26/06/2017

ΕΥΠ: 7 κρίσιμες προτάσεις για την ριζική αναμόρφωσή της

(1) Η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών να τελεί υπό ειδικό καθεστώς υπαγόμενη απευθείας στον αρχηγό του Ελληνικού Κράτους και στο συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών, με πρακτικά άκρως απόρρητα.

(2) να έχει δικό της προϋπολογισμό υπό την έγκριση ειδικής μόνιμης επιτροπής της Βουλής των Ελλήνων. Να εξαιρείται από περικοπές και δαπάνες. Με τις ανάλογες προσαρμογές σε μισθούς/ συντάξεις με εκείνες του υπόλοιπου κράτους.

(3) ο κεντρικός Διοικητής/ εκτελεστικός διευθυντής να έχει επταετή ή και δεκαετή θητεία, ώστε να προλαμβάνει να ολοκληρώνει και να παραδίδει έργο και πεπραγμένα σε ειδική μόνιμη κλειστή επιτροπή της Βουλής χωρίς λεπτομέρειες για επιχειρήσεις κτλ. Να είναι σχετικός με το θέμα –όχι απαραίτητα στρατιωτικός. Να αλλάζει μόνον εκτάκτως και μόνον με την σύμφωνη γνώμη Προέδρου, Πρωθυπουργού και Εθνικού Συμβουλίου εξωτερικής πολιτικής. Να δίδει λόγο και πεπραγμένα μόνον σε αυτή την ειδική κλειστή διακοινοβουλευτική επιτροπή με τήρηση πρακτικών και διαβάθμισή τους ως άκρως απόρρητα!
(3α) αντίστοιχα να ισχύουν και για τους επί μέρους διοικητές / διευθυντές των παράλληλων κρατικών μυστικών υπηρεσιών (βλ. πιο κάτω).

(4) να συσταθεί ειδικό κλειστό δικαστικό συμβούλιο, αποτελούμενο από ανώτατους και ανώτερους δικαστικούς λειτουργούς που θα κρίνουν σε όλες τις βαθμίδες υποθέσεις που θα παραπέμπονται σε αυτό, όταν κρίνεται αναγκαίο από το γενικό υπηρεσιακό συμβούλιο, το οποίο επίσης θα αναβαθμισθεί. Δεν είναι δυνατόν να κρίνουν άσχετοι (πχ. τεχνικοί νομικά ζητήματα ή τεχνικά ζητήματα να κρίνονται από άσχετους με το αντικείμενο. 10αδες οι περιπτώσεις. Πρόσφατο παράδειγμα στο πειθραχικό που έκρινε την υπόθεση Σπατιώτη–Παντελάκη συμμετείχε τεχνικός!) Ώστε να αποφευχθουν λάθη του πρόσφατου παρελθόντος, και να προστατεύονται τα στελέχη της. Να μην δίδονται δηλ. βορά στις ξένες μυστικές υπηρεσίες, όπως συμβαίνει ήδη από το 2010 και εντέθευν, με τις ανοιχτές υποθέσεις που βρίσκονται εν εξελίξει στις αίθουσες των ελληνικών δικαστηρίων.

(5) να έχει δικό της αποκλειστικό εσωτερικό κώδικα συμπεριφοράς. Ιεράρχισης και ανέλιξης στελεχών. Άσχετο με τον εκάστοτε δημοσιοΥπαλληλικό κώδικα. Αυστηρό και βασισμένο σε διεθνή πρότυπα άλλων κρατικών υπηρεσιών.
(5α) Τα στελέχη της να εκπαιδεύονται σε ειδική «εθνική σχολή» που θα εισάγονται με εξετάσεις επιλέγοντας τους καλύτερους και του άριστους εκ των αρίστων.
(5β) να αξιολογούνται, (συστηματικά και διαρκώς να βαθμολογούνται) και να κρίνονται συστηματικά. Να προάγονται δε αναλόγως επιδόσεων και διακρίσεων.
(5γ) να προκηρύσσονται εσωτερικοί (κλειστοί μη ανακονώσιμοι) διαγωνισμοί αλλά και ανοιχτοί για την πρόσληψη ή κάλυψη των κενών θέσεων.

(6) να ιδρύσει νέα δυναμικά τμήματα εφάμιλλα άλλων κρατικών υπηρεσιών, τα οποία θα υπαχθούν σε ένα νέο υπέρ Φορέα που θα θα συγκεντρώνει όλες τις επί μέρους μυστικές κρατικές υπηρεσίες. Υπηρεσίες τέτοιες που θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του ελληνικού κράτους. Ειδικά τμήματα που θα αποτελούν γέφυρα και διασύνδεση με άλλα νευραλγικά υπουργεία του κράτους όπως το Υπ. Εθνικής Άμυνας, το Υπ. Εσωτερικών και το Υπ. Εξωτερικών. Δεν νοείται να μην υπάρχει κοινή εθνική γραμμή και αντιμετώπιση σε κορυφαία εθνικά ζητήματα που αφορούν στην ασφάλεια της χώρας. (10αδες τα περιστατικά όπου έχει υπάρξει σύγκρουση ή παντελής άγνοια μεταξύ υπηρεσιών για ευαίσθητες κρατικές υποθεσεις)

(7) Ανανέωση, ριζική αναμόρφωση προσαρμοσμένη στις παρούσες υφιστάμενες διεθνείς και παγκόσμιες συνθήκες και παράλληλα να θωρακίζουν την χώρα έτι περαιτέρω, ενώ το τμήμα για την ασφάλεια του πολιτεύματος –που τώρα υπάγεται και ανήκει στην κρατική ασφάλεια- να υπαχθεί σε αυτό τον νέο Υπέρ φορέα.

Αυτές είναι επτά (7) βασικές θεμελιακές προτάσεις {υπάρχει βεβαίως έτοιμο προσχέδιο που έχουμε επεξεργαστεί, βασιμένο σε μελέτη άλλων υπηρεσιών όπως και αντίστοιχες μελέτες άλλων ιδιωτών, που θα άξιζε τον κόπο να τις δουν (…) αλλά με ποιον να συνεννοηθείς και πού να βρεις άκρη μέσα στο υπάρχων αναξιοκρατικό υφισταμενο κομματικό και διακομματικό καθεστώς;} που θα αλλάξουν εντελώς την μορφή και την εσωτερική δομή της υπάρχουσας φθαρμένης και διεφθαρμένης κρατικής υπηρεσίας.

ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ: http://greekamericannewsagency.com/2010-01-19-17-52-24/2010-02-21-15-40-32/51061-eyp5-266-meros-5

ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ": ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΕΝ ΠΟΛΛΟΙΣ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΣΗΜΕΙΑ. ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΕΑΝ ΟΝΤΩΣ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ. ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΗΓΗΘΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ -ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ "ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ". ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΕΟΛΟΓΙΣΜΟΙ. Η ΕΥΠ (Η ΟΠΟΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ) ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ.  ΕΜΕΙΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΕΥΠ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΕΓΚΛΗΜΑ. ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΑΓΓΙΖΕΙ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ή ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΠ, ΤΟΤΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ. ΤΟΥΤΩΝ ΛΕΧΘΕΝΤΩΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΙΤΕΡΩ, ΤΩΡΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ.

2 comments :

  1. Anonymous26/6/17 17:21

    Η ΕΥΠ πρέπει απλά να αποτελείται από Έλληνες πατριώτες και να έχει προϊστάμενο Έλληνα πατριώτη με καταγωγή και προέλευση Ελληνική 250 χρόνια πίσω και πέραν πάσης αμφιβολίας για τη καταγωγή και προέλευσής τους.
    Οι σημερινοί πολιτικοί είναι yesmen των Βρυξελλών και του ΝΑΤΟ.
    Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει εθνικό συμφέρων γιατί είμαστε παραμάγαζο της Ευρώπης και της Αμερικής,εξυπηρετούμε μόνο τα δικά τους συμφέροντα.
    Οι ένοπλες δυνάμεις της χώρας τελούν υπό τις διαταγές του ΝΑΤΟ.
    Η χώρα δεν είναι ελεύθερη.

    ReplyDelete
  2. ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΤΕΛΟΥΝ ...ΚΑΙ...ΥΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΣΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΑΥΤΩΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΕΙ ΣΕ ΝΑΤΟΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ. ΥΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ , ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ
    1) ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΘΕΩΡΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ;
    2) ΠΟΙΟΙ ..."ΧΘΕΣΙΝΟΙ" ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΥΠΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ "YESMEN"

    ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΡΩΤΩ.

    ReplyDelete