκ του αποτελέσματος, προφανώς η ΕΥΠ δεν μπόρεσε να καταθέσει έγγραφο για τις ύποπτες και παράνομες δραστηριότητες των επτά (7) τούρκων δημοσιογράφων, την στιγμή που πλησιάζουν 5 μήνες από την χωρίς κατηγορίες φυλάκιση των δύο ελλήνων στρατιωτικών (Μητρετώδη και Κούκλατζη) σε φυλακές υψίστης ασφαλείας στην Ανδριανούπολη…!
Πρόκειται, άραγε, για περιορισμένη ή επιλεκτική “όραση”; Το μόνο σίγουρο είναι πως αυτή η ιδιαιτερότητα της κυβέρνησης (και ιδιαίτερα της ΕΥΠ η διοίκηση της οποίας επιδίδεται σε έναν εσωτερικό πόλεμο διώξεων ικανότατων υπαλλήλων και στελεχών της) συντελεί στον μέγιστο βαθμό στην δημιουργία συνθηκών που μόνο ως φυσιολογικές ή ακίνδυνες για τη χώρα, μπορούν να χαρακτηριστούν.
Τι θα συμβεί μετά την εκλογή των Μουφτήδων; Και αφού η λογική εξέλιξη των όσων θα ακολουθήσουν του κυβερνητικού “σχεδιασμού” είναι η εκλογή των Μουφτήδων (με άγνωστους μέχρι σήμερα εκλέκτορες), θα πρέπει να σημειωθεί πως το μόνο βέβαιο είναι ότι οι εκλεγμένοι – αιρετοί θα είναι άνθρωποι της Τουρκίας. Άμεσο αποτέλεσμα θα είναι ο (κυριολεκτικά) απόλυτος έλεγχος όλων των μουσουλμάνων της Θράκης, οι οποίοι αφού εγκαταλειφθούν από το επίσημο Ελληνικό Κράτος στα χέρια των ανθρώπων της Τουρκίας, θα αναμένουν εξελίξεις προσωπικών τους υποθέσεων από τους εκλεκτούς Μουφτήδες του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής, δηλαδή από την Τουρκία. Και η ταχύτητα επίλυσης ή διεκπεραίωσης των υποθέσεών τους θα εξαρτάται από τον φάκελο που θα έχει σχηματιστεί από τις τουρκικές μυστικές υπηρεσίες και τους ανθρώπους τους στην Ελληνική Θράκη. Το επόμενο βήμα θα είναι η απαίτηση διαχείρισης των Βακουφικών περιουσιών από τους εκλεγμένους Μουφτήδες, αφού αυτούς θα έχουν εμπιστευτεί οι μουσουλμάνοι της Θράκης και λογικό χρέος τους θα είναι “να διαχειρίζονται οι Μουφτήδες ως “θρησκευτικοί πνευματικοί ηγέτες” την Βακουφική περιουσία, αντί μουσουλμανικών επιτροπών πολιτών (που την διαχειρίζονται σήμερα) που ενδεχομένως δεν είναι καλοί μουσουλμάνοι”… Η διαχείριση αυτού του πλούτου (διόλου ασήμαντου) από τους εκλεγμένους Μουφτήδες θα μπορεί να χρηματοδοτεί δράσεις και κινήσεις της ίδιας της Άγκυρας εντός του ελληνικού εδάφους, η οποία θα κατορθώσει -τελικά- να μετατρέψει την “επιχείρηση Θράκη” σε αυτοχρηματοδοτούμενη, νομότυπη, αλλά έως και χρηματοδοτούμενη με κρατικά κονδύλια του υπουργείου Παιδείας της Ελλάδας (και όχι μόνο)…
Αφού θα έχει εξασφαλιστεί το κύριο βήμα – απαίτηση της Άγκυρας για εκλογή των Μουφτήδων, το επόμενο βήμα θα είναι η απαίτηση Μουφτειών σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας όπου υπάρχουν μουσουλμάνοι. Έτσι, πόλεις όπως Καβάλα, Θεσσαλονίκη, Κοζάνη, Λάρισα, Λαμία, Ιωάννινα, Κόρινθος, Χανιά, όλα σχεδόν τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, αλλά και η Αθήνα, θα αποκτήσουν όχι μόνο τζαμιά αλλά θα απαιτηθεί να αποκτήσουνκαι Μουφτείες, με “πνευματικούς ιμάμηδες”, εκλεκτούς των τουρκικών μυστικών υπηρεσιών (ΜΙΤ) που θα παίρνουν εντολές κατ’ ευθείαν από την Άγκυρα. Οι “προσωπικότητες” που θα καλύψουν τις θέσεις των Μουφτήδων υπάρχουν ήδη. Τα πρόσωπα είναι γνωστά, αν θα χρησιμοποιούνται κυρίως “προσωπικότητες” (ιμάμηδες) από την “δεξαμενή” της Θράκης. Μεταξύ των “προσωπικοτήτων” που θα αναλάβουν χρέη Μουφτή θα είναι και ο γνωστός επικυρηγμένος από το Πακιστάν και καταζητούμενος την Ιντερπόλ Ναϊμ Ελγαντούρ, ο οποίος έχει επισκεφθεί αρκετές φορές την Θράκη, στην οποία περιηγήθηκε από τον ψευτομουφτή Αχμέτ Μέτε και ανθρώπους του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής. Οι πιστοί μουσουλμάνοι αυτών των περιοχών θα είναι είτε Αλβανοί που ζουν στην Ελλάδα είτε, λαθρομετανάστες που έρχονται και εγκλωβίζονται (με αποφάσεις της Ε.Ε.) στην Ελλάδα και θα εκπροσωπούνται (σε πρώτη φάση) από τους Μουφτήδες, οι οποίοι θα πιέζουν για την επίλυση των προβλημάτων των μουσουλμάνων της περιοχής τους…
Εφόσον δημιουργηθούν μουφτείες σχεδόν σε ολόκληρη την Ελλάδα, σε δεύτερη φάση θα απαιτηθεί και θα δημιουργηθεί, ως λογική συνέχεια, μια Αρχιμουφτεία, μετατρέποντας την Ελλάδα σε μια άτυπη μουσουλμανική χώρα… Μια Αρχιμουφτεία θα που συνδέεται, θα συνεργάζεται και θα συντονίζει τις κινήσεις της με άλλες Αρχιμουφτείες υπέρ του “Τουρκικού Ισλάμ”. Ενδεχομένως, κατόπιν πιέσεων διαφόρων φορέων εντός και εκτός Ελλάδος, να απαιτηθεί και νομοθετική – συνταγματική ρύθμιση που θα εμφανίζει το Ισλάμ ως δεύτερη επίσημη θρησκεία στην Ελλάδα. Αμέσως μετά, θα εμφανιστεί και ένας πολιτικός φορέας εκπροσώπησης των ανά την Ελλάδα μουσουλμάνων, που μέσω της απλής αναλογικής θα εισέλθει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο και ενδεχομένως θα μετατραπεί σε πολιτικό “μπαλαντέρ” που θα επηρεάζει το σύνολο της πολιτικής ζωής της χώρας… Πολύ ορθά, σε άρθρο του ο ανεξάρτητος βουλευτής κ. Νίκος Νικολόπουλος, τονίζει πως “διακυβεύεται η ύπαρξη της Ελλάδας αν δεν αλλάξει η κατ’ ευφημισμόν «μεταναστευτική» πολιτική”.
Στο άρθρο του αυτό ο κ. Νικολόπουλος αναφέρεται στο συνεχώς αυξημένο πρόβλημα και την δημογραφική -και όχι μόνο- ορατή δια γυμνού οφθαλμού απειλή της λαθρομετανάστευσης, αναφέροντας πως: “Μετά την αλλαγή πολιτικής από την Ευρωπαϊκή Ένωση, με την επίσημη εγκατάλειψη της πολιτικής μετεγκαταστάσεως προσφύγων από την Ελλάδα και την Ιταλία σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, δεν πρέπει η χώρα μας να αντιδράσει αναστέλλοντας επ’ αόριστον την εφαρμογή της περίφημης Ευρωπαϊκής Οδηγίας, εφόσον οι άλλες Ευρωπαϊκές χώρες αρνούνται να αναδεχθούν τις συνέπειες από την εφαρμογή της; Ο «κανιβαλισμός» όρων και θεσμών που σε άλλες χώρες είναι χρήσιμοι και λειτουργικοί στην Ελλάδα δυστυχώς υποσκάπτουν τα θεμέλια της οικονομίας, της κοινωνίας, της ίδιας της Δημοκρατίας. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η δημιουργία και λειτουργία, έως σήμερα, του κατ΄ ευφημισμό «Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής». Στην Ελλάδα, η λειτουργία του Υπουργείου αυτού εξελίχθηκε σε επικίνδυνο ανέκδοτο, αφού η εν λόγω οντότητα ούτε Μεταναστευτικής, ούτε πολιτικής είναι! Πρόκειται για μία κυβερνητική δομή η οποία διαχειρίζεται με «νομιμοφανή» τρόπο εκατομμύρια ευρώ δημοσίου χρήματος, τα οποία καταλήγουν σε γνωστές-άγνωστες τσέπες «μη (παρά) κυβερνητικών» δομών. Στις πολιτισμένες χώρες η δουλειά του Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής είναι να συντάσσει και να υλοποιεί μεταναστευτικές πολιτικές, βάσει των πραγματικών αναγκών της οικονομίας και της κοινωνίας, έτσι ώστε η χώρα να τροφοδοτείται οργανωμένα με χρήσιμους για τη χώρα ανθρώπους. Στην Ελλάδα η εν λόγω κυβερνητική δομή αντιθέτως αποτελεί το «Δούρειο Ίππο» απορρύθμισης κάθε νομιμότητας, τόσο στην αγορά εργασίας, όσο ακόμη χειρότερα, στην καταστροφή ολόκληρων κοινωνιών, ιδιαιτέρως των πιο εύθραυστων και εθνικά ευαίσθητων της χώρας μας. Εκατοντάδες χιλιάδες παράνομοι μετανάστες συνωστίζονται επίτηδες σε απάνθρωπες δομές ή αφήνονται να εγκατασταθούν, όπου επιθυμούν, κυρίως και εξαιτίας της ύπαρξης και λειτουργίας αυτού του Υπουργείου, το οποίο στην πράξη παρακωλύει και αποσαθρώνει την νόμιμη λειτουργία τόσο της Δικαιοσύνης όσο και των άλλων θεσμικών φορέων του κράτους, όπως είναι το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και το Υπουργείου Εργασίας. Η κυβέρνηση ακολουθεί μια ακραία πολιτική, που στέλνει ξεκάθαρα μηνύματα στην απέναντι πλευρά ότι η Ελλάδα αποτελεί χώρα στην οποία οι παρανόμως εισελθόντες μετανάστες μπορούν να βρουν στέγη και να απολαμβάνουν τα προνόμια που έχουν οι πρόσφυγες τουλάχιστον επί μια τριετία πριν τελικά απορριφθεί η σχετική αίτηση χορήγησης ασύλου την οποία υποβάλλουν εντελώς καταχρηστικά μόλις βρεθούν επί ελληνικού εδάφους. Αυτό πρέπει να αλλάξει τάχιστα. Η χώρα διακινδυνεύει την ύπαρξή της και την εθνολογική της σύνθεση αν συνεχιστεί αυτή η πολιτική…”
Μπορεί η σημερινή κυβέρνηση είτε για λόγους ιδεοληπτικούς, είτε επειδή έχει υποσχεθεί σε τρίτους, να αντιλαμβάνεται ως μοναδική πολιτική – κομματική ευκαιρία την εκλογή των Μουφτήδων, που θα της εξασφαλίσει την -με σταλινικά ποσοστά- εκλογή βουλευτών σε Κομοτηνή και Ξάνθη, όμως η ίδια η κυβέρνηση οφείλει να αντιληφθεί πως η ίδια μετατρέπεται σε “δούρειο ίππο” της Τουρκίας (και άλλων “ενδιαφερομένων” χωρών), οι ψηφοθηρικές της σκοπιμότητες δημιουργούν νέους ιδιαίτερα σοβαρούς εθνικούς κινδύνους που ήδη σκιαγραφούν δυναμικές δημιουργίας σοβαρών θεμάτων ασφαλείας στο εσωτερικό και επί των συνόρων της χώρας.
Σε όλα τα παραπάνω, πρέπει να προστεθεί και ο νέος νόμος Σκουρλέτη περί της Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Δήμοι και Περιφέρειες), με βάση τον οποίο θα γίνονται τοπικά δημοψηφίσματα, ενώ οι αντιπεριφερειάρχες θα εκλέγονται με ψήφους και από άλλη περιφέρεια…! Κατά πόσο το αντιλαμβάνονται οι σημερινοί κυβερνώντες (όσο και η αντιπολίτευση που δεν κατανοεί(;) και δεν αντιδρά στους συγκεκριμένους κυβερνητικούς σχεδιασμούς), πως οι σχεδιασμοί αυτοί είναι ένα θέμα που πρέπει να απασχολήσει όλους εκείνους τους φορείς (θεσμικούς και μη) που μέχρι σήμερα είναι αρμόδιοι αλλά ποτέ υπεύθυνοι των πράξεων ή των παραλείψεών τους; Επιτέλους, κάποιος πρέπει να πει σε όλους τους τόνους και με όλους τους νόμιμους τρόπους πως ο δρόμος που έχουν επιλέξει οι “σοφοί” των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δεν οδηγεί σε τίποτε καλό τη χώρα, ενώ για τους ίδιους εξασφαλίζει ένα μέλλον που στην καλύτερη περίπτωση θα είναι προβληματικό, ενώ στην χειρότερη, θα είναι εφ’ όρου ζωής εξασφαλισμένο πίσω από τις σιδερένιες πόρτες μιας φυλακής… Κι αυτό γιατί ήδη ένα πολύ μεγάλο μέρος του ελληνικού λαού λέει πως “θα έρθει η στιγμή που ο κάθε κατεργάρης θα καθίσει στον πάγκο του κι αυτοί που πρόδωσαν την Ελλάδα θα μπούνε για πάντα στη φυλακή”… Καλό θα είναι οι κυβερνώντες να προσέξουν ιδιαίτερα τις ευθύνες τους, όπως αυτές προκύπτουν από τις αποφάσεις και τις πράξεις τους, πριν αυτές γίνουν μη διαχειρίσιμες και ελέγξιμες από τους ίδιους…
http://greeknewsondemand.com/
Ιωάννης Κουντούρης [Αρχισυντάκτης του ιστολογίου ειδήσεων GreekNewsOnDemand.com. Βγαίνει σε διάφορα ελληνικά ΜΜΕ στην Ελλάδα, ΗΠΑ, Αυστραλία και αλλού και μιλάει ως πολιτικός αναλυτής. Το προσωπικό του σάιτ είναι JohnKountouris.com.]
ΣΧΕΤΙΚΟ: Το Προξενείο Κομοτηνής κατά Αλεβιτών Ελλήνων στο Μέγα Δέρειο
No comments :
Post a Comment