1/6/12

Η εφημερίδα της Τουρκίας VATAN αναπαράγει τις θέσεις της ΖΑΓΑΛΙΣΑ για τον Κεμάλ. Ξέσπασε Τουρκικός διαδικτυακός … εμφύλιος!

Στο φύλλο της 13.5.2012, η εφημερίδα της Τουρκίας VATAN (με τον τίτλο: Σοκαριστικοί ισχυρισμοί από τον Ελληνικό Τύπο), αποκάλυψε πανηγυρικά, όσα ΜΟΝΟ εμείς γνωρίζαμε πολύ καλά εδώ και καιρό. Δηλαδή, τον ισχυρό αντίκτυπο της έρευνας που πραγματοποίησε η ΖΑΓΑΛΙΣΑ για τον πραγματικό τόπο γέννησης του Μουσταφά Κεμάλ (Ατατούρκ), ο οποίος δεν ήταν το μαϊμού σπίτι στην Θεσσαλονίκη, αλλά το χωριό Χρυσαυγή (Σαρίγερ) της περιοχής του Λαγκαδά.

Η εφημερίδα VATAN σε κεντρικό της άρθρο (υπογράφει ο δημοσιογράφος Uğur KOÇBAŞ) παραθέτει όλα τα ευρήματα της επιτόπιας έρευνας, που είχε πραγματοποιήσει η ΖΑΓΑΛΙΣΑ και είχε δημοσιεύσει στο φύλλο 35 (Νοε. 2009). Αν και η VATAN αναφέρει ονομαστικά τη Ζαγάλισα ως πηγή όλων των πληροφοριών, πουθενά δεν αναφέρει ότι είναι Πομάκικη εφημερίδα. Φυσικά, ισχυρίζεται ότι όλα αυτά είναι ελληνική προπαγάνδα. Μετά το δημοσίευμά μας, Τούρκοι δημοσιογράφοι και ερευνητές επισκέφθηκαν την Ελλάδα, για να επιδιώξουν ματαίως να ανασκευάσουν τις θέσεις μας. Μέλη της συντακτικής επιτροπής της Ζαγάλισα δέχθηκαν πιεστικά ερωτήματα από τουρκικούς κύκλους, για το … πού βρήκαν τα στοιχεία!


Η ίδια η εφημερίδα, δεν μπορεί να αρθρώσει τον παραμικρό αντίλογο. Αντί γι αυτό, προσέφυγε σε έναν … Αμερικανό καθηγητή τον Heath Lowry από το πανεπιστήμιο του Princeton, ο οποίος απεφάνθη ότι: πρώτη φορά ακούει τους ισχυρισμούς της Ζαγάλισα (σημείωση της Ζαγάλισα: Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά!). Παρακάτω, όμως, διατυπώνει ένα «θανατηφόρο» υπαινιγμό, ο οποίος αφήνει παράθυρο στην αλήθεια. Βέβαια, λέει, «με τον όρο Θεσσαλονίκη ήταν γνωστή όχι μόνο η πόλη (το αστικό κέντρο), αλλά η ευρύτερη περιοχή του σαντζακίου…», εννοώντας ότι ακόμα και αν γεννήθηκε σε κάποιο κοντινό χωριό (όπως η Χρυσαυγή), τότε και πάλι γενικεύοντας, θα έλεγαν ότι γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη…

Η απάντηση του Αμερικανού καθηγητή δεν ήταν αρκετή και προσέφυγαν και σε δύο Τούρκους. Ο πρώτος, ο Mehmet Saray, ειδικός … Ατατουρκολόγος (όπως τον χαρακτηρίζει η VATAN), απεφάνθη ότι: «όλα είναι Ελληνικές ανοησίες!» Ο δεύτερος, ο ιστορικός Ali Güler, δήλωσε ότι: «θέλει γραπτές αποδείξεις» και αναρωτήθηκε έκπληκτος, αν «τόσα χρόνια όλα αυτά που κάνουμε για το σπίτι του Μουσταφά Κεμάλ βασίζονται σε ένα λάθος!» Δυστυχώς για τον Τούρκο καθηγητή, δεν στηρίζονται όλα σε ένα λάθος, αλλά σε ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΨΕΜΑ του τουρκικού ολοκληρωτισμού, το οποίο υιοθέτησαν υστεροβούλως κάποιοι δουλοπρεπείς Ελληνόφωνοι, απόγονοι πρώην οθωμανών υπηκόων, οι οποίοι προσφάτως ανεκήρυξαν το μαϊμού σπίτι της Θεσσαλονίκης ως ιστορικό μνημείο του ελληνικού κράτους!

Πληροφορηθήκαμε ότι το δημοσίευμα της VATAN, προκάλεσε σάλο στην Τουρκία και εκατοντάδες σάιτ, το αναπαρήγαγαν, για να ξεσπάσει διαδικτυακός πόλεμος μεταξύ Κεμαλιστών και Ισλαμιστών στο διαδίκτυο. Την ημέρα της δημοσίευσης, στο twitter της εφημερίδας τα μηνύματα για το θέμα εμφανίζονταν το ένα μετά το άλλο! Οι ισλαμιστές υιοθέτησαν αμέσως τις θέσεις μας και εν είδει ιδεολογικής σημαίας τις διακινούν ηλεκτρονικά. Έστω και έτσι, η Ζαγάλισα, αναδεικνύεται ως η ΜΟΝΑΔΙΚΗ εφημερίδα της Ελλάδας, που έχει τη γνώση και τη δύναμη να προκαλεί σεισμούς στην Τουρκία…Χωρίς έπαρση, ενημέρωνουμε φίλους και εχθρούς ότι θα δουν πολλά ακόμη τα μάτια τους…Η γενοκτονία σε βάρος των Πομάκων θα έχει πολύ μεγάλο κόστος για τους γενοκτόνους μας…

Άρθρο του Ιμάμ Αχμέτ
(τεύχος 60, Απρίλιος - Μάιος 2012)
http://www.zagalisa.gr/content/i-efimerida-tis-toyrkias-vatan-anaparagei-tis-theseis-tis-zagalisa-gia-ton-kemal-ksespase-to

http://diaggeleas.wordpress.com/2012/06/01/

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙ ΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΖΑΓΑΛΙΣΑ": Ο Μουσταφά Κεμάλ δεν γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη !

Δεν υπάρχουν σχόλια :